mPowErr Opublikowano 28 Grudnia 2013 Opublikowano 28 Grudnia 2013 Witam. Dzisiaj postanowiłem sobie moją AFB wytestowac na autostradzie i zdziwiła mnie jedna rzecz, pierwszy przejazd spokojnie ciągnął do 220 bez problemowo . Natomiast na drugim odcinku przy 200 zaczeła mrugać mi kontrolka świec żarowych, dopiero po zgaszeniu auta i ponownym odpaleniu było wszystko ok. Wiecie może jaki jest powód tego mrugania? Może dostało jakiegoś świrowania przy tej prędkości. Jedna rzecz mnei jeszcze zdziwiła bo przy drugim tripie zaczeły iskry mi lecieć z tłumika ale sądzę że to sadza która osiadła pod wpływem temperatury się podhajcowała ale nie jestem pewien. Proszę o pomoc! Pozdrawiam
bajowsado Opublikowano 28 Grudnia 2013 Opublikowano 28 Grudnia 2013 Ile masz paliwa w baku? Jest możliwe, że to błąd czujnika pompy pomocniczej i zaraz Ci się zapowietrzy. Najlepiej zapiąć vaga i zobaczyć jaki błąd się zapisał.
mPowErr Opublikowano 28 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2013 powiem Ci że paliwa było dość więc wątpię ale mogę się mylic. Dziwna sytuacja...
bajowsado Opublikowano 28 Grudnia 2013 Opublikowano 28 Grudnia 2013 Jeżeli wskazówka była około 1/2 baku nawet ciut przed wtedy uruchamia się pompa w baku, no i jak jest uszkodzona właśnie wtedy zaczyna migać sprężynka. A objaw pasuje bo u mnie było tak samo, podczas jazdy migała, zjechałem na pobocze zgasiłem i było okej. Doszedłem do tego dopiero wtedy kiedy miałem w baku około 1/2 pojemności paliwa a auto zgasło bo pompa zasysała już samo powietrze.
piotrsob1 Opublikowano 28 Grudnia 2013 Opublikowano 28 Grudnia 2013 Migająca "żółta sprężynka" na blacie może oznaczć jedną z conajmniej kilkunastu usterek silnika . Więcej się dowiesz, jak podepniesz VAGa i odczytasz czego dotyczy zapisany błąd/ewentualnie błędy
bajowsado Opublikowano 28 Grudnia 2013 Opublikowano 28 Grudnia 2013 No właśnie dlatego mówię żeby to zrobił, ale jeżeli silnik ma moc, nic złego się nie dzieje to prawdopodobne jest to, że to właśnie pompka w baku. Chociaż, może to być wszystko i nic...
mPowErr Opublikowano 28 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2013 tylko dziwi mnie to że dopiero przy 200km/h się oświeciła! Gdyby ta pompka była zj***na to np przy 60km/h powinna już mrugać. Nie wiem jutro zrobię małą jazdę próbną spokojna i zobaczę co się święci.
piotrsob1 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Ja nie widzę w tym nic dziwnego, to właśnie w takich ekstremalnych warunkach takie rzeczy się ujawniają
mPowErr Opublikowano 29 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 29 Grudnia 2013 dzisiaj odpaliłem autko, chodzi normalnie, kontrolka świec świeciła się tylko przy grzaniu później zgasła bez problemów Światła stopu wszystko się świeci działa normalnie Wszystko przy tej okstremalnej prędkości. Dobra podziękował za pomoc i info!
Andrzej073 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Opublikowano 7 Stycznia 2014 po prostu pompa nie dawała rady przy takiej prędkości i szalało ecu ile auto ma przebiegu...
Andrzej073 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Opublikowano 7 Stycznia 2014 tak myślałem, to niezły wynik. w twoim wypadku to przepływomierz pompa paliwa turbo i odma morze powodować takie coś logi by powiedziały conieco, wstaw jak dasz radę.
mPowErr Opublikowano 7 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2014 przepływka wymieniona gdzieś około miesiąca temu. Postaram się znaleźc troche czasu i ogarnąć te logi. zamieszczam ten filmik co miałem dać, cały czas na zimnym pokopcuje na niebieskawo a najbardziej jak jest minusowa temperatura.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się