darek995 Opublikowano 12 Września 2014 Opublikowano 12 Września 2014 teraz czekamy na sufit Pewnie pohandlowales mu
xBladex Opublikowano 12 Września 2014 Autor Opublikowano 12 Września 2014 (edytowane) No jak nie jak tak Edytowane 13 Września 2014 przez xBladex
Mesiah Opublikowano 12 Września 2014 Opublikowano 12 Września 2014 (edytowane) Przy tym kolorku to zero chromu tylko czarny mat (relingi , ramki wokół szyb) , zero listwy na klapie bagażnika. Gleba 50/45 i koło r18 w białym macie. To taki mój pomysł. Ciemne auta bez świecidełek i białe koła albo czarne to poezja. Jak dla mnie chromy pasują do emerytów. No ale to kwestia gustów. Niektórzy lubią błyskotki Edytowane 12 Września 2014 przez Mesiah
xBladex Opublikowano 12 Września 2014 Autor Opublikowano 12 Września 2014 Akurat ja nie jestem zwolennikiem dużej gleby i felg większych niż r17. To auto jest używane do codziennej jazdy..jednemu sie podoba to a drugiemu tamto..z reszta każdy na forum ma inna wizje swojego auta..no ale nie każdemu sie ten pomysł musi podobać..
Mesiah Opublikowano 13 Września 2014 Opublikowano 13 Września 2014 Przecież nie krytykuję. Włożyłeś w te auto bdb dużo pracy i za to respekt. Po prostu przedstawiam swoją wizję. Zawsze miałem jazdę na ciemne auta bez błyskotek. Co do kół. Jeżdżę na co dzień na 235/40 r18. Mam wstawione springi Eibacha -30 (dla mnie za mało , zdjęcie w podpisie) i zapierdzielam tym autem jak kiedyś passatem B3 na 16. Nie czuję strasznego spadku komfortu. Większa różnica to tylko wożenie auta w koleinach i trzeba mocno trzymać kierownice. Co do dziur wszystko ładnie wybiera i nie ma efektu wypadania plomb. Jeżdżę po mazurach a to chyba jedne z najgorszych dróg w kraju. Jeśli chcesz zobaczyć jaką trasę pokonuje 2x dziennie wejdź na Google Street View i przejedź się wirtualnie od Miłakowa do Ornety (war-maz). Latam po tych dziurach 120 i więcej. W zeszłym tygodniu wymieniałem opony na nowe i felgi są jak nowe (ronal). Tak jak teraz wszystkim pisze. te straszne opinie o 18 to ściema. Jeśli ktoś nie wrzuci chińskiej zawiechy jeździ się tym normalnie. Po założeniu opon np 215/45 w ogóle była by bajka nawet w koleinach. Miałem dylemat przed kupnem kół czy wybrać 17 czy 18. Straszyli mnie wszyscy. Może 1/4 osób pisała żeby brać 18. W końcu kupiłem w ciemno bez przymiarek u kogoś innego i nie żałuje. Nie wiem czy nie robię off topic'u
misiek95 Opublikowano 13 Września 2014 Opublikowano 13 Września 2014 Akurat ja nie jestem zwolennikiem dużej gleby i felg większych niż r17. To auto jest używane do codziennej jazdy..jednemu sie podoba to a drugiemu tamto..z reszta każdy na forum ma inna wizje swojego auta..no ale nie każdemu sie ten pomysł musi podobać.. No to chyba mamy podobną ideologię mnie tam bardziej jara doprowadzanie auta do coraz lepszego stanu technicznego i wizualnego no i wiadomo wyposażenie. Eksperymentowalem ze sprężynami weiteca ale wyrzucilem je szybciej niż wlozylem
xBladex Opublikowano 13 Września 2014 Autor Opublikowano 13 Września 2014 (edytowane) nie no spoko.. mi sie podobają r17 i dla mnie takie koło wystarczy.. Akurat ja nie jestem zwolennikiem dużej gleby i felg większych niż r17.To auto jest używane do codziennej jazdy..jednemu sie podoba to a drugiemu tamto..z reszta każdy na forum ma inna wizje swojego auta..no ale nie każdemu sie ten pomysł musi podobać..No to chyba mamy podobną ideologię mnie tam bardziej jara doprowadzanie auta do coraz lepszego stanu technicznego i wizualnego no i wiadomo wyposażenie. Eksperymentowalem ze sprężynami weiteca ale wyrzucilem je szybciej niż wlozylem ja też chce doprowadzić audi do jak najlepszego stanu technicznego itp... i wiem ze na to trzeba czasu i kasy.. Edytowane 13 Września 2014 przez xBladex
Mesiah Opublikowano 13 Września 2014 Opublikowano 13 Września 2014 Wyrzuciłeś bo wstawiłeś Witeca. Na nasze drogi się nie nadaje. Sam testowałem i poleciały po tygodniu. U nas tylko eibach , vogtland i k.a.w. Co do przywracania auta do oryginału jestem za. Prócz ładnych kół i gleby (prowadzenie auta na wielki +) reszta w oryginale. Wieś tuningu nie uznaje.
xBladex Opublikowano 13 Września 2014 Autor Opublikowano 13 Września 2014 (edytowane) Raczej tu nikt wieś tuningu nie uznaje..wiadomo ladne kolo i gleba dodaje uroku aucie.. Edytowane 13 Września 2014 przez xBladex
Mesiah Opublikowano 13 Września 2014 Opublikowano 13 Września 2014 Jak ktoś nie uznaje gleby to tylko eibach prokit. według mnie jest to jedynie poprawa serii. Auto na tym już jakoś wygląda i charakterystyka jest zbliżona do seryjnego 1BE.
xBladex Opublikowano 13 Września 2014 Autor Opublikowano 13 Września 2014 I pewnie takie założę..narazie nam mts i jest dobrze
Mesiah Opublikowano 13 Września 2014 Opublikowano 13 Września 2014 Jakie mts masz założone? Springi tej firmy to śmietnik. Gwint trochę lepiej ale też padaczka raczej.
xBladex Opublikowano 13 Września 2014 Autor Opublikowano 13 Września 2014 Ja mam coś takiego założone na auto,,i jak narazie nie narzekam.. http://allegro.pl/zawieszenie-sportowe-audi-a4-b5-avant-kombi-40mm-i4549458799.html
Mesiah Opublikowano 13 Września 2014 Opublikowano 13 Września 2014 Te amory to już w ogóle masakra. Długo na nich jeździsz? Kumplowi w golfie 4 wylały po niecałym roku. Dużo kilometrów nie robi no ale i drogi u nas nie za ciekawe. Widzę tu komplet prawie 800zł. Lepiej już dołożyć te 2-3 stówy i wziąć gwint tej firmy.
xBladex Opublikowano 13 Września 2014 Autor Opublikowano 13 Września 2014 jakiś miesiąc mam ich na aucie..nic sie znimi nie dzieje..byłem je sprawdzić i maja po 65% każdy..
Mesiah Opublikowano 13 Września 2014 Opublikowano 13 Września 2014 Z tym sprawdzaniem amorów na stacji to można dać sobie spokój. Po kupnie auta d*pa mi skakała jak głupia. Amorów nie było bo auto można było bujać jedną ręką. Pomyślałem , że skoro mam tylko -30 wrzucę seryjne amory pod 1BE kyb gazowe. po ich założeniu tył auta stwardniał jak beton. Zero bujania i podskakiwania. Efekt extra. Pojechałem sprawdzić jak się ma przód i tył na stacji. No i niespodzianka. Tył lewa i prawa strona po 35%. Wywaliłem gały . Koleś zobaczył , że koła 18 i pyta czy zawias obniżany. Of course. Więc się nie dziw. Na sportowym zawiasie maszyna cuda pokazuje i patrzy się tylko na różnicę między jednym a drugim kołem. Zabujał autem i mówi , że jest git Poszperałem w necie i faktycznie. na nowych gwintach Kw potrafi wywalić po 20-40% Ogólnie sam teraz stoję przed dylematem wyboru zawiasu. Niby korci gwint ale jak zobaczyłem auto na Eibachu sportline 50/45 kopara mi opadła bo efekt jest extra. Skoro masz MTS -40 to masz glebę większą niż ja teraz Musze to ogarnąć bo średnio wygląda to u mnie.
xBladex Opublikowano 17 Września 2014 Autor Opublikowano 17 Września 2014 (edytowane) Teraz mam auto podniesione ile się da bo mam lipny wjazd do garażu..z reszta tu jest tylko tył regulowany. Takie małe doposażenie autka.Ori apteczka w łokieć tylnej kanapy. Edytowane 15 Września 2014 przez xBladex
Mesiah Opublikowano 17 Września 2014 Opublikowano 17 Września 2014 Jak otworzyłem swój łokieć też ją znalazłem. Pod nią śmieszne nożyczki. Niepotrzebnie kupowałem nową zwykła apteczkę bo poszła w odstawkę.
xBladex Opublikowano 17 Września 2014 Autor Opublikowano 17 Września 2014 Ja nie miałem w ogóle apteczki..wiec stwierdziłem ze kupie ori..a z tego co widzę po stanie zużycia to nigdy nie byla używana..także mam prawie nową.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się