Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Odcina turbo. uszczelka pod pokrywą zaworów


Nowak92

Rekomendowane odpowiedzi

Problem dotyczy turbo a mianowicie, przy różnych prędkościach odcina mi moc (100-160 km/h) czym to może być spowodowane? Przepływomierz? czy coś innego? drugi z problemów to wyciek spod śrub dokręcajacych pokrywe zaworową, po wymianie kompletu uszczelek pokazał się wyciek z tego właśnie miejsca, uszczelniłem to od nowa silikonem, nadal jest problem bo po 2 tygodniach zaczęło się pocić, prosiłbym o jakieś porady co do tych dwóch mankamentów. Pozdrawiam.:facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpowiednim momentem dokręcałeś śruby pokrywy?

Podłączyłeś vaga, szklana kula nie działa w takich sytuacjach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli ze nikt Ci nic nie wywróży dopóki nie podepniesz się pod komputer :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli cieknie ci spod nakrętek to wymień komplet uszczelniaczy tych nakretek :) składają się z 2 częsci jeden pod deklem a drugi na deklu :) A co do notlauf'a to tak jak koledzy mówili :vaglogi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli chodzi o moc to napewno zapieczone łopatki od turbo,a jeśli chodzi o pokrywe spróbuj jeszcze dokręcić te śruby mialem podobny problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam wypowiedzi kolegow, zanik mocy = czyszczenie turbiny, nie daj sobie wmowic ze turbo do wymiany. Mi mechanik odrazu powiedzial ze tylko wymiana bo turbin sie nie czysci hehe, a czyszczenie w zupelnosci wystarczylo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli chodzi o moc to napewno zapieczone łopatki od turbo,a jeśli chodzi o pokrywe spróbuj jeszcze dokręcić te śruby mialem podobny problem.

na pewno to kopernik nie żyje!!!!

odcinanie turba hmm japierw zrób tak

-sprawdź szczelność podciśnienia czyli wężyki

- podmień zawór n75 pozycz od kogos na chwile podepnij i sprawdz czy pomogło bo to jest najczęstszą przyczyną problemu

-potem do sprawdzenia przepływka też możesz podmienić lub odpiąć swoją

-gdy nic nie przyniesie rezultatu dopiero wtedy szukasz problemu w zapiekajacej sie geometrii w turbinie

wiadomo ze podstawą jest podpięcie pod kompa ale te sposoby zrobisz sobie w warunkach amatorskich i warto od tego zacząć :wink:

---------- Post dopisany at 16:00 ---------- Poprzedni post napisany at 15:52 ----------

pocenie sie pokrywy to przypadłość afn-a w ori jest tak ze uszczelka jest zespolona na stałe z pokrywą i wymiana serwisowa polega na wymianie całej pokrywy... dla tego tak jes bo stalowa pokrywa się odkształca przy dokręceniu i po ponownym dokręcaniu juz sie nie ułoży tak jak powinna.. jedyny sposób to ściągnąć pokrywę i od wewnątrz delikatnie popukać tak aby to miejsce gdzie są otwory na śruby wyszły troszke na zewnątrz i wtedy montować i nie zapominac o nowych uszczelkach na śruby NIE DAWAĆ SYLIKONU

robiłem tak wiele razy i według mnie tylko ten sposób sie sprawdzał :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może ktoś podać numer katalogowy uszczelki pokrywy zaworów i uszczelek śrub do AFN-a?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Numery katalogowe

uszczelki pokrywy zaworów - 028 103 483 G

uszczelka stożkowa od dołu - 028 103 532 A

podkładka uszczelniająca od góry - 028 103 533

Dzięki :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...