Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ubywa płynu chłodniczego A4 B6 B7


pilchus

Rekomendowane odpowiedzi

skoro nie widać zewnętrznych wycieków, to może płyn dostaje się do cylindrów i go przepala

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdaje mi się ze przy takiej utracie płynu byłaby niezła zadyma za mna? autko praktycznie nie dymi, przy odpaleniu rano trochę pary się pojawi, później już ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdź wąż pod vacum pompą mi ostatnio pękł ,bo ropa pociła się z pod dekla vacum ,może i u ciebie coś z tym wężem jest nie tak(wąż odpowietrzający)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nagrzewnica? czytałem w internecie i podobno objawem oprócz płynu może być jeszcze zwiększone parowanie szyb i tak mam, do tego ubytki się zwiększyły jak auto zaczęło więcej grzać wnętrze... Tak sobie tłumacze, bo nie chciał bym podnosić głowicy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z mojej strony dodam abyś sprawdził okolice króćca. Podobnie miałem w A3 1.8T na początku powoli ubywało płynu a po jakimś czasie już coraz więcej. Kiedy wymieniałeś rozrząd? Może z pompy troszkę puszcza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto po nocy odpala normalnie? Czy musisz dłużej pokręcić? Masz katalizator?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam katalizator, rano odpala bez problemu, faktyczni raz miałem tak że dłużej musiałem zakręcić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam katalizator, rano odpala bez problemu, faktyczni raz miałem tak że dłużej musiałem zakręcić

Więc jak masz katalizator to nie zobaczysz jak auto dymi na biało. Jeśli raz dłużej kręciłeś to jeszcze o niczym to nie świadczy ale jeśli będzie się to powtarzać, to na bank uszczelka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a płyn z nagrzewnicy nie będzie przypadkiem uciekał odpływem skroplin z klimy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wczoraj patrzyłem w nocy na ciepłym silniku, olej był czysty i nie było go więcej.

dkoladnie to samo mam, wiec musi isc na cylinder i go przepalac, a czy jest opcja ze plyn idzie gdzies do chlodniczki oleju?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki za pocieszenie:) Jutro auto pójdzie na serwis, jeżeli to uszczelka to co robić przy okazji? Remont głowicy, wałek rozrząd? Coś jeszcze warto zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi takze ubywa plynu i zauwazykem ze na polosi i innych elementach wisi czerwona kropla, i wyceka jak by ze zbiorniczka a raczej pod nim z takiego otworu... Jaka moze byc przyczyna ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dałem chłopakom na serwisie niezłą zagadkę na 90% nie uszczelka :) Szukają

---------- Post dopisany 11-12-2013 at 21:12 ---------- Poprzedni post napisany 10-12-2013 at 21:40 ----------

dzisiaj dostałem autko z poleceniem używania do jutra, wpuszczony mam środek który będzie świecił w ultrafiolecie. Mam nadzieję, że jutro dowiem się co jest ni tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

układ szczelny, sprawdzony ciśnienionowy. Jutro zdejmujemy głowice :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...