mari000 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Witam panowie , stoję przed dylematem wymiany wszystkich tarcz i klocków ham , Zastanawiam się nad ATE lub TRW i nie wiem co będzie lepsze , co lepiej się sprawdzi , prosił bym o rade (a tak wogóle to jest jakaś różnica )
zrywka Opublikowano 29 Grudnia 2013 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Moi znajomi mechanicy twierdza ze ATE to teraz chiny i stracilo na jakosci.polecaja TRW lub Textar. Osobiscie tez bym bral TRW. Wysłane z Kambodży za pomocą butelki i drutu
Dev Opublikowano 29 Grudnia 2013 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Tarcze Otto Zimmermann + Ferodo Premier ale rób juz SWAP-a na minimum 312 mm a jak masz koła 16' i wiecej 320 mm
sawul Opublikowano 29 Grudnia 2013 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Ja też słyszałem że ATE to teraz kibel się zrobił.
Dev Opublikowano 30 Grudnia 2013 Opublikowano 30 Grudnia 2013 15 lat temu tez byl kibel, był czas przywyknąć
zrywka Opublikowano 30 Grudnia 2013 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Nie koniecznie kibel byl nawet 10 lat temu.ja kupilem 10 lat temu calu zestaw ATE do mojej 90'tki i byla rewelacja. A jesli chodzi o zimmermany to ja mam w S'ce nawiercane z klockami ferrodo premier i powiem szczerze takiej tragedii to jeszcze nie mialem.odradzam Wysłane z Kambodży za pomocą butelki i drutu
Dev Opublikowano 30 Grudnia 2013 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Nie nawiercane tylko perforowane. A masz tragedię bo nie czyscisz otworow w tarczy.
zrywka Opublikowano 30 Grudnia 2013 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Nie nawiercane tylko perforowane.A masz tragedię bo nie czyscisz otworow w tarczy. A co za roznica,perforacje tez sie robi przez nawiercanie. Nie chodzi o czyszczenie,od poczatku ten zestaw kiepsko hamuje. A jak ty sobie wyobrazasz,ze co 100 km bede sciagal kola i rzezbil w tarczach. Ja ostatni raz kupilem ten badziew i kazdemu odradzam. Wysłane z Kambodży za pomocą butelki i drutu
mari000 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2013 Alusy mam 17 a zimy stalowki 15 na ktorych obecnie zie poruszam chodz mysle nad zmiana na alusy .. Mam pytanie odnosnie SWAP-a czy jest to p&p czy sa potrzebne przerobki i jak to wyglada nie wiecej cenowo ? Wysłane z mojego galaxy s4 active za pomocą Tapatalk 2
rav-tdi Opublikowano 30 Grudnia 2013 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Alusy mam 17 a zimy stalowki 15 na ktorych obecnie zie poruszam chodz mysle nad zmiana na alusy .. Mam pytanie odnosnie SWAP-a czy jest to p&p czy sa potrzebne przerobki i jak to wyglada nie wiecej cenowo ?Wysłane z mojego galaxy s4 active za pomocą Tapatalk 2 Zadzwon do Tomka (dev) i pogadaj, a na bank sie wszystkiego dowiesz...
Dev Opublikowano 30 Grudnia 2013 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Nie nawiercane tylko perforowane.A masz tragedię bo nie czyscisz otworow w tarczy. A co za roznica,perforacje tez sie robi przez nawiercanie. Nie chodzi o czyszczenie,od poczatku ten zestaw kiepsko hamuje. A jak ty sobie wyobrazasz,ze co 100 km bede sciagal kola i rzezbil w tarczach. Ja ostatni raz kupilem ten badziew i kazdemu odradzam. Wysłane z Kambodży za pomocą butelki i drutu Wystarczy raz na pół roku, ja jezdze na takich tarczach juz kilka lat i zadnych problemów. A roznica miedzy nawiercanymi a perforowanymi jest taka jak pomiedzy krzeslem a krzeslem elektrycznym. Na jednym i drugim mozna usiąść, z tym ze z roznym skutkiem.
sawul Opublikowano 30 Grudnia 2013 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Ja jeżdze na Ate tarcze + klocki Ate ceramiczne takie były w niej jak od niemca kupiłem i jakieś tam hamulce są moim zdaniem dobre.
dzik Opublikowano 30 Grudnia 2013 Opublikowano 30 Grudnia 2013 my sprzedaliśmy ate w setkach, nikt nie narzekał. Naprawdę nawet tutaj na forum klientów od ate mamy conajmniej 100 i absolutnie nikt negatywnie się nie wypowiadał i nie podzielam zdania kiepskości ate. Oczywiście każdy może mieć własne zdanie ale tyle ile sprzedaliśmy, tyle ile sprzedajemy, baaa sami jeździmy na tym i nie ma się do czego przyczepić. Ostatnio wysłalem do Ducato 06 w górę 6 kompletów klocków do firmy transportowej i ta firma to o niczym innym poza ate nie chce słyszeć. Pytałem ile średnio pojeździli na klockach ate , odpowiedź " około 200 tyś będzie" wiadomo że to zależy jaki kierowca ale niczego innego nie chcą i nie są to najlżejsze autka. Mnie Ate nigdy nie rozczarowało. Pozdrawiam
KUBAS2012 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Opublikowano 30 Grudnia 2013 To w moim audi nie wymieniano tarcz i klocków chyba od nowości Są tak zajechane że jak bym wziął jakiś młot i w nie mocniej pier to by się chyba posypały Z tyłu kawałki już się sypią Dlatego kurna mam podobny dylemat bo muszę zakupić PILNIE cały przód i tył. Najgorzej jest z przodem... w dodatku poleciałem dziś przed zamknięciem Intercarsa na Słonku i mówie że potrzebuje klocki i tarcze, a ten mi jaka średnica .... to ja mam wiedzieć ?//// Mówie podam nr nadwozia.... a kolo że nie ma pracownika który ma program VW... normalnie przegięcie... Teraz wertuje allegro ale też nic sensownego nie mogę znaleźć... Kurna miałem Alfę i nie miałem takich problemów z częściami co w Audi A ferrodo klocki i tarcze ?
dzik Opublikowano 30 Grudnia 2013 Opublikowano 30 Grudnia 2013 na temat ferodo tarcz i klocków może Ci coś powiedzieć kolega ze Szczecina arris http://a4-klub.pl/members/arris_88-59076/ oj on na pewno wiele może Ci powiedzieć na temat ferodo
KUBAS2012 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Sączę piwko i wertuje neta i allegro i szukam i szukam... A co jest nie tak z tymi zestawami ferrodo ? A bosch lepszy ? Na TRW mnie zbytnio nie stać Gdybym kupował na sam przód to jeszcze bym przebolał, lecz muszę wymienić przód i tył
Dev Opublikowano 30 Grudnia 2013 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Mnie Ate nigdy nie rozczarowało. Pozdrawiam a mnie zaporowadziło trzy razy do sądu cywilnego dzieki ---------- Post dopisany at 22:08 ---------- Poprzedni post napisany at 22:01 ---------- Sączę piwko i wertuje neta i allegro i szukam i szukam...A co jest nie tak z tymi zestawami ferrodo ? A bosch lepszy ? Na TRW mnie zbytnio nie stać Gdybym kupował na sam przód to jeszcze bym przebolał, lecz muszę wymienić przód i tył ja na Ferodo nie moge narzekac a wrzucałem do zayebania aut (że tak sie wyrażę) miałem dwie reklamacje, jedna na klocki a jedną na tarcze weźcie pod uwagę to że Ferodo to OE wielu europejskich aut a Ate to tylko Aftermarket
zrywka Opublikowano 30 Grudnia 2013 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Nie nawiercane tylko perforowane.A masz tragedię bo nie czyscisz otworow w tarczy. A co za roznica,perforacje tez sie robi przez nawiercanie. Nie chodzi o czyszczenie,od poczatku ten zestaw kiepsko hamuje. A jak ty sobie wyobrazasz,ze co 100 km bede sciagal kola i rzezbil w tarczach. Ja ostatni raz kupilem ten badziew i kazdemu odradzam. Wysłane z Kambodży za pomocą butelki i drutu Wystarczy raz na pół roku, ja jezdze na takich tarczach juz kilka lat i zadnych problemów. A roznica miedzy nawiercanymi a perforowanymi jest taka jak pomiedzy krzeslem a krzeslem elektrycznym. Na jednym i drugim mozna usiąść, z tym ze z roznym skutkiem. Chcesz mi powiedziec ze perforacje czyli otwory odlewaja w calosci,czy w jaki sposob to robia? Wysłane z Kambodży za pomocą butelki i drutu
zrywka Opublikowano 30 Grudnia 2013 Opublikowano 30 Grudnia 2013 a jak mają robić ? wiercą Kurcze Dev,czepiasz sie...dobra nie nawiercane a wiercone;-) pan od polskiego sie znalazl:-) Wysłane z Kambodży za pomocą butelki i drutu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się