Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1,9 TDI 1Z 90 KM jakie wtryski założyć ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jakie wtryski najlepiej założyć do 1,9 TDI 90km 1Z ? :)

Mam 3 komplety wtrysków:

-seryjne od 1zeta 90km,

-wtryski od afna 110km:

- 3 sztuki 028 130 201 T

- 1 sztuka wtryskiwacz sterujący 028 130 201 S

-i takie wtryski podobno od 2,5 tdi ale nie jestem pewien:

- 3 sztuki 046 130 201 B

- 1 sztuka wtryskiwacz sterujący 074 130 202 B.

I teraz pytanie co założyć ? :) proszę o pomoc :) czy przybędzie trochę mocy ? :)

Opublikowano

Załóż od AFN, minimalnie przybędzie mocy, zrób wtedy program i będzie już fajnie.

Opublikowano

Założyłem te ostatnie chodzi ładnie na seryjnym programie plus wyciety kat i świeżo po czyszeniu dolotu i egr jestem zadowony :)

Opublikowano

Nie, te co zalozyl sa z AAT czyli 2.5 TDI 115KM, wtryski tak wydajne jak te z 1Z :-) To, ze lepiej dziala samochod to albo efekt placebo albo sa po prostu zdrowsze od starych wtryskiwaczy 1Z.

Podmien na wtryskiwacze AFN i zobacz jak to bedzie jezdzic.

A najlepiej by bylo zalozyc z rzedowego silnika 2.5 TDI o mocy 150KM montowanego w Caravelle, tam byly koncowki 216'tki :-)

Opublikowano

w aat sa dziurki 0.180mm a w 1z 0.187mm czyli wieksze a ze lepiej jedzie to poprostu z któres dziurki wtrysku leje paliwem dlatego ma lepszego kopa.

Opublikowano

To mowicie ze afny lepsze ? Z tego co udalo mi sie znalezc te co zalozylem maja otwory 0.210. Chyba ze cos zle znalazlem

Opublikowano

Jeżeli masz otworki 0.210 to są one z 2,5 TDI R5 AEL 140 km. AFN też ma chyba 0.210.

Opublikowano

afn ma 205

Opublikowano

Panowie chyba macie racje. Poszperałem i chyba te AFN-y będą lepsze :)

Opublikowano

witam, podłącze się pod temat, ja mam AJM i myślałem żeby założyć wtryski od czegoś mocniejszego, czy warto ? będzie trochę lepiej ?

Opublikowano
witam, podłącze się pod temat, ja mam AJM i myślałem żeby założyć wtryski od czegoś mocniejszego, czy warto ? będzie trochę lepiej ?

czy ajm to czasami nie jest pompowtrysk ?

Opublikowano
witam, podłącze się pod temat, ja mam AJM i myślałem żeby założyć wtryski od czegoś mocniejszego, czy warto ? będzie trochę lepiej ?

ty masz pompowtryski, jeśli jestes pewien ze sie skończyły i trzeba wymieniać, to szukaj zdrowych BQ albo mocnych AL(końcówka numeru), jeśli szukasz mocy, to zmien poprostu turbo na większe, AJM tanim zabiegiem łapie 160km

Opublikowano

właśnie też myślę żeby zmienić turbo na coś większego... z jakiego silnika najlepiej brać ? chodzi mi o kod silnika orientujesz się może ? ;)

Opublikowano
właśnie też myślę żeby zmienić turbo na coś większego... z jakiego silnika najlepiej brać ? chodzi mi o kod silnika orientujesz się może ? ;)

tak

http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/all-tdi-podniesie-mocy-1-9-vp-pd-koszty-czesci-efekty-218213/

masz jeszcze gtb17, tam nie opisane

Opublikowano

Czyli turbo od AWX podchodzi do AJM bez problemu ?

Opublikowano

tak

BRD też i po drobnych modyfikacjach gtb z 2,7 i 3,0, ale dla tej ostatniej przydałoby sie paliwko poprawić:whistling:

Opublikowano

To będę działać na pewno :) dzięki za pomoc ;). Pozdrawiam

Opublikowano

Do AFN'a lepiej szukać BRD czy AWX ? Kumpel właśnie celuje pod 140 KM. Gdzie wykres korzystniej będzie wyglądał przy założeniu że moc maksymalna to 140 KM. Czytałem, że BRD ma kiepski dół tylko czy to prawda ?

Ps. Wtryski i cała reszta są fabryczne

Opublikowano

niech wkłada awxa jak ma małe ambicje bedzie ze 145km :whistling:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...