Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Cyrk z wolnymi obrotami


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

WaskiVW hehe nie zdradzam tego jeszcze . powiem dalej tak wymieniles pompe na jakas dobra.zmieniles filtr odrazu czy nie

Opublikowano

Z ECU nie ma wielkiej różnicy. Bo E można zastąpić np. D, ale nie będziesz miał ASR. Reszta będzie banglać.

Opublikowano

szczerze mówiąc po mieście w zimie asr sie przydaje ;) ale znalazłem ładny z T na końcu ;) za 140 zł z gwarancja 30 dni tylko pytanie czy to będzie przyczyną no i nie wiem czy ogarne sprawy z immo. Sony_dark zaraz mnie zlinczuje bo mówi mi o tym ECU już chyba z pół roku ;) a ja jak osioł uparty wymieniam kolejne części poza ECU ;)

Opublikowano (edytowane)

Immo ogarniesz. Kupiłem kiedyś kabel za 30zł i dał radę zaadaptować immo. Trzeba mieć vaga a instrukcje adaptacji immo są w necie ;)

Edytowane przez peacenotwar
Opublikowano

kabel mam od viakena na podwojnej lini k

Opublikowano

szczerze mówiąc po mieście w zimie asr sie przydaje ;) ale znalazłem ładny z T na końcu ;) za 140 zł z gwarancja 30 dni tylko pytanie czy to będzie przyczyną no i nie wiem czy ogarne sprawy z immo. Sony_dark zaraz mnie zlinczuje bo mówi mi o tym ECU już chyba z pół roku ;) a ja jak osioł uparty wymieniam kolejne części poza ECU ;)

Heh nie no ja chce tylko żebyś uniknął niepotrzebnych kosztów. Ja tez uparcie dążyłem żo to nie ECU, a jednak. Adaptacja nowego kompa to nie problem :)

0

Opublikowano

Wpadłem na genialny pomysł . Skoro vag pokazuje zawór n71 którego fizycznie nie ma i nie bylo to moze jest to blad vaga jako programu. skubany czuje ze problem z obrotami jest i zrzuca wine na krokowca którego nie ma. dzis tak gdybałem i mam pytanie czy któryś z was spotkał się z przejściem silnika i komputra w tryb awaryjny czyli auto pali jezdzi ale z problemami. np w automatach jak cos sie podzieje ze skrzynią głównie z elektroniką to kontrolki P R N D D4 D3 D2 migają i wtedy skrzynia działa ale w trybie awaryjnym czyli chyba np nie wychodzi powyżej 3 biegu.

Kupie jutro to ECU .

Sony ty mi kiedys pisałeś że ten E można spokojnie zastąpić T co nie ?


Kupiłem ECU . 4A0 907 473 T z gwarancją rozruchową.

Teraz tylko jak się zabrać za sparowanie i zaadaptowanie wszystkiego :/

Opublikowano

Jak będziesz miał tego kompa to pisz na pw, albo Ci wieczorkiem wyśle instrukcje

Opublikowano

super ! powinienem go miec do piątku bo wysyłka idzie


okazuje sie ze mam krokowca. nie wiem gdzie w tej przepustnicy jest ale jest. auto jutro do odbioru . pop wyczyszczeniu odwrotna sytuacja ;) obroty za wysokie ;)

ECU polezy i poczeka na lepsze czasy ;) mam nadzieje ze juz bedzie spokoj ;)

Opublikowano (edytowane)

Na ssaniu jakieś 1300 powinno być. Później jeśli sam nie schodzi poniżej 1000, a po przyduszeniu silnika schodzi do tych ok 800 (np popuszczając sprzęgło i trzymając hamulec), to lewe powietrze łapie. (Czyli Kolektor ssący)

Edytowane przez peacenotwar
Opublikowano

peace to wiem ;) mechanik pierw wyczyscil zeby zobaczyc . jutro wymieni na nowy.

mam akurat takich ogarnietych gosci co w aso robili i od wielu lat swoj warsztat prowadza i tylko vaga robia. fury nieraz na podjezdzie takie stoja ze na codzien po miescie nie widac , mało fury takie ze chyba jeszcze gwarancja w aso powinna byc ;) ceny super tylko czas straszny...... przyjezdzam z autem 1 pazdziernika a dostaje info zeby 23 pazdziernika dopiero przyjechac ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...