Mario82A4 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Koledzy mam zamiar zakupić używany gwint Firmy Ta-technix czerwony i tu moje pytanie , czy warto zakładać gwint tej firmy to chyba coś takiego ZAWIESZENIE GWINTOWANE TA-TECHNIX AUDI A4 B5 (3760335551) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. gwint wyceniony na 700 zeta i podobno prawie nowy , koleś mieszka niedaleko i moge spokojnie podjechać oblukać , Nie znam sie na gwincie więc pytam czy da sie na tym jeździć ---------- Post dopisany at 16:13 ---------- Poprzedni post napisany at 11:56 ---------- No chyba że ktoś ma jakiś dobry gwint na sprzedaż
bawół1 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Słyszałem że ten gwint strasznie hałasuje , wali , dobija. Ja bym tego nie brał . Nie pakuj gwintu tylko wsadź coś na wzór 1 BE -20 mm . Inaczej będziesz przeklinał jazde po dziurach.
Mario82A4 Opublikowano 22 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2013 Słyszałem że ten gwint strasznie hałasuje , wali , dobija. Ja bym tego nie brał . Nie pakuj gwintu tylko wsadź coś na wzór 1 BE -20 mm . Inaczej będziesz przeklinał jazde po dziurach. Mam seryjnie 1BE ale na 18" kołach autko stoi troche za wysoko i chciałem jeszcze troche je posadzić
LUKASZ1989 Opublikowano 23 Grudnia 2013 Opublikowano 23 Grudnia 2013 Mój kolega i brat mają taki gwint w b5 i są z nich zadowoleni. Nic nie hałasuje i jeździ się na nim dość komfortowo
Mario82A4 Opublikowano 23 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2013 za miękki Czemu za miękki ?? Nie podskakuje auto na nim ??
Won$ki Opublikowano 23 Grudnia 2013 Opublikowano 23 Grudnia 2013 Jak dla mnie za bardzo poddatny tzn jak jest nierówna droga buja autem to obcieralo dobijało tak jak piszesz nie podskakuje auto. Zdecydowanie lepszy jest mts tylko ze nowy kosztuje około 1200
fafnasty Opublikowano 24 Grudnia 2013 Opublikowano 24 Grudnia 2013 700pln:facepalm: 1000 kosztuje nowy a osobiście to nie wiem czy 250 bym dał za ten szmeges szukaj kolego używki kw hr weiteca d2 czy innych sprawdzonych i dobrych zawieszeń
Mario82A4 Opublikowano 24 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 24 Grudnia 2013 700pln:facepalm: 1000 kosztuje nowy a osobiście to nie wiem czy 250 bym dał za ten szmeges szukaj kolego używki kw hr weiteca d2 czy innych sprawdzonych i dobrych zawieszeń Koleś woła 700 ale pewnie za 600 pójdzie , Też wolałbym używkę KW ale nigdzie nie ma , a jak sie trafi to za chwile go nie ma , No chyba że gdzieś widziałeś coś wartego uwagi
fafnasty Opublikowano 24 Grudnia 2013 Opublikowano 24 Grudnia 2013 nawet 600 nie jest wart sprzedaje pewnie bo sam sie przekonał sie sie wjebał w tani badziew... ja bym szukał gwintu od kolegów z forum często sie trafia fajny zawias
Revor Opublikowano 24 Grudnia 2013 Opublikowano 24 Grudnia 2013 Poprzeglądałem parę tematów w dziale "Moja A4" i jakoś ludzie mają pozakładane ta-technix, tudzież mts ale tu się nie wypowiadają, a Ci co coś napiszą to tylko ma negatywny wydźwięk...dziwne Gdyby każdego było stać na h&r, koni, weiteca czy bilsteina to byłoby dziwne. A co powiecie o gwincie AP? Też jest "be"?
Won$ki Opublikowano 24 Grudnia 2013 Opublikowano 24 Grudnia 2013 AP dobry gwint godny polecenia, taka średnia półka między tymi najtańszymi zawiasami a tymi drogimi, warto w niego zainwestować
Won$ki Opublikowano 24 Grudnia 2013 Opublikowano 24 Grudnia 2013 To jest porównywalne co mts czy ta technix, podobny przedział cenowy, są zbliżone jakościowo do tej półki cenowej
prezesik18 Opublikowano 24 Grudnia 2013 Opublikowano 24 Grudnia 2013 Mam gwint MTS to się wypowiem. Jest to pierwsze zawieszenie gwintowane jakie mam/miałem i jeździłem i jest zdecydowanie za miękkie. Przy kołach 18" i gumach 225/40 z przodu w zakrętach bardzo często szurało o nadkola i to wcale nie wina bardzo niskiego zawieszenia tylko jego twardości, problemów z tyłem także się nie ustrzegłem, musiałem zamontować klipsy nad oryg odbojami bo bardzo często dobijały. Kupując drugi raz szukałbym firmowej używki z regulacją twardości.
Revor Opublikowano 24 Grudnia 2013 Opublikowano 24 Grudnia 2013 prezesik18 w końcu jakaś konkretna odpowiedź oparta na doświadczeniu z danym gwintem, a nie gdybanie o czymś z czym się nie miało styczności. Według was lepiej kupić używkę AP nawet jeśli będzie to w ciemno niż nowe FK AK? - pomijam już gwinty TA, MTS i TuningArt bo już wiemy, że odpadają.
Mario82A4 Opublikowano 24 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 24 Grudnia 2013 prezesik18 w końcu jakaś konkretna odpowiedź oparta na doświadczeniu z danym gwintem, a nie gdybanie o czymś z czym się nie miało styczności.Według was lepiej kupić używkę AP nawet jeśli będzie to w ciemno niż nowe FK AK? - pomijam już gwinty TA, MTS i TuningArt bo już wiemy, że odpadają. No też sie zastanawiam nad tym AP bo nowy sporo kosztuje więc chyba powinien być w miare dobry , a kilka używek widziałem w niezłej cenie
Won$ki Opublikowano 24 Grudnia 2013 Opublikowano 24 Grudnia 2013 Używka AP, jak będzie w słabym stanie to zawsze też można zregenerować
Revor Opublikowano 24 Grudnia 2013 Opublikowano 24 Grudnia 2013 Na czym dokładnie polega regeneracja i jaki jest jej koszt?
Won$ki Opublikowano 24 Grudnia 2013 Opublikowano 24 Grudnia 2013 regeneracja polega na dorobieniu uszczelnienia, zmiany oleju czy nabicia gazu. Amortyzator po regeneracji jest tak jakby był nowy czyli nigdzie nic nie wylewa jest sprawny
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się