brzydki10_06 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2014 wiesz co fachowiec stwierdzil albo tarczki bo nie widzial wszystkich albo jakis zawor w sterowniku teraz ci dokladnie nie powiem jakims kolorem rzucil mowil ze one najczesciej padaja ---------- Post dopisany at 19:58 ---------- Poprzedni post napisany at 19:57 ---------- jak zwalnianiu biegi redukuja sie ok idealnie ---------- Post dopisany at 20:01 ---------- Poprzedni post napisany at 19:58 ---------- jak zwalniam biegi redukuja sie ok idealnie ---------- Post dopisany at 20:01 ---------- Poprzedni post napisany at 20:01 ---------- tak mialo byc ---------- Post dopisany at 20:10 ---------- Poprzedni post napisany at 20:01 ---------- a wogole to nie wiem jak wyslac wam video <zalamka> 1
Arturoo Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Filmik przez YT np. możesz wrzucić.... Mam w Żorach warsztat ,w którym robiłem swojego tipa po awarii....mogę polecić Ci go szczerze. Możesz sie umówić na przejażdżkę ,podpięcie kompa i ewentualną naprawę. Robią to co trzeba bez naciągania na zbędne koszty, a to dziś nie często sie zdarza. Dostajesz fv i gwarancję na wykonaną usługę. wysłane z one v
brzydki10_06 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2014 jak mozesz to aj namiary z gory dzieki a oni robia tylko skrzynie czy wszystko??
Arturoo Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 jak mozesz to aj namiary z gory dzieki a oni robia tylko skrzynie czy wszystko?? Przede wszystkim automaty ...jakieś klocki albo wahacze też czasem wymieniają wysłane z one v ---------- Post dopisany at 11:47 ---------- Poprzedni post napisany at 11:44 ---------- Piotr Tarka +48507144039...w googlach też jest info ... wysłane z one v
brzydki10_06 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2014 ---------- Post dopisany at 11:51 ---------- Poprzedni post napisany at 11:48 ---------- nie jest to najlepszy filmik jak nagram nowy to go zapodam ale do rzeczy do samego konca czyli do wrzucenia tego drugiego kierunkowskazu caly czas miesza miedzy 2 a 3 dopiero jak wrzucilem kierunkowskaz to widac jak wbil caly bieg obroty spadly na 2000
d4widoV Opublikowano 6 Stycznia 2014 Opublikowano 6 Stycznia 2014 jak mozesz to aj namiary z gory dzieki a oni robia tylko skrzynie czy wszystko?? Przede wszystkim automaty ...jakieś klocki albo wahacze też czasem wymieniają wysłane z one v ---------- Post dopisany at 11:47 ---------- Poprzedni post napisany at 11:44 ---------- Piotr Tarka +48507144039...w googlach też jest info ... wysłane z one v Nom, ja tak samo z polecenia Artura robilem u nich skrzynie, co prawda 7tys zl poszlo i sie sadze z ubezpieczalnia ale skrzynia smiga :-)
Arturoo Opublikowano 6 Stycznia 2014 Opublikowano 6 Stycznia 2014 jak mozesz to aj namiary z gory dzieki a oni robia tylko skrzynie czy wszystko?? Przede wszystkim automaty ...jakieś klocki albo wahacze też czasem wymieniają wysłane z one v ---------- Post dopisany at 11:47 ---------- Poprzedni post napisany at 11:44 ---------- Piotr Tarka +48507144039...w googlach też jest info ... wysłane z one v Nom, ja tak samo z polecenia Artura robilem u nich skrzynie, co prawda 7tys zl poszlo i sie sadze z ubezpieczalnia ale skrzynia smiga :-) cieszę się,że jest ok
KUBAS2012 Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 Czytam i czytam i normalnie sam już nie wiem Kiedyś zakładałem temat odnośnie takich objawów, myślałem że jak wymienię olej i filtr będzie okej lecz dalej jest lipa z 2 na 3 jest dziwny uskok, jakby zamiast od razu wskakiwał na 3 łapał przez chwilę jakąś połówkę, jest to i na automacie i ręcznym przełączaniu, coś jakby dostawał poslizg Dodam że na zimnym bezczelnie przeciąga na dwójce i od pewnego czasu przeciąga też na jedynce, ale to głównie na zimnym silniku, na dwójce potrafi nawet na rozgrzanym silniku Biegi wchodzą dobrze bez stuków itp, redukuje też bardzo dobrze Boję się trochę dać mechanikom aby nie nadłubali mi lub na wymieniali od cholery części a efektu nie będzie i wywalę kupę kasy Chyba że znacie kogoś w Szczecinie kto jest obeznany w temacie tych skrzyń i bez obaw można mu dać do roboty Podczepiłem się lecz dopiero zobaczyłem że to B6 ... ale skrzynie chyba te same
Arturoo Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 To normalne zachowanie ,że 2'gi bieg wchodzi jakby 2-wu etapowo ..3 bieg jest dopiero na sztywno zapięty
KUBAS2012 Opublikowano 24 Marca 2014 Opublikowano 24 Marca 2014 Normalne ? ... Jakieś to dziwne jest... No a co w końcu z tym wkur przeciąganiem ...
Arturoo Opublikowano 24 Marca 2014 Opublikowano 24 Marca 2014 Może konwerter być w jakimś już stopniu zużyty ....miałem podobny objaw przed naprawą ...dodatkowo u mnie przy niskiej prędkości 20-40 km/h skrzynia puszczała bieg ...wuluzowywała jakby ---------- Post dopisany at 09:36 ---------- Poprzedni post napisany at 09:34 ---------- Jak jechałem np.powoli z górki "bez gazu "
Banan Opublikowano 24 Marca 2014 Opublikowano 24 Marca 2014 Jeśli na zimnym przeciąga to norma - taki program. Spróbuj przełączyć w trybie ręcznym jeśli przerzuci to nie problem skrzyni tylko komputer tak zarządza w trybie D.
KUBAS2012 Opublikowano 24 Marca 2014 Opublikowano 24 Marca 2014 Arturoo sorki lecz mi 3 bieg wchodzi jakby dwu etapowo Dwójka z jedynki wchodzi normalnie, co do przeciągania to na dwójce czasem nawet na ciepłym przeciąga
Banan Opublikowano 25 Marca 2014 Opublikowano 25 Marca 2014 Już było omawiane - po 2 jest lock-up konwertera a potem wbija 3. Gdzieś wrzucałem filmik jak to u mnie wygląda.
Arturoo Opublikowano 25 Marca 2014 Opublikowano 25 Marca 2014 wydaje mi się ,że jednak piszesz o 2-gim biegu.... Arturoo sorki lecz mi 3 bieg wchodzi jakby dwu etapowo Dwójka z jedynki wchodzi normalnie, co do przeciągania to na dwójce czasem nawet na ciepłym przeciąga żeby mieć pewność w czasie tego uślizgu daj lewarek w prawo i będziesz widział na fisie na jakim biegu jesteś aktualnie:wink: Już było omawiane - po 2 jest lock-up konwertera a potem wbija 3. Gdzieś wrzucałem filmik jak to u mnie wygląda. to co pisałem ,że "na sztywno" jest 3'ka zapięta dopiero
KUBAS2012 Opublikowano 25 Marca 2014 Opublikowano 25 Marca 2014 Jak mi się uda to zrobię filmik i go zapodam pokazać jak to u mnie dokładniej wygląda
snake_77 Opublikowano 31 Marca 2014 Opublikowano 31 Marca 2014 Witam. Mam taki sam problem z przeżucaniem biegów.Nigdy wcześniej nie miałem automatycznej skrzyni biegów i nie chcę już manuala za żadne skarby. Problem mam podobny,ale wcześniej nie jeździłem automatem...wydaje mi się,że u mnie też przeciąga biegi i z 2-ki na 3-kę robi to za szybko.Na pierwszym biegu jest ok czyli jedzie,wrzuci 2-kę i zaraz 3-kę trochę się tym martwię potem do 3500 obr/min i 4-ka itd.Czy nie powinien zmieniać biegi jeden po drugim stopniowo i płynnie? Może kolega Kubas2012 poda do siebie numer telefonu?Dzięki
gordo Opublikowano 15 Stycznia 2021 Opublikowano 15 Stycznia 2021 Odnośnie 3 biegu który załącza się jak by 2 razy to doczytałem iż jest to problem wyrobionego zaworu obsługującego lockup.
pelonek1 Opublikowano 15 Stycznia 2021 Opublikowano 15 Stycznia 2021 6 minut temu, gordo napisał: Odnośnie 3 biegu który załącza się jak by 2 razy to doczytałem iż jest to problem wyrobionego zaworu obsługującego lockup. Tak działa lock-up w tiptronicu i nie jest to żaden problem tylko normalne działanie skrzyni.
gordo Opublikowano 15 Stycznia 2021 Opublikowano 15 Stycznia 2021 1 godzinę temu, pelonek1 napisał: Tak działa lock-up w tiptronicu i nie jest to żaden problem tylko normalne działanie skrzyni. Podaj źródło takiej informacji bo u kolegi w bmw E60 z tiptronic 6HP19 takie zjawisko nie występuje jak lockup. Skrzynia zmienia biegi płynnie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się