Gość harry19-19 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Witam jestem posiadaczem audi a4 b6 kombi o mocy 131 kucy , od wczoraj problem polega na tym że , jak jadę pod górkę i dodam nogę na gazie wtedy coś mi odcina i traci moc to wygląda tak jakby turbina przestała pracować i jest zamulony a gdy zgaszę pojazd i odpalę ponownie wszystko wraca do normy i ciągnie ładnie , dodam że żadna kontrolka mi się nie zaświeciła a pod vaga jeszcze nie podłączałem , co myślicie co to może być ?? dzięki i pozdrawiam
tomcrack27 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 ciezko cos wywrozyc z fusow moze to byc cos z turbo moze czujnik N75 koniecznie musisz podlaczyc pod vaga i zrobic logi
Gość harry19-19 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 rozumiem , na jutro jestem umówiony z kompem , dodam że na równej drodze i z górki chodzi idealnie tylko pod górkę zacina , dodam również że mam spocone rury od turby do intercoolera i drugi intercooler również spocony, może jakaś nieszczelność ??
tomcrack27 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 mozesz posprawdzac czy nie masz czasem gdziesz nieszczelnosci w dolocie ale pod kompa i tak zalecam sie podpiac:wink:
PRZEMEKC Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 przywiesza sie turbina , tj. brudna geometria, tez tak miałem zwłaszcza jak mało jezdziłem i wolno np. w zimie , bo nie ma gdzie pogonic auta. lub sterowanie turbiny, n75, ostatnio chwilowo tak miałem ze odebrało moc , ale w trasie się poprawiło, staram sie regularnie pogonic diesla, wydaje mi sie tez ze duzo sie zmieniło na lepsze po odpieciu odmy.
Fido Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Dziwna sytuacja że tylko pod górkę się dusi. Na równym jest na pewno ok ?
Gość harry19-19 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Dziwna sytuacja że tylko pod górkę się dusi.Na równym jest na pewno ok ? otóż to , tak na równym spróbowałem i jest ok tylko pod górkę jak cisnę lekko na gazie i w tym momencie zamula wygląda tak jakby tracił moc i powoli rozpędza się , jutro jestem umówiony na vag i zobaczymy co powie
radio22 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Opublikowano 17 Grudnia 2013 Sprawdź przepływomierz może nie podawać odpowiednich ilości powietrza do turbiny i przez to się dusi.
Gość harry19-19 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Na kompie wyskoczyły 2 błędy Co to może być ---------- Post dopisany at 17:19 ---------- Poprzedni post napisany at 17:01 ---------- pierwszy błąd P1588 to odnośnie poduszek silnika , to wiem bo kabel nie jest podłączony do poduszek i jest zaślepiony , a drugi błąd to pewnie gdzieś nieszczelność , N75 , czy turbo bo sam nie wiem
gizmus2006 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Opublikowano 18 Grudnia 2013 IMO turbo do czyszczenia o ile ze zmienną geometrią jest. U mnie już tak 2 razy było (za 2 razem nawet kompa nie podłączyłem). Jeśli gnieciesz auto jakieś 7 sek na wyższych obrotach to ją odetnie i dalej pomaga reset kompa. w AFN koszt takiego zabiegu (czyszczenia) w granicach 100 150 zł i jeździsz dalej. I to raczej częsta przypadłość wystarczy notlauf w google wpisać. fidotp to akurat , że pod górkę dziwić nie powinno.
Gość harry19-19 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Opublikowano 18 Grudnia 2013 rozumiem , no to spróbuję dać turbo do czyszczenia i przy okazji dokupię oringi do rur intercoolera
BIZZARE Opublikowano 19 Grudnia 2013 Opublikowano 19 Grudnia 2013 a jak wygląda u Ciebie filtr powietrza ?
Gość harry19-19 Opublikowano 23 Grudnia 2013 Opublikowano 23 Grudnia 2013 u mnie filtr powietrza był wymieniany już zrobiłem 8tyś.km , a filtr to Mann , powiem wam koledzy że pojechałem w trasę w ten weekend naprawdę długą , Łódź i Śląsk i nic nie działo się a miałem cały czas wysokie obroty do 3,5tyś , tylko tu na miejscu jak odpalę i jadę zaraz pod górkę to zamula a na dłuższej trasie tego nie ma ;/ to jest dość dziwne
kkam Opublikowano 23 Grudnia 2013 Opublikowano 23 Grudnia 2013 Jeżeli masz możliwość to zrób logi dynamiczne. Turbina przeładowuje i dlatego wpada w tryb awaryjny. Przyczyn może być kilka, od zabrudzonej gemoetrii w turbinie, zaworek n75, przewody podciśnienia itd. Jest kilka elementów do sprawdzenia. Bez kompletnych logow cięzko cos stwierdzić.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się