Świetlikx Opublikowano 4 Grudnia 2013 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Witam, w moim aucie zaobserwowałem ciężko zmieniające się przełożenia. Trudniej wchodzi pierwszy i drugi bieg. Pozostałe też odbiegają od ideału. Czy tylko mój model tak ma? Czy macie podobne objawy?
zbigor Opublikowano 8 Grudnia 2013 Opublikowano 8 Grudnia 2013 U mnie też tak jest ale sprzęgło jest w agonalnym stanie. Do końca roku planuję jen wymienić i zobaczę czy sie coś poprawi
CERET86 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Ja mam podobnie Ciężko wchodzi mi ale dwumase już wymieniałem i coś po tej wymianie zaczeło sie to dziać
misiekcafe Opublikowano 8 Grudnia 2013 Opublikowano 8 Grudnia 2013 U mnie niedawno zmieniany dwu-mas ze sprzęgłem i jedynka czasami ma problem ze wskoczeniem na miejsce. puszczenie i ponowne wciśnięcie sprzęgła pomaga sprawia,że jedynka wskakuje tak jak bym chciał by to zrobiła za pierwszym razem
Świetlikx Opublikowano 11 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2013 Z wrzuceniem pierwszego biegu mam podobny objaw. Na dwa razy sprzęgło i wchodzi lżej. Ile zapłaciłeś za wymianę dwumasu i sprzęgła? Robiłeś na ori? Jeśli nie chcesz pisać cen na forum to napisz proszę na priv.
misiekcafe Opublikowano 11 Grudnia 2013 Opublikowano 11 Grudnia 2013 Z wrzuceniem pierwszego biegu mam podobny objaw. Na dwa razy sprzęgło i wchodzi lżej. Ile zapłaciłeś za wymianę dwumasu i sprzęgła?Robiłeś na ori? Jeśli nie chcesz pisać cen na forum to napisz proszę na priv. Mój problem został opisany tutaj http://a4-klub.pl/uklad-napedowy-skrzynia-biegow-12/stukanie-sprzegle-287677/ Znajdziesz też odpowiedz na swoje pytania
zbigor Opublikowano 11 Grudnia 2013 Opublikowano 11 Grudnia 2013 Mój problem został opisany tutaj http://a4-klub.pl/uklad-napedowy-skrzynia-biegow-12/stukanie-sprzegle-287677/ Znajdziesz też odpowiedz na swoje pytania Ale U Ciebie było szuranie czy podobne odgłosy. U mnie ciężko wchodzi dwójka a dwumas jest cichy i nic nie szarpie, nie szura. Akurat w dwumasem mam doświadczenie bo nie dalej jak pół roku w drugim aucie zmieniałem.
KrzysiekSPI Opublikowano 15 Grudnia 2013 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Jezeli przy podwojnym wysprzegleniu biegi lepiej wchodza to konczy sie sprzeglo i trzeba je pompowac bo juz nisko chwyta.
zbigor Opublikowano 15 Grudnia 2013 Opublikowano 15 Grudnia 2013 U mnie sie sprzegło na bank kończy bo czasami jak depnę na 5 czy 6 biegu to przy ok 2-2,5 tyś obr potrafi sie nagle uślizgnąć
KrzysiekSPI Opublikowano 15 Grudnia 2013 Opublikowano 15 Grudnia 2013 No to jak juz na 5-6 biegu ci slizga to masz odpowiedz;) chyba ze zmodyfikowales auto na trylion koni i milard momentu i niezmieniles sprzegla^^ podobno czesto spotykany efekt w 3.0tdi jak zrobisz mody na 300+ i ~700nm a masz sprzeglo ori^^. 5-6 bieg slizga:P
zbigor Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Nic nie robiłem. Zero modyfikacji. Auto - import z Belgii- ma silnik CAGB 136KM. Może poprzedni user coś grzebał. Ale z drugiej strony ujeżdzał je jakiś menażur z mikrosoftu a auto w leasingu było wiec moze jednak nic nie dłubał.
Kaju77 Opublikowano 24 Grudnia 2013 Opublikowano 24 Grudnia 2013 Generalnie mam podobny problem, ale ja osobiście sklanialbym sie w kierunku poduszek silnika. Może nie do końca zerwane jednak straciły już swoją prawidłowość działania z racji ubytku oleju...taka moja teoria. Silnik opada wtedy delikatnie co powoduje utrudnianie w zapieciu pierwszego lub wstecznego biegu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się