poandy Opublikowano 18 Grudnia 2013 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Jak wiadomo była to skrzynia montowana w samochodach Audi A4,A6 i Passat B5 z napędem AWD. W broszurce firmy ZF dotyczacej tej skrzyni(nie 5HP19FL-310 Nm ,ani 5HP19-300 Nm) podano ,że wytrzymuje 420 Nm momentu.Natomiast w innej broszurce tejże firmy na stronie:transcit.ru/pdf/5HP19FLA.pdf widnieje 310Nm. Czy jest to pomyłka?Czy może w zależności od wersji kodowej(w różnych latach,rożne kody) była modernizowana? Czy ktoś z forumowiczów dysponuje wiedzą lub dokumentacją,która wyjaśnia tą różnicę. Dziękuję.
Banan Opublikowano 18 Grudnia 2013 Opublikowano 18 Grudnia 2013 Można wywnioskować że ogólnie takie są ograniczenia ale na pewno różne są konwertery i pewno wnętrze skrzyni też musi być dopasowane w zależności od modelu. Zresztą na logikę skoro niby ta sam skrzynia jest w powiedzmy w S4 gdzie jest 400 nm i A4 B5 2.8 Quattro gdzie jest 280 nm - to muszą być jakieś różnice. To samo w A6 C5 - w RS6 jest już skrzynia 5HP24A no ale tam już 560 nm z silnika a w broszurce o 5HP24A 420 nm )
poandy Opublikowano 19 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2013 Tak to na logikę wygląda,ale czy tak jest w rzeczywistości?Czy były montowane inne konwertery?Myślałem ,że może w serwisach mają dokładne dane np.skrzynia GBF 400Nm.Czy dana seria ma tyle ,a inna tyle.
Banan Opublikowano 19 Grudnia 2013 Opublikowano 19 Grudnia 2013 A co chcesz kombinować? Takie info to chyba tylko aso lub producent. W ELSA tych danych nie ma - są tylko podane przełożenia , gdzie skrzynia występuje i jakieś inne informacje przy danych kodach skrzyni.
majkel_majki Opublikowano 20 Grudnia 2013 Opublikowano 20 Grudnia 2013 Konwertery były różne w zależności od pojemności silnika, mocy, rocznika i wariantu modelu a lub s.
poandy Opublikowano 28 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2013 Dziękuję ,nic nie kombinuję.Posiadam troszkę dokumentacji skrzyń i nigdzie nie opisano serii z podanym momentem.Zastanawiałem się czy np.zamawiając konwerter od mocniejszej wersji-zamontuje go w słabszej i mam~~tuning.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się