Skocz do zawartości
IGNOROWANY

wahacze do wymiany czy nie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dylemat, na pierwszym przegladzie gosc mowi ze w zawieszeniu wszystko super nic nie ma do wymiany, po 3 tyg jade gdzie indziej zeby mi ustawili zbieznosc, sciaga auto na prawo i boje sie o opony nowe... Niestety pan powiedzial ze nic mi nie ustawi poki zawieszenia nie robie, ze popekane sa gumy i pozrywane. Z pretensjami pojechalem tam gdzie przeglad robilem za co ja zaplacilem?, facet wchodzi pod auto i nadal sie upiera ze wszystko jest ok ze sa pekniecia ale to nie znaczy ze juz jest do wymiany i bez problemu by ustawial. Komu wiezyc i co robic ? :-\ osobiscie nie czuje zeby na dolkach ciagnelo kiera czy cos walilo w kolach jest okmoprocz tego ze lecinw prawo.

Opublikowano

Musisz zerknąć sam na te wachacze, wtedy ocenisz czy się nadaja do wymiany.Gumy mają być na miejscu, delikatne pękniecia są do przyjęcia. Jeśli Ci nic nie stuka przy ruszaniu lub nie skrzypi to możesz ustawiać.

Opublikowano

Ogladalem razem z gosciem luzow nie maja pekniecia sa mysle ze do wymiany jeszcze im troche brakuje a chcial bym zeby auto jechalo prosto :-)

Opublikowano

Warsztaty szukają kasy.

Aby tylko gościa naciągnąć na byle co.

Dobre ?

A co tam że dobre.

Ważna robocizna,niech buli.

Tak to dziś jest.

Kiedyś założyłem nówkę tłumik końcowy.

Po pół roku trzeba mi było pospawać rurę wydechową przed środkowym tłumikiem.

Gość wlazł do kanału, puka i twierdzi że końcowy do wymiany.

Odparłem że to nowy.

Nie odezwał się tylko pospawał rurę (zrobił wstawkę) tam gdzie był problem i szlus.

Druga sytuacja.

Nówki amory Kayaba.

Wjeżdzam Mazdą na przegląd techniczny,badanie szarpakami i telepawką od amorów.

Gość zadowolony i mówi tak.

Panie,amortyzatory tył padły.

Odparłem że nówki sztuki i kazałem mu paść na kolana jak nie wierzy.

I padł,popatrzył i stwierdził że pewnie wiatru w kołach za wiele.

Podbił przegląd i zbył mnie.

"Fachofcóf" nie brakuje.:decayed:

Opublikowano

Szok ... Na szczescie wszystko sam robie i nie wiem co musialo by pasc zebym zaprowadzil do pseudo fachmana :-)

Opublikowano

Bo tester amorków na tył często przekłamuje. Mało tego na przeglądzie nie ma obowiązku sprawdzania amorków i nie wypływają one na wynik końcowy przeglądu "pozytywny" "negatywny". Sprawdzać trzeba wyłącznie w samochodach po wypadku.

Opublikowano

Generalnie wahacze jak są do wymiany to stukają Delikatny stuk w przeciwieństwie do zawieszenia mcprherson gdzie zerwana tuleja bardzo głośno stuka. U mnie jak były do wymiany 2 na jednej stonie i dugie na drugiej to sutkało np na przejazdach kolejowych

Generalnie ni chętnie ustawiają zbieżność na stacjach diagnostycznych W mojej okolicy jest jdena stacja bardzo rygorystyczna i też niezbyt chętnie ustawiają wola robić sam przegląd bo w kilka minut 100 zł jest i nie trzeba się brudzić.

Mogą być luzy na końcówkach drążków ale o wychodzi w praniu i wtedy faktycznie jest cięzko ustawić ale jak nic nie stuka to musi być ok

Opublikowano

Mały off, czy w górnych wahaczach można wymienić same tuleje??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...