Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 B5] Gwint Ta-Technix


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy mam zamiar zakupić używany gwint Firmy Ta-technix czerwony i tu moje pytanie , czy warto zakładać gwint tej firmy to chyba coś takiego ZAWIESZENIE GWINTOWANE TA-TECHNIX AUDI A4 B5 (3760335551) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. gwint wyceniony na 700 zeta i podobno prawie nowy , koleś mieszka niedaleko i moge spokojnie podjechać oblukać , Nie znam sie na gwincie więc pytam czy da sie na tym jeździć

---------- Post dopisany at 16:13 ---------- Poprzedni post napisany at 11:56 ----------

No chyba że ktoś ma jakiś dobry gwint na sprzedaż

Opublikowano

Słyszałem że ten gwint strasznie hałasuje , wali , dobija.

Ja bym tego nie brał .

Nie pakuj gwintu tylko wsadź coś na wzór 1 BE -20 mm . Inaczej będziesz przeklinał jazde po dziurach.

Opublikowano
Słyszałem że ten gwint strasznie hałasuje , wali , dobija.

Ja bym tego nie brał .

Nie pakuj gwintu tylko wsadź coś na wzór 1 BE -20 mm . Inaczej będziesz przeklinał jazde po dziurach.

Mam seryjnie 1BE ale na 18" kołach autko stoi troche za wysoko i chciałem jeszcze troche je posadzić
Opublikowano

Mój kolega i brat mają taki gwint w b5 i są z nich zadowoleni. Nic nie hałasuje i jeździ się na nim dość komfortowo :decayed:

Opublikowano
za miękki
Czemu za miękki ?? Nie podskakuje auto na nim ??
Opublikowano

Jak dla mnie za bardzo poddatny tzn jak jest nierówna droga buja autem to obcieralo dobijało tak jak piszesz nie podskakuje auto. Zdecydowanie lepszy jest mts tylko ze nowy kosztuje około 1200

Opublikowano

700pln:facepalm: 1000 kosztuje nowy a osobiście to nie wiem czy 250 bym dał za ten szmeges :grin: szukaj kolego używki kw hr weiteca d2 czy innych sprawdzonych i dobrych zawieszeń

Opublikowano
700pln:facepalm: 1000 kosztuje nowy a osobiście to nie wiem czy 250 bym dał za ten szmeges :grin: szukaj kolego używki kw hr weiteca d2 czy innych sprawdzonych i dobrych zawieszeń
Koleś woła 700 ale pewnie za 600 pójdzie , Też wolałbym używkę KW ale nigdzie nie ma , a jak sie trafi to za chwile go nie ma , No chyba że gdzieś widziałeś coś wartego uwagi
Opublikowano

nawet 600 nie jest wart sprzedaje pewnie bo sam sie przekonał sie sie wjebał w tani badziew... ja bym szukał gwintu od kolegów z forum często sie trafia fajny zawias

Opublikowano

Poprzeglądałem parę tematów w dziale "Moja A4" i jakoś ludzie mają pozakładane ta-technix, tudzież mts ale tu się nie wypowiadają, a Ci co coś napiszą to tylko ma negatywny wydźwięk...dziwne :kox: Gdyby każdego było stać na h&r, koni, weiteca czy bilsteina to byłoby dziwne.

A co powiecie o gwincie AP? Też jest "be"?

Opublikowano

AP dobry gwint godny polecenia, taka średnia półka między tymi najtańszymi zawiasami a tymi drogimi, warto w niego zainwestować

Opublikowano

A zawias FK AK-Street

Opublikowano

To jest porównywalne co mts czy ta technix, podobny przedział cenowy, są zbliżone jakościowo do tej półki cenowej

Opublikowano

Mam gwint MTS to się wypowiem. Jest to pierwsze zawieszenie gwintowane jakie mam/miałem i jeździłem i jest zdecydowanie za miękkie. Przy kołach 18" i gumach 225/40 z przodu w zakrętach bardzo często szurało o nadkola i to wcale nie wina bardzo niskiego zawieszenia tylko jego twardości, problemów z tyłem także się nie ustrzegłem, musiałem zamontować klipsy nad oryg odbojami bo bardzo często dobijały. Kupując drugi raz szukałbym firmowej używki z regulacją twardości.

Opublikowano

prezesik18 w końcu jakaś konkretna odpowiedź oparta na doświadczeniu z danym gwintem, a nie gdybanie o czymś z czym się nie miało styczności.

Według was lepiej kupić używkę AP nawet jeśli będzie to w ciemno niż nowe FK AK? - pomijam już gwinty TA, MTS i TuningArt bo już wiemy, że odpadają.

Opublikowano
prezesik18 w końcu jakaś konkretna odpowiedź oparta na doświadczeniu z danym gwintem, a nie gdybanie o czymś z czym się nie miało styczności.

Według was lepiej kupić używkę AP nawet jeśli będzie to w ciemno niż nowe FK AK? - pomijam już gwinty TA, MTS i TuningArt bo już wiemy, że odpadają.

No też sie zastanawiam nad tym AP bo nowy sporo kosztuje więc chyba powinien być w miare dobry , a kilka używek widziałem w niezłej cenie
Opublikowano

Na czym dokładnie polega regeneracja i jaki jest jej koszt?

Opublikowano

regeneracja polega na dorobieniu uszczelnienia, zmiany oleju czy nabicia gazu. Amortyzator po regeneracji jest tak jakby był nowy czyli nigdzie nic nie wylewa jest sprawny

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...