Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Cyrk z wolnymi obrotami


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

chodzi co o czujnik temp cieczy ?? ten 4 pinowy??

Opublikowano

Tak temp. silnika i temp. powietrza zasysanego , pisałem już o tym , jak tego nie posprawdzacie to szukanie problemu mija się z celem , Vag waszym przyjacielem zwłaszcza rano jak silnik dobrze ostygnie :wink: Rano ma pokazywać tyle ile jest na zewnątrz , po odpaleniu temp. silnika ma równomiernie rosnąć , a temp. powietrza zasysanego ma oscylować w okolicach temp. zewnętrznej .

Opublikowano

Ja mam to samo, jak więcej niż -10 to mam obroty 1100 na ssaniu. a jak bedzie -5 to już 1300:wink:

Opublikowano

a dal mnie to juz gowno a nie czujniki . podmienialem itd i dalej d*pa wiec cos tkwi w ECU . Waskivw wypowiadasz sie tutaj i piszesz nam roznie wiec pytalem kiedys z kad idzie wezyk po miedzy wezami od nagrzewnicy??? nikt na to nie umie odpowiedziec .Nie rozumiem tego ludzie maja warsztaty itd i nikt nie jest w stanie odpowiedziec . a druga rzecz jaka mnie rozbraja to jest taka ze silnik jest banalnie prosty a jest czujnik zassysanego powietrza tps krokowy i w sumie potem ECU i skoro wymienilem wszystko pomierzylem itd procz ecu to sprawa w nim chyba tkwi ?? dzis auto stalo 8 godzin pod garazem i odpalilem obroty przy -7 2100 i nie chcialy zejsc w dol , czyli mam rozumiec ze to czujnik?? nie wydaje mi sie . Ecu steruje wszystkim dlatego to pieprzone podcisnienie jest a skoro on steruje i wezyki sa drozne to map sensor w nim jest do kichy z mojego prostego rozumowania sprawa wyglada nastepujaco : trzeba sie dowiedziec co to za map sensor jest i czy jest jakos dostepny ewentualnie jakies zamienniki albo jak go przerobic. A widze ze jedna osoba ma warsztat itd i nie tylko ja ale po telefonach z uzytkownikami forum i dzialu 2.6 v6 ciekawi nas czemu nie zaproponuje pomocy zeby do niego auto odstawic skoro mam do kogos 5-10km:) Pozdrawiam

Opublikowano

Kolego masz na pasku nr. do mnie , widzisz skąd jestem - nie dzwonisz , ale żale na forum wylewasz , nie ładnie. Ja na brak pracy nie narzekam , chcesz pomocy ? Pamiętaj że dawać i się prosić to o jedną rzecz za dużo . Obłożony jestem robotą i próbuję jakoś wam pomóc sprzedając moją wiedzę zdobyta min. użytkując Audi z tymi silnikami , a kilka ich miałem w różnych konfiguracjach . Do sprawy trzeba podejść profesjonalnie , a nie emocjonalnie bo wtedy bardzo łatwo o błąd w postawionej diagnozie .

Silnik jest prosty jak to nazwałeś , a jednak potrafi przyprawić o zawrót głowy , czyż nie ?

Uwierz mi trudniejsze przypadki się ogarniało , ostatnio nawet Audi 90 Q 2.3 20V 7A gdzie nawet diagnostyki nie ma tylko kody migowe i chłopak zadowolony , jak przyjechał auto paliło jedynie 30l /100, a wyjechał sprawnym z AFR 12.5 na wot i spalaniem prawie katalogowym , ale kilka dni się zeszło i trochę złotówek poszło :wink:

Ps. Jeśli nie wiesz dlaczego ludzie mający warsztaty nie proponują naprawy , to CI powiem , auta macie zgrzebane i żeby cokolwiek zdiagnozować trzeba zrobić pełną diagnostykę silnika i osprzętu , a to zabiera bardzo dużo czasu , a klient nie chce za to płacić , Ja akurat lubię takie wyzwania bo dają sporą wiedzę, praca nie jest monotonna i dlatego jestem mocno zajęty :wink:

Pozdrawiam

Opublikowano

i tu masz rację, ale nie wypowiem się dalej. Tak jak ty sam kombinuje, bo u mnie mechanicy to mówią, że tak ma być i tyle. A mi sie z nimi nie chce kłócić bo ja w tym wypadku wiem lepiej. I ku... zaryzykuje i wymienię tego kompa. A nie chce komuś wepchnąć nie do końca sprawnego auta, bo ja taki nie jestem. Że wepchnę z problemem.Wole go rozwiązać i się dowiedzieć co ku... jest grane. Ja pierdziel przy kupnie wszystko było ok, po 2-3 miesiącach nadeszły te szarpania przy dodawaniu i puszczaniu gazu oraz zaniki mocy.

Opublikowano

Nie wylewam żalu. Auta rozgrzebanego nie mam:) Bo dobrze wiem co w nim jest itd. Sam robie wszystko ,tylko nie dziw sie mnie Ty nie mowisz czegos jak wiesz i czekasz az ktos zadzwoni , a widzisz ile osob walczy z tym problemem. Nie raz mialem samochod bardziej skomplikowany i radzilem sobie z nim szybko i dokladnie z pozytywnym rezultatem. Ale tez przyszedl czas na łatwe i niestety dlugo trwale poszukiwanie przyczyny. Wypowiadasz sie u nas w dziale jak zauwazylem ,wiec musisz cos na ten temat wiedziec. Ja wiem ze kazdy czeka az ktos napisze co bylo przyczyna z ktora walczy od lat, i mechanicy ktorzy maja swoje warsztaty robia to samo . Widzisz kazdy napisal to co chciales wartosci itd a odpowiedzi brak... Rozumiem ze masz warsztat itd to uwazam ze jak sie ma firme to sie zacheca ludzi aby przyjezdzali.Pisales o przepustnicy cos itd i odpowiedzi brak ... to nie wiem albo chcesz pomoc albo nie. i tak powiem wprost jestem zawziety i bede szukal az znajde nie poddaje sie i druga sprawa auta nie oddaje do mechanikow bo wiekszosci mechanicy maja manie do tego by rozgrzebywac auta a potem dobrze nie poskladac:)

Opublikowano

a co do sprawdz. vagiem to czujnik cieczy sprawdziłem ok., tylko ten z temp. zasysanego powietrza. Do waskivw. Ten czujnik ma pokazywać zbliżoną temp. do otoczenia na zimnym. TAk. A na ciepłym jaka jest prawidłowa, tzn. jaka powinna być?? Kurde odstawiłbym Ci auto ale za daaleko mam.

---------- Post dopisany at 22:04 ---------- Poprzedni post napisany at 21:59 ----------

dawid_sc, no niestety taka prawda z dzisiejszymi mechanikami. Ja uważam, że w naszym i nie tylko naszym przypadku problem tkwi gdzieś w elektryce. Bo tak jak pisałem poniżej -12 jest prawie ok. A nie bede wywalał na każdą część kasy. Juz doś wpakowałem w mojego czupka kapony. Jak bym miał kogoś sprawdzonego w okolicy dałbym ale nie dam bo to nie ma sensu. Są to typowi mechanicy, a nie ............

---------- Post dopisany at 22:05 ---------- Poprzedni post napisany at 22:04 ----------

a założe się, że jest nas więcej tylko nie każdy się wypowiada, bo ta przypadłość dotyka ogólnie użytkowników z tym silnikiem

Opublikowano

Sony_dark u mnie jest lepiej bo jest dardit i szukamy razem ,dochodzimy do tego wspolnie. zawsze to lepiej jak sa 2 v6 a nie jedna. tez dosc wpakowalem kasy lecz walcze dalej. Do mechanika zadnego auta nie dam. Juz raz Moja dziewczyna pojechala podpiac pod kompa megane bo byl blad z abs i mechanik podpial i stwierdzil ze pompa sterownik czujniki itd koszt 4tys a auto warte 6 tys, tylko jaki to musial byc tepak skoro komp na wykresie pokazl ze prawe koło przednie i jak sie okazalo to pękł pierscien na przegubie od ktorego czujnik odczutuje obroty koszt 32,50zl:) Tacy sa mechanicy . Żeby nie bylo nie mowie o waskivw , tylko z racji oszukiwania ludzi i naciagania ich na kase moje auto nigdy nie zobaczy servisu ani warsztatu samochodowego:)

---------- Post dopisany at 22:12 ---------- Poprzedni post napisany at 22:10 ----------

widzialem inne fora audi to walcza z tym kupe lat . ale odpisal ktos na post w temacie gdzie prowadzi ten wezyk podcisnienia po miedzy wezami nagrzewnicy ze to jest odpowietrznik baku:grin: szkoda ze nie napisal ze ten wezyk pompuje kolo zapasowe :) zeby nie ubylo luftu:facepalm: porazka:decayed:

Opublikowano

wiem to akurat czytałem, bo szukam przeważnie na forach a6 i 100 bo tam więcej jest ludzi z naszym silnikiem. Żeby ktoś choć wrzucił logi prawidłowo działającego auta. Ale to i tak nic nam nie da za bardzo.

Opublikowano

kazdy ma z tym problem i szczerze nie wiem czy jest jakas audi 2.6 co dobrze dziala na sosnowcu u mnie jeden dziadek ma i wlasnie musze go dorwac bo nie raz sie mijam z nim moze jemu bedzie dzialac to vaga w ruch i jazdaa:)

Opublikowano

raz coś wyczytałem, że ten wężyk odpowiedzialny jest za recyrkulacje. Ale nie chcę wprowadzać jakis nowych brednich nowinek. Akurat taka pora roku, ze można sobie tylko w d... pogrzebać takie zimno a garażu brak.

---------- Post dopisany at 22:23 ---------- Poprzedni post napisany at 22:22 ----------

u mnie był jeden kolo ale się wyprowadził :P

Opublikowano

ja mam 3 garaze tylko ze w kazdym stoja auta i sie robi a na swoje to malo czasu i jak robie to na sniegu haha;p dobrze ze glowice zrobilem w garazu . jak cos znajde to napisze cos tam szukalismy dzis z dardit i moze sie uda tulko to zakupie albo znajde w garazu to male modyfikacje zrobie tego map sensora:)

Opublikowano

Panowie zrozumcie że ciężko jest naprawiać samochód przez internet , Ja wam daje wskazówki z mojego doświadczenia , możecie je wykorzystać lub nie . Problem jest złożony bo raz piszecie o podwyższonych obrotach biegu jałowego , a za chwilę że szarpie , a to są inne usterki .

Przepustnice miałem sprawdzić , ale niestety już jej nie posiadam więc nie będę was w maliny wpuszczał i wypisywał jakieś brednie.

Wypowiadam się bo miałem do czynienia z tymi silnikami , ale konkretnej odpowiedzi nie znam , też musiałbym przysiąść i posprawdzać żeby diagnozę postawić .

Co do szarpania najczęstszą usterką jaka jest i występuje głównie jak jest wilgotno to są moduły zapłonowe szt. dwie , powinny być na ścianie grodziowej (tak przynajmniej jest w A6 , A100) , jeden brązowy , drugi czarny , nie do sprawdzenia zostaje podmiana na sprawny, ew. układ WN , świece , cewka .

Temp. powietrza zasysanego podczas jazdy ma się utrzymywać na poziomie temp. otoczenia +- kilka stopni w dół lub w górę . Można czujnik odłączyć na próbę i wtedy silnik będzie pracował w trybie awaryjnym .

Opublikowano

no i czekalismy na takie odpowiedzi :) . Widzisz nie ktorzy dlaeko od siebie mieszkaja nie ktorzy nie i trzeba sobie pomagac. ja jezdze nie kiedy pomoc i zupelnie za free jesli oczywiscie drobnostka a nie cos grubego. i uwazam ze po to mamy to forum i te dzialy zeby wlasnie pisac sobie o np takich rzeczach jak napisales"Co do szarpania najczęstszą usterką jaka jest i występuje głównie jak jest wilgotno to są moduły zapłonowe szt. dwie , powinny być na ścianie grodziowej (tak przynajmniej jest w A6 , A100) , jeden brązowy , drugi czarny , nie do sprawdzenia zostaje podmiana na sprawny, ew. układ WN , świece , cewka ." kolejna rzecz do sprawdzenia :) Dobra Panowie podziekowal za rozmowy ide w kime jutro dzialam dalej:) Pozdro i milego szukania przyczyny. Mam nadzieje ze wieczorkiem cos bedzie wiadomo dalej:):hi:

Opublikowano

Ja nie mam w okolicy drugiej v6 żeby sprawdzić, coś podmienić. Dlatego pytam się was, jak jest u was, a jak u mnie. Bo kogo mam się zapytać...?

Byłem miesiąc temu u jednego dośc znanego mechanika w mojej okolicy, to się kłocił ze mną, że mam przepływkę przy filtrze:decayed: Sprawdził vagiem, że nie ma błędów i mówi "ej i jeździj" bo jest dobrze wszystko... i taka gadka. Na servis mnie nie stać, bo będą szukać 3 dni i fakture na pół wartości samochodu wystawia...

A przypadkiem moduł nie jest przkręcony do filtra powietrza, tak jest u mnie przynajmniej.

Opublikowano

nie masz przeplywki to jest modul zaplonowy!!:D my mamy wlasnie map sensor w ECU o tym co piszemy tam idzie podcisnienie do escu od kolekotra:)

---------- Post dopisany at 22:38 ---------- Poprzedni post napisany at 22:37 ----------

przeplywka jest w 2.8 i 2.4 a wlasnie u nas nie ma;p

Opublikowano

Własnie wiem, że nie mamy, myslał, że to 2.8 aah:decayed:

Opublikowano

Moduł można wykręcić , na noc na kaloryfer i rano do auta , jak szarpania ustaną to wymiana.

Opublikowano

Ja Panowie nie sprawdzę ,bo mam nieszczelność we wspomaganiu, pompa wyje i pieni sie i samochód uziemiony do końca tygodnia:kwasny: A wczoraj zrobiłem wreszcie klimatronik, a tu taka nowośc:facepalm:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...