Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Wycinanie katalizatora w dieslu - czy nie będzie kopcił ?


grzes1150

Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki chłopaki za pomoc:) Jak bedzie wszystko fajnie chodziło to postawie zainteresowanym po flaszce :kox: Pozdrawiam

zadowolony będziesz :wink4:

A co do flaszki to wpadaj z nią do Lublina 17 lipca :gwizdanie: :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki chłopaki za pomoc:) Jak bedzie wszystko fajnie chodziło to postawie zainteresowanym po flaszce :kox: Pozdrawiam

a mnie kurierem prosze poslac :decayed:

po wypi%^&$leniu kata jest taki przyjemny swist, bardzo mily dla ucha, zreszta u innych co nie maja kata...tez :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,podłącze się pod temat,czy ktoś może zakładał takiego kata z allegro, czy lepiej wyciąć :hi:

http://moto.allegro.pl/kat-katalizator-audi-a4-vw-passat-b5-1-9tdi-i1701026926.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam,podłącze się pod temat,czy ktoś może zakładał takiego kata z allegro, czy lepiej wyciąć :hi:

http://moto.allegro.pl/kat-katalizator-audi-a4-vw-passat-b5-1-9tdi-i1701026926.html

wycinaj, taniej i lepiej :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko czy nie będzie głośno w aucie?

nie będzie głośniej :angry:

PS. Czytajcie ludzie ten wątek przynajmniej 2 strony wstecz to nie boli. Co dzień jest pytanie czy nie będzie głośniej :bicz3: :rant::bag: :bag: :ban:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

no wczoraj mi przyszedł gotowy tłumik z samą rurą od Gruchota i dzisiaj wziąłem sie za wymianę i lipa panowie... te 3 śruby od turba poszły fajnie ale problem jest od dołu, Wd40 były pryskane, troche gwinty obrobiłem w nich już i dalej nie chcą sie odkręcić;/ powiedzcie mi jak te 3 śruby od dołu odkręcić bo na forum tylko piszą ze trzeba mieć zestaw kluczy dobry a w to akurat jest zaopatrzony tylko powiedzcie mi jak zrobić dobre dojście do tych 3 śrub?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

no wczoraj mi przyszedł gotowy tłumik z samą rurą od Gruchota i dzisiaj wziąłem sie za wymianę i lipa panowie... te 3 śruby od turba poszły fajnie ale problem jest od dołu, Wd40 były pryskane, troche gwinty obrobiłem w nich już i dalej nie chcą sie odkręcić;/ powiedzcie mi jak te 3 śruby od dołu odkręcić bo na forum tylko piszą ze trzeba mieć zestaw kluczy dobry a w to akurat jest zaopatrzony tylko powiedzcie mi jak zrobić dobre dojście do tych 3 śrub?

chodzi Ci o śruby między turbina a katalizatowem? Jesli tak to nawet płaskim oczkowym kluczem od góry idzie to odkręcić no albo grzechotką z przedłużkami. Mając dojście od dołu to dojście jest idealne więc nie wiem w czym problem :no:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodzi mi o te 3 śruby od dołu a nie od turbiny , mam kanał, nawet opuściłem wydech z tyłu żeby przód troche opadł ale nadal dojscie kiepskie. Będziemy sie jutro męczyć :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodzi mi o te 3 śruby od dołu a nie od turbiny , mam kanał, nawet opuściłem wydech z tyłu żeby przód troche opadł ale nadal dojscie kiepskie. Będziemy sie jutro męczyć :)

aaaa no z tymi jest problem. Ja raz dałem rade to odkręcić ale otłukłem ręce pozatym używałem wielu przedłużek. Duzo łatwiej jest rozłączyc wydech na środku i wyjąć cały ten element czyli katalizator i ten kawał rury. To cość łatwo wychodzi. A jak masz na wieżchu to juz pikus.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozłącz wydech na środku i wyjmij go całego górą po uprzednim wymontowaniu puszki filtra powietrza,też się męczyłem na początku po czym zrobiłem tak jak napisałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak koledzy pisza rozlacz na srodku rure łączoną i wszystko gorą maski wyjmij obracajac na boki, nic trudnego a pozniej to na ziemi czy stole w imadle zabawy w zapieczone srubki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no końcu zrobione :decayed: wszystko sie zgadza co pisaliście, że auto ożyje i będzie tak samo jeśli chodzi o głośność. Ale najważniejsza sprawa, wyszło, że od turba był pęknięty jeden wężyk gumpwy taki krótki i auto mi przerywało czasem powyżej 3tyś obrotów. Od dzisiaj powinno być zero problemów jeśli chodzi o turbo(odpukać) Także dzięki wszystkim za porady bo samemu to człowiek tylko wymęczyłby sie :tongue4: Pozdrawiam :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czym spawać katalizator normalną elektrodą , z czego on zrobiony normalna stal czy nierdzewka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też chętnie pozbył bym się kata w swoim tylko mam pytanie co wstawić w jego miejsce.Czy lepsza będzie strumienica czy zwykła rurka na przelot?

Co byście polecili ?

rurka albo pusta puszka po kacie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też chętnie pozbył bym się kata w swoim tylko mam pytanie co wstawić w jego miejsce.Czy lepsza będzie strumienica czy zwykła rurka na przelot?

Co byście polecili ?

Na temat rurka,puszka czy strumienica w tym wątku już wszystko zostało napisane,wystarczy przeczytać i wyciągnąc wnioski :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...