Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Szarpanie podczas przyspieszania przy ok 3 tys obr/min.


switch@23

Rekomendowane odpowiedzi

A wiec tak,

byłem w sklepie motoryzacyjnym i zrobili mi dobra cena za świece NGK platynowe wiec wziołem odrazu wymieniłem.

Wsiadam, jade i nie przerywa nic pieknie idzie, jedyny problem jest z tym iż np. na 3biegu gdy dodam pełny gaz szarpnie tak mocno i auto jedzie normalnie jak naciskam gaz umiejetnie idzie do odcinki.

Co ciekawe świece ori Audi/VW(dwie stały w oleju)

Obecnie odłączyłem aku i go ładuje:) sprawdze błedy i powiem co i jak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem w n75 lub wezyku skoro czasem tylko ci przeladuje, a świece, wymień szybko uszczelke dekla bo nowe świece zaraz też będą stać w oleju i będzie to samo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

świece ngk v-line pfr6q

dodatkowo wyskoczył błąd przeplywki co chyba będzie tłumaczyć przerywanie i szarpanoe po naciśnięciu pełnego gazu

błedy

561 Dopasowanie(ustalenie)składu mieszanki

przekroczona wartość adaptacji - dodawanie

16487 Przepływomierz - wysokie napięcie

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

544 Przekroczenie max ciśnienia doładowania

brak osprzętu / nie związany ze sprzętem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej. dzisiaj byłem i tak jak doradził mi kolega Pioteros ( dzięki za wsparcie ) sprawdziłem szczelność przewodów od N75 do turbo i pozostałych jak i sam zawór i wszystko raczej ok. Przewody szczelne a zawór po włączeniu puszcza powietrze na króćce które idą to turbiny. Wykręciłem wszystkie przewody w tym obszarze do kontroli i generalnie uwalony mam zawór 058 145 710 ( DV?). Było przy nim grzebane no i przewód idący od kolektora ssącego do zaworu przepuszcza przy podłączeniu z zaworem. Nie wiem jaki o ma wpływ na układu doładowania. ( nie do końca się znam ) .Ale zobaczę czy wymiana poprawi pracę auta. No i potem logi.

pozdrawiam

---------- Post dopisany 15-01-2014 at 08:51 ---------- Poprzedni post napisany 31-12-2013 at 12:55 ----------

Zawór i przewód do kolektora wymienione, na komputerze zero błędów, logów dynamicznych jeszcze nie robiłem. Ale autko jeździ bez zarzutów, lepiej żwawiej wkręca się na obroty. Generalnie jednak kontrola przewodów w tym silniku to podstawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie,

Też mam podobny problem.

Autem szarpie przy około 3tyś obrotów nie ważne jaki bieg, jak jade w 4 osoby to jakoś szybciej, jak zimny mniej szarpie.

Ostatnio nawet podczas ruszania czuje jakby chodził na 3gary

Ostatnio w aucie wymienione Turbo ponieważ odpadła klapka WG, turbo wymienione kat wyciety wspawana rura.

Jak szarpie silnik wpada w wibracje jak dam 1/4 gazu powiedzmy ze przyspieszy do odcinki ale wydaje taki dziwne dzwieki jakby jęczenie, przy pełnym bucie szczela.

Błedy to 561 odnośnie mieszanki

Auto odpala bez problemu, ale pali duzo za 100zł zrobiłem 120km

DV wymieniony na ten mocniejszy

Nieszczelonosci nie ma sprawdzałem

N75 czyszczony

Przepływka czyszczona

Szarpanie nie ustepuje nawet jak odepne przepływke, sonde, czujnik temp.

Prosze o pomoc

aha przed wymiana turbo auto nic nie szarpało ale wiadomo klapki nie było wiec doładowanie nie było wieksze jak 0.1bar

Witajcie, może komuś pomoże, obecnie problem został znaleziony.

Mianowicie silnik wpadał w wibracje okazały sie świece kupione platynki ngk

Szarpanie dość mocne wrażenie jakby silnik nagle zgasł albo nie wiem, winny był zawór n75

Dodatkowo problem z mocą, spalaniem winna była przepływka która zalewała auto

Może komuś sie przyda

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam podobny problem. Auto jest mółowate z dołu a jak wcisne gaz do końca to szarpie(na gazie i benzynie) . Ogólnie autko mało pali ok 9l gazu. Co to moze być?

oto logi:

Benzyna:

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Gaz:

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

i jeszcze kanał 013 mierzony na gazie ale mysle ze to bez róznicy

VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Silnik to 1.8t AEB. Z góry dzieki za pomoc :)

---------- Post dopisany at 21:48 ---------- Poprzedni post napisany at 08:54 ----------

Pomoże ktoś??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

stukowego brak, moc raczej jest, wychodzi zdrowa seria, duty cycle troche niskie czyli cos ze sterowaniem turbo

sprawdz tylko N75 i wezyk idacy od niego do gruszki turba, a także zawór DV - ten powinno się sprawdzać i ewentualnie wymieniac co 5 lat minimum bo taki jego urok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z d...py te logi zrob je po ludzku do odcinki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyglada na kiepsko wyregulowana instalacje lpg, jak skasujesz bledy i nie wlaczajac gazu jedziesz na benzynie to tez szarpie?

Wysłane za pomoca sputnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko ile powinno wynosić podciśnienie w układzie dolotowym? u mnie jest -6 na wolnych obrotach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej,

rzucilby ktos okiem ;) zaczelo sie od poszarpywania w zakresie 2-2,5k. znalazlem urwany wezyk podcisnienia. szarpanie w duzej mierze ustalo, ale jeszcze od czasu do czasu przyszarpie. obd pokazuje mi takie bledy:

vag_blad2.jpg

wtf? :)

---------- Post dopisany at 10:42 ---------- Poprzedni post napisany at 10:18 ----------

a tak sobie mysle, ze moze lpg cos mi tam miesza.

---------- Post dopisany 19-03-2014 at 13:16 ---------- Poprzedni post napisany 18-03-2014 at 10:42 ----------

temat nieaktualny. naprawilem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...