bongod Opublikowano 10 Grudnia 2013 Opublikowano 10 Grudnia 2013 błąd 01561 left rear door 61-00 wont de-safe taki błąd mi wywala i nie mogę znaleźć jednoznacznej odpowiedzi bo zwykle towazyszy temu jeszcze kilka błedów u mnie tylko ten . Z góry dzięki za pomoc
kkam Opublikowano 10 Grudnia 2013 Opublikowano 10 Grudnia 2013 sprawdź czy nie ma uszkodzonej wiązki elektrycznej idącej do drzwi(w gumie łączącej drzwi ze słupkiem)
pakotomasz Opublikowano 10 Grudnia 2013 Opublikowano 10 Grudnia 2013 Szczerze mówiąc u mnie od czasu do czasu też pojawia się ten błąd, ale poza kasowaniem go nic więcej nie robię. Sygnalizacja otwarcia drzwi działa jak należy, nie ma żadnych innych problemów w codziennym użytkowaniu, więc się tym nie przejmuje, a jeżdżę z tym chyba ze 2 lata:wink:
bongod Opublikowano 10 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2013 no u mnie tez wszystko działa ---------- Post dopisany at 21:10 ---------- Poprzedni post napisany at 21:10 ---------- może wilgoć jakaś ?
Marcino87 Opublikowano 10 Grudnia 2013 Opublikowano 10 Grudnia 2013 [h=2]01561 - Tylny lewy Drzwi[/h][h=3]01561 - Lewy tylny Drzwi: nie można odblokować[/h][h=4]Możliwe przyczyny[/h] Okablowanie / złącza z / do siłownika: centralny zamek tylnych lewych drzwiach (F132) wadliwy Siłownik Zamek centralny: Tylny lewy Drzwi (F132) wadliwy [h=4]Możliwe rozwiązania[/h] Sprawdzić okablowanie / Złącze z / do Centralny zamek siłownikiem: Tylny lewy Drzwi (F132) Sprawdź Centralny zamek Napęd: Tylny lewy Drzwi (F132)Zobacz Blocks pomiaru lub wykonać test wyjść [h=3]01561 - Lewy tylny Drzwi: Czy nie De-Safe[/h][h=4]Możliwe przyczyny[/h] Okablowanie / złącza z / do Centralny zamek siłownika (bezpieczny): Tylne lewe drzwi (F222) wadliwy Centralny zamek Siłownik (bezpieczne): Lewy tylny Drzwi (F222) wadliwy [h=4]Możliwe rozwiązania[/h] Sprawdzić okablowanie / Złącze z / do Centralny zamek siłownika (awaryjnym): Lewy tylny Drzwi (F222) Sprawdź Centralny zamek siłownika (bezpieczny): Lewy tylny Drzwi (F222)Zobacz Blocks pomiaru lub wykonać test wyjść [h=4]Uwagi specjalne[/h] Bezpieczne państwo może normalnie być sprawdzane tylko wtedy, gdy samochód jest zamknięty z zapłonem się jednak zazwyczaj system komfortu / centralny zamek pozwala na diagnozowanie problemów, nawet z wyłączonym zapłonie, tak długo, jak komunikacja diagnostyczna została wszczęta przed w trakcie włączania zapłonu wyłączony. W szczególności oznacza to, włączyć zapłon, podłączyć do systemu komfortu / centralnego zamka i otwórz żądany blok pomiarowy. Zachować bieganie pomiarowego bloku, wyłączyć zapłon i zamknąć samochód. Wreszcie po odblokowaniu sprawdzenie, czy zmiany stanu siłownika, jak oczekiwano.
GreGoriO Opublikowano 31 Maja 2014 Opublikowano 31 Maja 2014 Odświeżę temat bo może ktoś znalazł rozwiązanie... mam stały błąd 1561.mam włączoną funkcję zamykania powyżej 15km/h. Po wyjęciu kluczyka ze stacyjki nie odblokowuje tylnych lewych drzwi. Naciśnięcie przycisku pilota otwiera je, jak również działa prawidłowo przy otwieraniu zamkniętego samochodu, zarówno pilotem jak i kluczykiem. Tylko jest problem przy odblokowywaniu po wyjęciu kluczyka jak i z przycisku na drzwiach. na FISie oczywiście sygnalizuje prawidłowo. Dzisiaj w końcu wziąłem się za sprawdzenie przewodów, przedzwoniłem je od słupka do modułu szyb oraz drugą wiązkę do zamka. wszystkie są sprawne i mają przejście. Jak mogę jeszcze sprawdzić?
mlodziak22 Opublikowano 31 Maja 2014 Opublikowano 31 Maja 2014 Pozostaje Ci wyciągnąć nieszczęsny zamek, sprawdzić płytkę w zamku , na 99% to wina tego.
GreGoriO Opublikowano 3 Czerwca 2014 Opublikowano 3 Czerwca 2014 Zastanawia mnie jedno, w ELSIE widzę że za odblokowanie drzwi odpowiedzialny jest osobny przekaźnik F245, skoro dostaje impuls z pilota czy zamka drzwi kierowcy dlaczego nie otwiera po wyjęciu kluczyka ze stacyjki? Tym chyba steruje CAN? muszę zrozumieć jak idzie sygnał DE SAFE... SZUKAM.... ---------- Post dopisany 03-06-2014 at 19:23 ---------- Poprzedni post napisany 31-05-2014 at 19:27 ---------- Dopisuję....PROBLEM ROZWIĄZANY!!!! NIE WIEM na jak długo ale w każdym razie drzwi działają. Otóż pisałem wam, że sprawdzałem ciągłość przewodów, przed ponownym montażem w kostkach profilaktycznie dogiąłem lekko blaszki aby miały styk, oraz pilnikiem do paznokci lekko pogmerałem pomiędzy nimi. Do tego kostka w słupku, ma straszne ilości smaru/wazeliny?(u was też tak jest?). Również i tę w środku poczyściłem. EFEKT jest taki, że teraz drzwi działają prawidłowo!!! nawet z przycisku na drzwiach. Warto przy demontażu boczka sprawdzić połączenia, zarówno w silniczku szyb jak i w słupku...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się