Gutterman Opublikowano 13 Grudnia 2013 Opublikowano 13 Grudnia 2013 Tak jak w temacie mam problem a mianowicie po 2 tygodniach od założenia zimówek 195/65/15<- (letnie takie same) zauważyłem przy wyk skrętów np wyprzedzanie, zmiana pasa ruchu, czy nawet wyk jakiegoś gwałtowniejszego ruchu kierownica powoduje takie "pływanie samochodu" cos takiego jak by w oponach bylo bardzo mało powietrza (ale mam dość, przod 2.3 tyl 2.5) Nie wiem czym jest to spowodowane jest to odczuwalne powyżej 60-70 km/h. Cale zawieszenie miałem wymieniane 5 tys km temu wraz z końcówkami i drążkami, zrobiona geometria. Może to wina starych opon które sie poddają przy manewrach?? Jutro jadę zmienić bo prawie na kołkach sa. POMOCY:kwasny:
Dev Opublikowano 13 Grudnia 2013 Opublikowano 13 Grudnia 2013 Sprawdz zawieszenie ale wygląda na luz na maglu.
Gutterman Opublikowano 13 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2013 tez się tego obawiam . Ktoś może ma jeszcze jakies sugestie ??
novwy Opublikowano 13 Grudnia 2013 Opublikowano 13 Grudnia 2013 tak się zaczęło dziać zaraz po zmianie opon na zimowe? zmieniasz całe koła-felgi z zimówkami czy może te same fele i tylko przekładka samych opon? jak całe fele to załóż na próbę tylko z powrotem letnie nie mamy jeszcze zimy na całego więc możesz sprawdzić czy będzie tak samo
Gutterman Opublikowano 13 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 13 Grudnia 2013 zmieniam całe koła z oponami. jutro zobaczę.
KrzysiekSPI Opublikowano 15 Grudnia 2013 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Letnie napewno masz taka sama wysokosc 65? Mozna by sugerowac roznice w samych oponach miedzy firmami i tym ze jednak zimowki sa mieksze ale watpie zeby byl taki odczuwalny efekt. Tylko sama sytuacja dziwna ze stalo sie to odrazu po wymianie z letnich na zimowki. Faktycznie moze sprobuj najpierw wrocic na lato i zobaczyc czy sie cos zmienilo. Jezeli nie to bedziemy szukac juz dalej.
~adam Opublikowano 16 Grudnia 2013 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Miałem to samo, przesiałem się z letnich 225/40 na 195/65 i samochód zaczął pływać. W mojej ocenie jest to spowodowane luzem na maglownicy + większe balonowe koła co w sumie daje większy efekt noszenia po drodze. Możesz jeszcze sprawdzić tuleje z tyłu i luzy na łożyskach również z tyłu. Maglownice zawsze możesz dokręcić ale nie wiem co gorsze to noszenie czy brak powracania kierownicy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się