erchi Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Ubywa płynu chłodniczego. Za namową znajomego kupiłem tester obecności spalin w układzie chłodzenia. Problem polega na tym, że przez pierwsze minuty procedury wszystko jest ok, dopóki nie nastąpi otwarcie termostatu. Wtedy wywala płyn poprzez tester i całą procedurę szlag trafia. Co o tym myślicie?
sprat Opublikowano 20 Kwietnia 2016 Opublikowano 20 Kwietnia 2016 cześć jaki poziom powinien mieć płyn chłodniczy w a4 b6 1.8T? na wysokości tego trójkącika MAX?
Jerzyk88 Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Opublikowano 29 Kwietnia 2016 Widze że problem z cieknącym płynem jest tu dość częsty. Jestem ciekaw waszych porad. Na załączonym filmie wyraźnie widać w którym mniej więcej miejscu jest wyciek. Co to może być ? Dopisze jeszcze że płyn zaczyna cieknąc dopiero po około 2-3 godzinach od zakończonia jazdy, czyli kiedy silnik sie ostudzi. Nawet kiedy wracam z dłuższej trasy, świeżo po wyłączeniu samochodu nie cieknie nic. Kolejnym objawem jakim zauważyłem jest ogrzewanie samochodu. Przez pierwsze powiedzmy 10 min grzeje normalnie, potem juz dmucha zimnym powietrzem, niezaleznie od ustawionej temperatury. Film:
szakal222 Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Sprawdz okolice.i Sam termostat
edekxp Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Opublikowano 30 Kwietnia 2016 lub okolice chłodniczki filtra oleju
Czepa Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Opublikowano 30 Kwietnia 2016 Widze że problem z cieknącym płynem jest tu dość częsty. Jestem ciekaw waszych porad. Na załączonym filmie wyraźnie widać w którym mniej więcej miejscu jest wyciek. Co to może być ? Dopisze jeszcze że płyn zaczyna cieknąc dopiero po około 2-3 godzinach od zakończonia jazdy, czyli kiedy silnik sie ostudzi. Nawet kiedy wracam z dłuższej trasy, świeżo po wyłączeniu samochodu nie cieknie nic. Kolejnym objawem jakim zauważyłem jest ogrzewanie samochodu. Przez pierwsze powiedzmy 10 min grzeje normalnie, potem juz dmucha zimnym powietrzem, niezaleznie od ustawionej temperatury. Film: U mnie tez tak było ciekło dopiero po czasie , u mnie był to o-ring na trójniku przy glowicy . 7zl i po problemie
erchi Opublikowano 1 Maja 2016 Opublikowano 1 Maja 2016 Króciec wymieniony. Oring między króćcem a blokiem wyglądał jak wycinek naleśnika, a nawet gorzej. Natomiast w opakowaniu z nowym króćcem (Meyle) brakowało jednego oringu, który najprawdopodobniej idzie w parze z wężem nachodzącym na króciec. Na szczęście udało się dopasować w sklepie odpowiedni rozmiar, bo stary oring uszkodził się podczas zdejmowania węża i zakładanie go ponownie byłoby dość ryzykowne.
Maniek112233 Opublikowano 17 Maja 2016 Opublikowano 17 Maja 2016 Witam Pany Problem z wyciekajacym plynem miejsce zlokalizowalem a mianowicie tylni krociec pekniety silnik to 1.8T AVJ i moje pytanie czy ktos jest wstanie podac mi numer katalogowy owej czesci?? bo chcialem kupic oryginalny zeby problem sie nie powtarzal pozdrawiam
erchi Opublikowano 17 Maja 2016 Opublikowano 17 Maja 2016 06B121132E Ale wcale nie musi być oryginał. Ważne by przy okazji wymienić oring, który nie idzie w parze z króćcem.
Maniek112233 Opublikowano 17 Maja 2016 Opublikowano 17 Maja 2016 Jakieś wymiary? Chodzi o to że kiedyś jeździłem a3 i kupiłem zamiennik to nie wiem czy zrobiłem 10tys dlatego jestem uczulony i chce zrobić to jak należy dzięki za numer
muzin Opublikowano 18 Maja 2016 Opublikowano 18 Maja 2016 Jakieś wymiary? Chodzi o to że kiedyś jeździłem a3 i kupiłem zamiennik to nie wiem czy zrobiłem 10tys dlatego jestem uczulony i chce zrobić to jak należy dzięki za numer kup oryginał, nie warto oszczedzac.W serwisie zaplaciłem 68zł Jakieś wymiary? Chodzi o to że kiedyś jeździłem a3 i kupiłem zamiennik to nie wiem czy zrobiłem 10tys dlatego jestem uczulony i chce zrobić to jak należy dzięki za numer http://allegro.pl/oryg-krociec-wody-wodny-chlodzenia-audi-a4-b6-1-8t-i5641946335.html
erchi Opublikowano 18 Maja 2016 Opublikowano 18 Maja 2016 Jakieś wymiary? Chodzi o to że kiedyś jeździłem a3 i kupiłem zamiennik to nie wiem czy zrobiłem 10tys dlatego jestem uczulony i chce zrobić to jak należy dzięki za numer Odnośnie wymiaru wiem tylko, że jest nietypowy i trzeba dobierać. Wąż z oringiem w aso + króciec to koszt około 200zł..
Maniek112233 Opublikowano 18 Maja 2016 Opublikowano 18 Maja 2016 Jakieś wymiary? Chodzi o to że kiedyś jeździłem a3 i kupiłem zamiennik to nie wiem czy zrobiłem 10tys dlatego jestem uczulony i chce zrobić to jak należy dzięki za numer kup oryginał, nie warto oszczedzac.W serwisie zaplaciłem 68zł Jakieś wymiary? Chodzi o to że kiedyś jeździłem a3 i kupiłem zamiennik to nie wiem czy zrobiłem 10tys dlatego jestem uczulony i chce zrobić to jak należy dzięki za numer http://allegro.pl/oryg-krociec-wody-wodny-chlodzenia-audi-a4-b6-1-8t-i5641946335.html juz zamowiony oryginal dzieki za pomoc
muzin Opublikowano 18 Maja 2016 Opublikowano 18 Maja 2016 Jakieś wymiary? Chodzi o to że kiedyś jeździłem a3 i kupiłem zamiennik to nie wiem czy zrobiłem 10tys dlatego jestem uczulony i chce zrobić to jak należy dzięki za numer kup oryginał, nie warto oszczedzac.W serwisie zaplaciłem 68zł Jakieś wymiary? Chodzi o to że kiedyś jeździłem a3 i kupiłem zamiennik to nie wiem czy zrobiłem 10tys dlatego jestem uczulony i chce zrobić to jak należy dzięki za numer http://allegro.pl/oryg-krociec-wody-wodny-chlodzenia-audi-a4-b6-1-8t-i5641946335.html juz zamowiony oryginal dzieki za pomoc
pksmlody Opublikowano 10 Lipca 2016 Opublikowano 10 Lipca 2016 Płyn ubywał, a problem był taki, że jakiś mocarz uprzednio, założył 2x uszczelki w 1 miejsce... może myślał że co 2 to nie 1?
Jarekb Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Opublikowano 1 Sierpnia 2016 Witam. Ja także miałem problem z wyciekiem wszyscy rokowali, że głowica. Byłem u 4 różnych mechaników i nie znaleźli żadnych wycieków zew. Mówili trzeba jeździć. Nie dawało mi to spokoju. Wszystko oglądałem dwa razy i nic. Przy wymianie turbiny nie mogłem odkręcić jednej śrubki, która znajduje się pod chłodniczką egr. No i bingo . Po odkreceniu dwóch śrub z kanału biegnącego z powrotem do komory spalania. Wylało mi się trochę płynu. Założyłem dodatkową rurkę bez chłodnicy egr i brak wycieku . Faktycznie potem to by mogła być głowica
mixtape Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Opublikowano 17 Sierpnia 2016 W moim poprzednim audi a3 2.0 tdi również miałem wyciek płynu, Niestety u mnie nie było tak kolorowo i okazało się, że głowica jest pęknięta, najgorsze jest to, że po regeneracji głowicy po miesiącu zrobiło się to samo ;/ Objawy miałem standardowe dymienie na siwo z wydechu, ciężko paliło rano. w trasie auto mialo mniej ubytku niż podczas jazdy miejskiej.
Schmolke Opublikowano 31 Sierpnia 2016 Opublikowano 31 Sierpnia 2016 (edytowane) U mnie pojawił się standardowy wyciek pomiędzy króćcem cieczy, a wężem który nachodzi na ten króciec i idzie do nagrzewnicy. Przy okazji podaję aktualny zestaw numerów części do zamówienia w ASO do 1.9 AWX,AVF,AVB Uwaga - w ETCE oring króćca występuje osobno, więc jak kupujesz zestaw, to go nie zamawiaj, bo jest razem z któćcem, aby go nie dublować bo nie jest tani. Oring złączki węża nachodzącej na króciec nie jest dostępny jako osobna część. Króciec głowicy układu chłodzenia (zawiera o-ring 037121687) 038121144A 36.21 zł flange with sealing ring and quick-action coupling Pierscien uszczelniajacy --> o-ring <--seal 36X3,15 / --> kupować tylko gdy wymieniamy sam o-ring, bez korpusu i węża (najczęściej właśnie z tego połączenia cieknie) 037121687 9.25 zł Wąż cieczy chłodzącej Coolant hose 8E1819371R 143.93 zł Obejma sprezynowa (na wężu w grodzi - jako zapas gdyby stara pękła przy zdejmowaniu) N90687001 12.19 zł Edytowane 1 Września 2016 przez Schmolke
perqonte Opublikowano 6 Września 2016 Opublikowano 6 Września 2016 Witam, Mam nastepujący problem. Wycieka mi płyn ze zbiorniczka wyrównacznego, a dokładnie od korka bo po jeździe mam cały mokry zbiornik. Wymienilem zarówno zbiornik jak i korek niestety nic nie pomogło. W innych miejscach nie zauwazyłem wycieków. Gdy samochod stoi i zagrzeje go do 90 stopni nic sie nie dzieje z płynem, natomiast wystaczy, że kawałek się przyjade samochodem ( 2km +) juz potrafi mi płyn wyciekać przez korek. Na chwile obecną planuje sprawdzenie uszczelki na głowicy, ale moze ktoś ma pomosł co może powodować takie problemy ? PS. Samochod się nie grzeje, wentylatory dzialają wzorowo. Plyn chłodzący czysty. Będę wdzięczny za każdą poradę.
Tiger_Mielec Opublikowano 22 Września 2016 Opublikowano 22 Września 2016 U mnie w serwisie Skody króciec z oringiem kosztuje 67zl więc się nawet nie opłaca z Allegro. 06B121132E Ale wcale nie musi być oryginał. Ważne by przy okazji wymienić oring, który nie idzie w parze z króćcem. Jakieś wymiary? Chodzi o to że kiedyś jeździłem a3 i kupiłem zamiennik to nie wiem czy zrobiłem 10tys dlatego jestem uczulony i chce zrobić to jak należy dzięki za numerkup oryginał, nie warto oszczedzac.W serwisie zaplaciłem 68złJakieś wymiary? Chodzi o to że kiedyś jeździłem a3 i kupiłem zamiennik to nie wiem czy zrobiłem 10tys dlatego jestem uczulony i chce zrobić to jak należy dzięki za numer http://allegro.pl/oryg-krociec-wody-wodny-chlodzenia-audi-a4-b6-1-8t-i5641946335.html U mnie w serwisie Skody króciec z oringiem kosztuje 67zl więc wychodzi taniej niz z Allegro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się