drdala Opublikowano 22 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2013 Tak wygląda pomiar skoków napięcia analogowym miernikiem
piotrsob1 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Ten analogowy pokazuje 13,9 do 14V , jak znam życie to prawda lezy po środku czyli 14, 3V. WSZYSTKO W PORZĄDKU !!!! Nie szukaj dziury w całym , chyba że masz za dużo pieniędzy i nie wiesz co z nimi zrobić
edekxp Opublikowano 22 Grudnia 2013 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Może nie jest idealnie ale ja bym nic nie ruszał. Ewentualnie wykręć regulator i zobacz jak wyglądają szczotki Tapatalk4
drdala Opublikowano 22 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2013 Ten analogowy zle pokazuje... to jest stary sprzet. Jak ustawilem napiecie i na 30v pokazywalo mi na zgaszonym silniku nawet nie 11v a na elektronicznym 12.60 ---------- Post dopisany at 18:06 ---------- Poprzedni post napisany at 18:01 ---------- Jak wyglądają złe szczotki a jak dobre?
martin0485 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Jak będą już się kończyły szczotki to ledwo będą wystawać z obudowy jak już je wyjmiesz z alternatora.
majkel20 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Opublikowano 22 Grudnia 2013 JAk aku jest na wykończeniu, to przecież logiczne, że jak postoi 2 dni, to Ci nie odpali, na nowym sprawnym tego problemu nie ma. Poza tym taka mała uwaga, miałem kiedyś ten miernik, którym mierzysz (z allegro za 15zł) i powiem Ci lipa jakich mało. Pokazywał co chciał. Teraz mam UNITa, i sprawuje się bardzo dobrze.
edekxp Opublikowano 22 Grudnia 2013 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Właśnie o tym też pisałem.Miernik lipa Tapatalk4
adriansline Opublikowano 25 Grudnia 2013 Opublikowano 25 Grudnia 2013 wszystko ok ? odpala normalnie ?
drdala Opublikowano 28 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2013 Na razie stał około 40h i odpalił. Muszę teraz spróbować zostawić go na jakieś 60h-70h i wtedy zobaczymy. ---------- Post dopisany 28-12-2013 at 10:52 ---------- Poprzedni post napisany 27-12-2013 at 18:22 ---------- No i znów postał około 40 h i nie odpala... Gdy wsiadłem dziś rano do samochodu i spróbowałem odpalić to można powiedzieć że odpalił od strzała na 0,5 sekundy. I po tym kręcę i kręcę i nic. Akumulator kręci bardzo szybko... widać że jest dobry akumulator po samej pracy rozrusznika... kręci jak szalony.... i dalej nic. Próbowałem już 5 razy po 5 sekund, 2 razy po około 10 sekund kręcić rozrusznikiem i nadal nie odpalił. Dłużej szkoda mi kręcić bo mam npowy akumulator. Próbowałem już też przekręcać stacyjkę na jakieś 30-40 sekund i tak kilka razy i dopiero odpalić i nadal nie odpala. Co robić? Pomocy bo już szału dostaję. Może by tak poszedł z kompem i VAGiem i coś pomierzył? Skoro kręci i nie odpala to może któreś parametry coś powiedzą...
edekxp Opublikowano 28 Grudnia 2013 Opublikowano 28 Grudnia 2013 Sprawdź vagiem, skoro kręci dobrze to na 100% nie wina akumulatora czy rozrusznika. Na TDI się nie znam dlatego wolalem kupić PB, bo tu wiadomo albo brak paliwa albo iskry. W dieslu może być słabe paliwo,zapowietrzony uklad i jeszcze wiele innych usterek. Immo ci się nie świeci?
drdala Opublikowano 28 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2013 Chyba nie bo żadnej nowej kontrolki nie zauważyłem. Jak wygląda od immo?
drdala Opublikowano 28 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2013 To na 100% nie świeci się. ---------- Post dopisany at 11:42 ---------- Poprzedni post napisany at 11:32 ---------- Sprawdź vagiem, co ma sprawdzić VAGiem?
piotrsob1 Opublikowano 28 Grudnia 2013 Opublikowano 28 Grudnia 2013 Kontrolka od immo powinna się zaświecić na parę sekund po włączeniu stacyjki. Póżniej powinna zgasnąć, jak tak jest u Ciebie, to z immobilizerem wszystko OK. Jak go chechłasz rozrusznikiem to z rury wydechowej leci dym czy nie ? Wagiem sprawdź błędy w sterowniku silnika, porównaj też temperatury z czujników powietrza zasysanego, paliwa, i cieczy chłodzącej.
drdala Opublikowano 9 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2014 Teraz co dziwne zostawiłem go na jakies 70h i odpalił, mimo że chciałem żeby nie odpalil bo chciałem sprawdzic vagiem czy nie ma jakiegoś błędu w silniku podczas gdy nie chce odpalić. Co prawda stacyjka była przekręcona około 2 minut przed odpaleniem ale to raczej nie miało wpływu bo jak nie chciał odpalać to przekręcałem samą stacyjke kilka razy po minucie i to nie pomagało...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się