sony_dark Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 dokładnie ten moduł przykrecony jest do filtra. To nie wiem Robert albo Dawid odkręcić ten moduł i sprawdźcie. Ja nie mam warunków niestety.
maju91 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 witam panowie czytam temat i muszę powiedzieć że mam dokładnie to samo póki co wymienione zostały świece, kable, filtry i sprawdzone poduszki silnika, strach auto oddać do mechanika bo każdy którego pytałem podaje milion możliwych powodów i najchętniej wymieniłby pół samochodu powiedźcie czy u was szarpania przy odpuszczeniu i ponownym dodawaniu gazu też są tak uporczywe??
sony_dark Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 dokładnie już mnie te szarpania tak denerwują, ale co zrobić.
maju91 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 znaleźć rozwiązanie tylko żeby to było takie proste...
dawid_sc Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 zdjecie wisko nie pomoglo tez wiez ecu jak dla mnie na 100procent ---------- Post dopisany at 14:59 ---------- Poprzedni post napisany at 14:59 ---------- ale zjem i walcze dalej:naughty:
waskivw Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Panowie jeśli chodzi o szarpania to ewidentnie macie uwalony układ WN , świece , kable macie nowe ( mam nadzieję że dobrych marek ) to zostaje moduł i cewka zapłonowa . Zróbcie test , spryskiwacz do kwiatków z wodą i na pracującym silniku pryskać po układzie WN (cewka , kable, moduł ) , zacznie silnik przerywać , szarpać to macie odpowiedź co jest do wymiany , a najlepiej w zaciemnionym garażu , to zobaczycie jak sobie iskry latają . Pozdro
maju91 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 robiłem już test nie ma przebić szarpnięcie jest jedno pojedyncze czasem dwa podczas całkowitego odpuszczenia gazu i po ponownym jego dodaniu ;/
waskivw Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Tak a cewka i moduł mają pewnie tyle lat co to auto ?
dawid_sc Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 u mnie zostal tylko moduł tak wszystko nowe i nie zadne chinski szit;p wiec .... albo sprzedac auto w cholere albo postawic niech stoi hahah nie no zartuje
RobertWS Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Jak dla mnie układ WN nie ma tu nic do rzeczy, Jak cisnę pedał, nawet delikatnie czy też mocno, to nie ma żadnego szrpania, ale jak go popuszcze to wtedy szrapniecie i dopiero hamuje silnikiem, przy ponownym dodaniu znowu szarpanecie i dopiero przyśpiesza. To jest coś takiego jakbym miał wszystkie poduchy pourywane. Myśląłem, że to właśnie one, ale później ustało po rozbieraniu kolektora i znowu teraz wróciło ze zdwojoną siła:decayed: Idę zobaczę jak z tą pompą, mniejszy mróz może tak nie będzie wyłą i sprobuje pomodzić troche. Najwyżej wyjmę ten moduł na noc
maju91 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 dokładnie tak jak RobertWS napisał podczas jazdy zapłon nie wypada nie zależnie od stylu nie będę się spierał modułu ani cewki nie wymieniałem ale przebić nie ma a paliwo spala dobrze świece po 30tys były czyste pompa paliwa też raczej nie bo objaw jest i na pb i lpg
Rafal_ Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 (edytowane) ja wymieniałem i cewkę i moduł, przewody wymienione beru, świece ngk Edytowane 15 Sierpnia 2014 przez Rafal_
RobertWS Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Zawiało mnie, ledwo z wiaty wyjechałem:kwasny: nie ma to sensu dzisiaj,
sony_dark Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 ja sobie tylko wmawiałem, że to nie ECU a to jednak ostatnia możliwość.
RobertWS Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Darek dobrze mówisz, to musi być ecu. Tak sobie przypomniałem, że wtedy co uszczelniałem kolektor to dobre 2 tygodnie samochód stał z odłączonym aku. Ja uznałem wtedy, że wina była po stronie kolektora, a może to ecu sie zresetował totalnie wtedy? nie wiem... Najgorsze, że to nie jest czujnik, że można sprawdzić rezystancje i po sprawie. Tu trzeba grubego elektronika co się zna na tym.
sony_dark Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 no i dlatego nie chce rzeźbić swojego kompa, bo będę bez auta. Kupie chyba na alledrogo drugie ecu, a mozę akurat się uda. A jak nie to wtedy oddam do elektryka, bo to nie na moje umiejętności heh.
dardit Opublikowano 28 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2014 Ale można VAG-iem sprawdzić jakie maluje obciążenie. U mnie jak się auto rozgrzeje jest ok i wtedy jest ok 24% jak jest zimniejszy i szarpie jest ok 35 %. Oczywiście mowa o idle ale skąd ta różnica nie mam pojęcia :/
sony_dark Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 no to sam widzisz, że w takich przypadkach samo ECU może mieszać. Gdzieś czytałem na forach tylko o innym przypadku (brak mocy) okazało sie, że gość powymieniał wszystko i nic, dopiero zmienił kompa i jak ręką odjął.
dawid_sc Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Ale kupic dobrego kompa to naprawde kawał szczescia;/ a map sensory w kompie co sa ,są dostepne tylko jakie ma wartosci nasz;/?? dzis wyszedlem do sklepu na chwile ale tak piz*zi ze chyba mi sie dzis nie chce;/ ---------- Post dopisany at 10:24 ---------- Poprzedni post napisany at 10:21 ---------- wczoraj po zdjeciu wisko na chwile pojezdzilem i nawet w miare ale jak zamontowalem to kur... tak zaczal szarpac ze masakra , i kolejna rzecz po odpaleniu wczoraj wieczorem uslyszalem trzask jakby hmm moze modul albo nie wiem cewka miala za***iste przebicie:)
RobertWS Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Ale co miałoby wisko do tego? Bo nie kumam:wink:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się