pastaldo Opublikowano 6 Lipca 2011 Opublikowano 6 Lipca 2011 Dzięki chłopaki za pomoc:) Jak bedzie wszystko fajnie chodziło to postawie zainteresowanym po flaszce Pozdrawiam zadowolony będziesz A co do flaszki to wpadaj z nią do Lublina 17 lipca :gwizdanie:
Polko_V Opublikowano 6 Lipca 2011 Opublikowano 6 Lipca 2011 Dzięki chłopaki za pomoc:) Jak bedzie wszystko fajnie chodziło to postawie zainteresowanym po flaszce Pozdrawiam a mnie kurierem prosze poslac po wypi%^&$leniu kata jest taki przyjemny swist, bardzo mily dla ucha, zreszta u innych co nie maja kata...tez :gwizdanie:
mar_92 Opublikowano 6 Lipca 2011 Opublikowano 6 Lipca 2011 witam,podłącze się pod temat,czy ktoś może zakładał takiego kata z allegro, czy lepiej wyciąć http://moto.allegro.pl/kat-katalizator-audi-a4-vw-passat-b5-1-9tdi-i1701026926.html
pastaldo Opublikowano 6 Lipca 2011 Opublikowano 6 Lipca 2011 witam,podłącze się pod temat,czy ktoś może zakładał takiego kata z allegro, czy lepiej wyciąć http://moto.allegro.pl/kat-katalizator-audi-a4-vw-passat-b5-1-9tdi-i1701026926.html wycinaj, taniej i lepiej
pastaldo Opublikowano 6 Lipca 2011 Opublikowano 6 Lipca 2011 tylko czy nie będzie głośno w aucie? nie będzie głośniej PS. Czytajcie ludzie ten wątek przynajmniej 2 strony wstecz to nie boli. Co dzień jest pytanie czy nie będzie głośniej :bicz3: :bag:
Szati 1991 Opublikowano 16 Lipca 2011 Opublikowano 16 Lipca 2011 witam no wczoraj mi przyszedł gotowy tłumik z samą rurą od Gruchota i dzisiaj wziąłem sie za wymianę i lipa panowie... te 3 śruby od turba poszły fajnie ale problem jest od dołu, Wd40 były pryskane, troche gwinty obrobiłem w nich już i dalej nie chcą sie odkręcić;/ powiedzcie mi jak te 3 śruby od dołu odkręcić bo na forum tylko piszą ze trzeba mieć zestaw kluczy dobry a w to akurat jest zaopatrzony tylko powiedzcie mi jak zrobić dobre dojście do tych 3 śrub?
pastaldo Opublikowano 17 Lipca 2011 Opublikowano 17 Lipca 2011 witam no wczoraj mi przyszedł gotowy tłumik z samą rurą od Gruchota i dzisiaj wziąłem sie za wymianę i lipa panowie... te 3 śruby od turba poszły fajnie ale problem jest od dołu, Wd40 były pryskane, troche gwinty obrobiłem w nich już i dalej nie chcą sie odkręcić;/ powiedzcie mi jak te 3 śruby od dołu odkręcić bo na forum tylko piszą ze trzeba mieć zestaw kluczy dobry a w to akurat jest zaopatrzony tylko powiedzcie mi jak zrobić dobre dojście do tych 3 śrub? chodzi Ci o śruby między turbina a katalizatowem? Jesli tak to nawet płaskim oczkowym kluczem od góry idzie to odkręcić no albo grzechotką z przedłużkami. Mając dojście od dołu to dojście jest idealne więc nie wiem w czym problem
Szati 1991 Opublikowano 17 Lipca 2011 Opublikowano 17 Lipca 2011 chodzi mi o te 3 śruby od dołu a nie od turbiny , mam kanał, nawet opuściłem wydech z tyłu żeby przód troche opadł ale nadal dojscie kiepskie. Będziemy sie jutro męczyć
pastaldo Opublikowano 17 Lipca 2011 Opublikowano 17 Lipca 2011 chodzi mi o te 3 śruby od dołu a nie od turbiny , mam kanał, nawet opuściłem wydech z tyłu żeby przód troche opadł ale nadal dojscie kiepskie. Będziemy sie jutro męczyć aaaa no z tymi jest problem. Ja raz dałem rade to odkręcić ale otłukłem ręce pozatym używałem wielu przedłużek. Duzo łatwiej jest rozłączyc wydech na środku i wyjąć cały ten element czyli katalizator i ten kawał rury. To cość łatwo wychodzi. A jak masz na wieżchu to juz pikus.
Kali S4 Opublikowano 17 Lipca 2011 Opublikowano 17 Lipca 2011 Rozłącz wydech na środku i wyjmij go całego górą po uprzednim wymontowaniu puszki filtra powietrza,też się męczyłem na początku po czym zrobiłem tak jak napisałem.
zib0l Opublikowano 17 Lipca 2011 Opublikowano 17 Lipca 2011 tak jak koledzy pisza rozlacz na srodku rure łączoną i wszystko gorą maski wyjmij obracajac na boki, nic trudnego a pozniej to na ziemi czy stole w imadle zabawy w zapieczone srubki
Szati 1991 Opublikowano 18 Lipca 2011 Opublikowano 18 Lipca 2011 no końcu zrobione wszystko sie zgadza co pisaliście, że auto ożyje i będzie tak samo jeśli chodzi o głośność. Ale najważniejsza sprawa, wyszło, że od turba był pęknięty jeden wężyk gumpwy taki krótki i auto mi przerywało czasem powyżej 3tyś obrotów. Od dzisiaj powinno być zero problemów jeśli chodzi o turbo(odpukać) Także dzięki wszystkim za porady bo samemu to człowiek tylko wymęczyłby sie Pozdrawiam
oktawiusz5 Opublikowano 20 Lipca 2011 Opublikowano 20 Lipca 2011 a czym spawać katalizator normalną elektrodą , z czego on zrobiony normalna stal czy nierdzewka?
hubtychy Opublikowano 21 Lipca 2011 Opublikowano 21 Lipca 2011 Też chętnie pozbył bym się kata w swoim tylko mam pytanie co wstawić w jego miejsce.Czy lepsza będzie strumienica czy zwykła rurka na przelot? Co byście polecili ?
Polko_V Opublikowano 21 Lipca 2011 Opublikowano 21 Lipca 2011 Też chętnie pozbył bym się kata w swoim tylko mam pytanie co wstawić w jego miejsce.Czy lepsza będzie strumienica czy zwykła rurka na przelot? Co byście polecili ? rurka albo pusta puszka po kacie
Kali S4 Opublikowano 21 Lipca 2011 Opublikowano 21 Lipca 2011 Też chętnie pozbył bym się kata w swoim tylko mam pytanie co wstawić w jego miejsce.Czy lepsza będzie strumienica czy zwykła rurka na przelot? Co byście polecili ? Na temat rurka,puszka czy strumienica w tym wątku już wszystko zostało napisane,wystarczy przeczytać i wyciągnąc wnioski
Rekomendowane odpowiedzi