ehyx1 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 Witam jestem już po regeneracji turbiny, usunieciu nieszczelnosci układu wydechowego, wymianie sady oraz elektro zawór turbiny cały czas powracaj brak mocy oraz weysokie spalanie błędy wskazane przez vag 208.1 17956 P1548 4624 Zawór regulacji Turbo (TC) - otwarty obwód 17965 P1557 462D Ciśnienie turbosprężarki (TC) - przekroczona granica > podłączenie węża 17521 P1113 4471 Sonda Lambda 1 (HO2S), bank 1 - wysoka rezystancja grzałki oraz 1314 - - - - - 0522 Szyna danych CAN > sterownik silnika (ECM) nie wiem gdzie już szukać, nie jestem specjalista w diagnostyce ale postanowiłem wziaść sprawe w swoje rece gdyż słynny "gładysek z krakowa" po zainkasowaniu 307 zł i błędnej diagnozie umywa rece od tego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
german81 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 zrób logi dynamimiczane z bloków 2 20 31 115 118. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ehyx1 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 ok 1 krok już poczyniliśmy, puki co tylko ty pomogłeś, wiem że odeślesz mnie do jakiegos tematu, ale nie wiem jak wykonac logi , da rade to zrobic przy pomocy vag-com 208.1? ---------- Post dopisany at 19:02 ---------- Poprzedni post napisany at 18:33 ---------- ok juz wiem jak zrobic Audi A4 - Zrob to sam - VAG Przepływka i Turbo - YouTube jutro powalcze i wkleje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 Poszukaj vaga 3.11 w pełnej wersji najlepszy do logow. Wysłane z mojego S750L przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ehyx1 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 a 208.1 sie nie nadaje ? odpali tamten na windows 7? x84 czy jakos tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 Nie napisalem ze sie nie nadaje mozesz sprobowac, a 3.11 to w zasadzie nie wiem czy dziala na 7, zatrzymalem sie na xp :-) Wysłane za pomoca sputnika. ---------- Post dopisany at 19:32 ---------- Poprzedni post napisany at 19:28 ---------- Ten pierwszy bład dotyczacy zawotu turbiny wraca zaraz po kasowaniu czy pozniej sie pojawia? Wysłane za pomoca sputnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ehyx1 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 wraca po przejechaniu kilometra, przez ten dystans auto przyspiesza normalnie, zaraz bede jechal robic logi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Galetto Opublikowano 21 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 VAG COM 311 śmiga na 7, ale na 64bit są z nim problemy. Poszukaj sobie VCDS Lite 1.2 i będzie git. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ehyx1 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 ok beda logi z 208.1 bo 301.2 nie odpala na w7 x86 ---------- Post dopisany at 20:10 ---------- Poprzedni post napisany at 19:41 ---------- siedze juz w aucie. moge zrobic 3 logi naraz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
german81 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 najlepiej jak bedziesz robił po 1 bloku ale jak bedziesz robił po 2 bloki to bedzie ok. pamietaj ze logi sie robi na 3 biegu od 1500- 6500 obr z noga w podłodze . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ehyx1 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 w filmiku pisało ze do 4500 zrobilem naraz z 2 bloku 20, 31 i takie cos wyszło o to chodzi? VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM zaraz bedzie wiecej ---------- Post dopisany at 20:32 ---------- Poprzedni post napisany at 20:19 ---------- VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM jak robnilem 115/118 to czuc było że turbo nie padło, powtórzyć? ---------- Post dopisany at 20:40 ---------- Poprzedni post napisany at 20:32 ---------- VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM teraz takie cuda wyszły padła bateria jak cos to jutro poprawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 Auto po programie ,przed robieniem loga skasowales bledy? Bo wychodzi ze jest w trybie awaryjnym i obcina doladowanie. Wysłane za pomoca sputnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ehyx1 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 jak auto po programie? kasowałem błedy 2 x i uruchamiałem auto ponownie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 Auto po tzw. Chiptuningu, niestety nie osiaga zadanego doladowania, przed logowaniem nie bylo zadnych bledow w sterowniku tak? Przed pierwszym logiem auto bylo nagrzane? Wysłane za pomoca sputnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ehyx1 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 przed piereszym logiem było nagrzane, jutro zrobie jeszcze raz logi, które poprawic? wiadomo czy przepływka działa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 Przeplywka dziala, tylko cos dlugie czasy wtryskow na wolnych sa, zrob 002+115 i 033+118 do odcinki. Wysłane za pomoca sputnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
german81 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 przepływke i czasy wtrysku zostawcie narazie w spokoju bo turbo nie ma sterownia i dlatego jest w trybie awaryjnym . sprawdz jakie jest napiecie na kosce od n75 miedzy pinem 1 a masa powinienes miec 12v a opornosc n75 mieszy 25-35 omów . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ehyx1 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 na 3 biegu? nie bedzie sie gdzie rozpedzic , ma to znaczenie ze u mnie tiptronic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 Opublikowano 21 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2013 Najlepiej na 3, a jak tip to moze tlumaczyc wieksze obciazenie na wolnych, zostaje ci sprawdzic to co napisal german i zrobic logi Wysłane za pomoca sputnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ehyx1 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2013 A tak pozatym. Znacie kogos z krakowa kto podjął by sie profesjonalnej - skutecznej diagnostyki? sadze ze jutro koło dwunastej/piętnastej pojade na obwodnice i zrobie logi ---------- Post dopisany at 23:47 ---------- Poprzedni post napisany at 22:52 ---------- pytanie... czy poprawnie wykonam logi jesli na wlaczonym zapłonie skasuje błedy, odpale auto i wcisne start log przy 1500 obr na 3 biegu? a jak by dac logi od 1,2,3 do odciecia? co w przypadku jak błąd wywala po lekkim przegazowaniu? a własciwie po paru depnieciach ? uda sie wykonac zabieg? ---------- Post dopisany 22-12-2013 at 02:48 ---------- Poprzedni post napisany 21-12-2013 at 23:47 ---------- musi byc do odcinki? to jest nie odpowiedzialne uwzgledniajac obecne warunki pogodowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się