Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Szarpie,chodzi na 3 cylindry,stuka


pawełrśl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Problem wystąpił dzisiaj rano...Odpalam i chodzi jak traktor :kwasny: Przy ruszaniu dławi się i nie umie wkręcić w obroty.Zauważyłem że przechodzi mu jak lekko odpuszcze gaz np na 4 biegu.Chciałem zaznaczyć że w momencie najwiekszych oporów z wkręceniem się w obroty słychać jakieś dziwne stukanie z okolic silnika...

Jakiś czas temu wydawało mi się że miałem problem ze sprzęgłem bo gdy ruszałem na ciepłym silniku to poszarpywało ale od miesiąca sytuacja się nie powtórzyła,robiłem próby z obciążeniem i gazem w podłoge i 2 masu nie było słychać.Zastanawiam się czy w momencie jak ma ciężko na obroty się wkręcić czy 2 masa nie stuka bo co innego może ?

Czy wymiana świec i cewek powinna załatwić sprawe czy za wyżej wymieniony kłopot może jeszcze coś odpowiadać ? Z góry zaznaczam że jestem laikiem.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz błędy a nie szukaj po całym silniku. W ADR masz moduł nakładany na dwie świece i dwa kable na pozostałe dwie. Zresztą zdejmij dekiel to zobaczysz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałem zapytać jeszcze czy jeżdżąc z taką awarią kiedy raz chodzi na 4 cylindry a raz na 3 może dojść do zatkania katalizatora ? Dzisiaj niestety mechanik też przełożył wizyte i nie wiem czy powinienem tym samochodem jeździć.

---------- Post dopisany 17-12-2013 at 19:33 ---------- Poprzedni post napisany 16-12-2013 at 17:25 ----------

Niestety dzisiaj próbowaliśmy się podłączyć vagiem i nie udało się :/ Może mi to jeszcze sprawdzi inny kolega.Mechanik przypuszcza że to jest do wymiany :

cewka.jpg

Chce to zamówić,podmienić i ewentualnie oddać jeśli nie będzie poprawy.Ile to może kosztować w zamienniku i ori ?

---------- Post dopisany at 21:23 ---------- Poprzedni post napisany at 19:33 ----------