tomasimo Opublikowano 23 Grudnia 2013 Opublikowano 23 Grudnia 2013 Witam . Mam mały problem mianowicie zauważyłem ze po wymianie klocków i tarcz , klocki chwytają mniej przy samej piascie . Czym to moze byc spowodowane ? Rozebrać i wyczyścić wszystko z brudu czy dotrze sie samo? Klocki weszły ok lekko chodziły , tarcze bicia nie maja . Klocki jak i tarcze firmy Brembo, wymienione dwa dni temu
kkam Opublikowano 23 Grudnia 2013 Opublikowano 23 Grudnia 2013 w jakim stanie prowadnice(tzn te gumki w których "pływa zacisk")?
tomasimo Opublikowano 23 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2013 chyba dobre ale w sumie to nie wiem . Chyba trzeba bedzie rozebrac i sprawdzic. Tzn same gumki są ok . Chodzi o przednie hamulce .Powiem szczerze ze nie za bardzo czyscilem caly zacisk i moze klocki sie blokuja gdzies w docisku . Moze rozebrac i wyczyscic wszystko ? Poprzednie tarcze tez tak mialy ze wytarte byly bardzo słabo prz samej piascie a wiecej na obrzeżach.Chyba powtarza sie to samo
bawół1 Opublikowano 24 Grudnia 2013 Opublikowano 24 Grudnia 2013 chyba dobre ale w sumie to nie wiem . Chyba trzeba bedzie rozebrac i sprawdzic. Tzn same gumki są ok . Chodzi o przednie hamulce .Powiem szczerze ze nie za bardzo czyscilem caly zacisk i moze klocki sie blokuja gdzies w docisku . Moze rozebrac i wyczyscic wszystko ? Poprzednie tarcze tez tak mialy ze wytarte byly bardzo słabo prz samej piascie a wiecej na obrzeżach.Chyba powtarza sie to samo Wyczyść grubym papierem wnętrze zacisku do metalu. Wnętrze czyli tam gdzie opiera się zewnętrzny klocek , kant zacisku i powierzchnia gdzie klocki stykają sie grzbietem z zaciskiem.
tomasl91 Opublikowano 25 Grudnia 2013 Opublikowano 25 Grudnia 2013 tłoczek ładnie pracuje luzy na prowadnicy duze
alf Opublikowano 25 Grudnia 2013 Opublikowano 25 Grudnia 2013 Tomasimo miałem to samo i po czasie wszystko się ułożyło i teraz jest jak malina. Miałem tak na kżdym kole i nie ma co szukać problemu. Ważne żeby przy składaniu wszystko wyczyścić. Osobiście polecam wymienić co wymęczone. Kupiłem prowadniczki, osłonki gumowe razem z specjalnym smarem do tego bo dwa razy mi się zapiekło. Raz zrobisz porządnie i spokój.
Dev Opublikowano 25 Grudnia 2013 Opublikowano 25 Grudnia 2013 Taka to juz przypadlosc tych zaciskow ale polecam zmiane na 320/30mm
rav-tdi Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Dev, dzisiaj zdemontowałem tarcze - 312mm przód, co jest przyczyną takiej kupy?? Tulejki z gwintem mocujące zacisk do jarzma były suche i z jakby nagarem, ale dało sie nimi ruszac, oczywiscie wyczysciłem i nasmarowałem to. Tylko dlaczego tarcze od strony tłoczka są aż tak źle zużyte??, strona kierowcy jest wogóle mega zonk. Gdyby to było cos na odwrót to jeszcze bym zrozumiał, że na prowadnicach cos sie zatarło, albo cos takiego, ale na opak, hmmm??
Dev Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Wymien tarcze i klocki na nowe. Nic tutaj nie zrobisz
Magicbattle Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 ale jakas przyczyna musi byc. moim zdaniem nierowny styk klock-zacisk. mialem tak u siebie z tylu z jednej strony trzeba bylo na zacisku dobrze to wyczyscic i podszlifowac pilnikiem. teraz jest gitara
Dev Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Jak juz to tylko przetoczyc. Jezdzisz gdzies po błocie. Wpadło trochę syfu i dlatego jest problem.
rav-tdi Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Wymien tarcze i klocki na nowe.Nic tutaj nie zrobisz no oczywiscie wsio nowe OZ + ATE i wsio b. dokładnie wyczyszczone jak i posmarowane Tak czy siak ciFna sprawa, cos było nie halo zrobione prawdopodobnie, moze nie wyczyszczone jarzma/zaciski, itp.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się