Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[b5 arj] 2,4 quattro silver edition


Darkman

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Choć autko mam już 5 rok w użytkowaniu dopiero teraz znalazłem czas by je opisać .Z zakupu S4 nic nie wyszło wiec pozostaje "upodobnić " nieco chociaż z wyglądu do mocniejszych braci. Przynajmniej do czasu znalezienia S4 w dobrej kondycji.

Zatem przedstawię moja niunie.

A4 B5 sedan

Rocznik -1999

Silnik -2,4 benzyna V6 165KM

Napęd -quattro

Kolor -srebrny LY7W

Wyposażenie:

-xenon z samopoziomowaniem i spryskiwaczami w zderzaku

-10 PP( 4 poduchy+ boczne kurtyny)

-radio Concert+zmieniarka na 6 płyt w bagażniku

-nagłośnienie BOSE

-zawieszenie 1BE

-heble przód 288 mm tył 245mm

-skórzana kierownica trójramienna S4

-kubełkowe fotele materiałowe podgrzewane i sterowane lędźwie+poduchy

-podłokietnik

-podgrzewane lusterka

-czujniki parkowania tył w zderzaku

-zegary z FIS ( zegarek niestety analog)

-chromowane obwódki szyb

-drewniane wykończenie wnętrza

-szyberdach

-4 elektryczne szyby

-podgrzewana szyba tylna

-3 światło stop na półce

-ori alufelgi 16cali z oponami 205/55r16

Dokonane mody na przestrzeni 2008-2013

-zestaw 2 DIN+ radio Symphony

-grill RS4

-felgi S4 18 cali z oponami BFgoodrich 225/40r18

-heble na przód 312mm z Audi A6, nowe tarcze gładkie Zimermann, klocki ori, przewody w oplocie Hel

-heble na tył z S4 256mm tarcze gładkie Zimmermann , klocki ori, przewody Hel

-świece NGK irydowe

-filtr powietrza K&N

Planowane mody na 2014 wykonane:

-RNS-E z A6 -komplet Recaro szare sedan grzane

-zderzak S4 przód

-progi S4+nakładki wewnętrzne

-listwy wewnętrzne carbon RS4

-heble przód 345mm z A6 C6 3,0 TDI

-lusterka zewnętrzne aluminiowe fotochrom S4

-dywaniki gumowe ori

-lusterko wewnętrzne fotochrom

-wnętrze LED

Planowane mody na 2014 w trakcie realizacji:

-wydech "chinol S4" - (zaklepany- odbiór 16.04.2014)

-zegary S4 lift + obwódki DIDO RS4 ( zakupione- czekają na montaż)

-dodatkowe oświetlenie "pod drzwiami" LED

-spawanie dokładki PDC do zderzaka i malowanie "S4"

Planowane mody na 2014 :

-zawias gwintowany renomowanej firmy

-heble tył 312mm z rs4

-bixenon

-dystanse 10mm przód

-dystanse 15 mm tył

-SWAP na silnik AGB/ASJ/AZR+ skrzynia+ dyfer i wszystkie niezbędne graty

- stabilizatory H&R lub Eibach

Fotki auta po zakupie:

5398176ce137b14bm.jpg5dcc6cff9f425262m.jpgc812ccdbe7212993m.jpg

0f4744bd1d30427cm.jpgc199a39e62b0fa87m.jpgf6a6ea15fba0130am.jpg

6e3e8ea833b416d6m.jpg4583ccd4994218b3m.jpg

Wnętrze prezentowało się tak:

847dcba906ef3b9bm.jpgd8d3147c2e5ca16cm.jpg4a176d6fad97d7e0m.jpg

f8db5967ade17bcam.jpg1a76aa56dbfbd99em.jpg71c56ea24dc2f53em.jpg

64ddde703746e495m.jpgbf55ac34254bed2am.jpg

Wymiana konsoli na 2DIN:

4f3b3d2b457acc8cm.jpgbc5fa8c4504bcb07m.jpg

Wymiana hebli przód 288 na 312:

002b042447d13f5am.jpg02e994bef4916270m.jpg035f9d9302efe51dm.jpg

68e9167012af7babm.jpg0272ac796df23cc2m.jpg3d8548d102ee4156m.jpg

Grill RS4:

bd81da96d7b5bdd3m.jpg

Felgi Avus III 18" +opony BFGoodrich 225/40r18 z 2012 roku:

fa72f3a8ea59a31cm.jpgbff5a2afc2ec1737m.jpgebf9eae6aa5a2e47m.jpg

3a23e301411534e2m.jpg

Na dzień dzisiejszy RNS-E jest zakupione .Zdjąłem przedni panel by dociąć go profesjonalnie i dospawać brakujące milimetry z boku a potem malowanie na pasujący odcień szarości pod otwór od Symphony:

88f30f29aaf45ca4m.jpg9f68e55f4ceb7756m.jpg

Link z prac przy panelu przednim:

http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/rezanie-przedniego-panelu-rns-e-b5-311901/

Emulator Can-bus i inne potrzebne graty są już w drodze wiec niebawem będziemy cieszyć się z navi w B5.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zamiast bawić się w emulatory CAN mogłeś wrzucić poliftowy licznik z białym podświetleniem i FISem, a z niego wyciągnąć sygnał CAN do RNSE:wink:

a avusy i grill RS na srebrnym sedanie już gdzieś widziałem:decayed::naughty::thumbup1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z licznikiem to nie jest taka fajna bajka, bo po pierwsze trzeba by znaleźć od 2,4 2,8 lub S4 z oznaczeniem D12 .Jest inna wtyczka środkowa, trzeba by licznik zaadaptować do auta i do tego kluczyki dostroić i wyszłoby sporo kasy. Konsultowałem to z TomA4 i dlatego zostaje tak jak jest. Czasem występują problemy z obrotomierzem, małymi zegarkami od oleju i paliwa i od napięcia. Za duże ryzyko że coś pójdzie nie tak. CAN-Bus z firmy mobilem.pl będzie dobrym rozwiązaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kodowanie licznika i immo to pięć kliknięć + interfejs z allegro za 50pln:wink:

Na aktualnym uruchomisz górne okienko fisa po wrzuceniu RNSe?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z licznikiem to nie jest taka fajna bajka, bo po pierwsze trzeba by znaleźć od 2,4 2,8 lub S4 z oznaczeniem D12 .Jest inna wtyczka środkowa, trzeba by licznik zaadaptować do auta i do tego kluczyki dostroić i wyszłoby sporo kasy. Konsultowałem to z TomA4 i dlatego zostaje tak jak jest. Czasem występują problemy z obrotomierzem, małymi zegarkami od oleju i paliwa i od napięcia. Za duże ryzyko że coś pójdzie nie tak. CAN-Bus z firmy mobilem.pl będzie dobrym rozwiązaniem.

lub D13 :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z licznikiem to nie jest taka fajna bajka, bo po pierwsze trzeba by znaleźć od 2,4 2,8 lub S4 z oznaczeniem D12 .Jest inna wtyczka środkowa, trzeba by licznik zaadaptować do auta i do tego kluczyki dostroić i wyszłoby sporo kasy. Konsultowałem to z TomA4 i dlatego zostaje tak jak jest. Czasem występują problemy z obrotomierzem, małymi zegarkami od oleju i paliwa i od napięcia. Za duże ryzyko że coś pójdzie nie tak. CAN-Bus z firmy mobilem.pl będzie dobrym rozwiązaniem.

Sporo liczników już przerobiłem, montowałem i pomagałem i większych bajek nie słyszałem :decayed: Nie musi byc od 2,4, 2,8 ani S4, nie musi miec oznaczenia D12, przerobić wtyczkę to także nie duży problem, problemów z obrotomierzem nie ma przy odpowiednim kodowaniu, ze wskaźnikiem paliwa jest problem tylko przy zegarach z A6, wskaźnik napięcia działa bez problemu, jedynie temp. oleju trzeba zmodyfikować ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niby srebrny kolor (często spotykany) , niby zwykłe auto a na prawdę robi wrażenie. Ma to coś w sobie, podoba mi się :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo ładna B5-tka :) miałem identyczną (w identycznej specyfikacji, nawet kolor i felga ta sama 16"). Bezawaryjności życze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

. Przesiadka z 16" na 18" nieco mnie zaskoczyla,ale to było do przewidzenia że będzie twardziej. trzeba bardziej uważać teraz na nierównościach i zakrętach . Jeszcze niedługo zawias wpłynie prawdopodobnie KW i 30 mm niżej.

Zderzak już wstępnie przyklepany. We wtorek do mnie wychodzi. Niestety do malowania ale to i tak by była konieczność. Tak więc niebawem kolejna porcja zdjęć po kolejnej zmianie.

---------- Post dopisany 31-01-2014 at 22:05 ---------- Poprzedni post napisany 04-01-2014 at 18:22 ----------

Dzięki koledze PIECIAJEK stałem się posiadaczem RECARO do sedana w ulubionym kolorze szarym w kratkę. Wczorajsza eskapada w ilości 700 km opłaciła się. Seat Arosa okazał się bardzo pojemnym autem i całe RECARO zmieściło się o dziwo na tylne siedzenie bo zdemontowaniu oparcia. Wyszło taniej niż kurierem ,bo 160 zeta na paliwo :-) Przy okazji miła rozmowa i parę giftów hehe. Jutro fotki porobię bo dopiero skończyłem wkładać to ustrojstwo. W porównaniu do kubełków Recaro( okazuje się że fotele kubełkowe w kratkę w naszych A4 to produkt Recaro ale bez wyhaftowanego logo, tak mi powiedziano w ASO ) wskoczyliśmy o jeden poziom wyżej w komforcie siedzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

670ec51f7f54f691m.jpg

Drugi fotel wstawiłem pod wieczór stąd puste miejsce pasażera hehe.

35dbf201ee6c4998m.jpg

I jak się podoba?

Wpadł też Avus III na zapas w bdb cenie ( 150 zeta ) . W końcu jest komplet. Oponka czekała już od miesiąca.

---------- Post dopisany at 11:03 ---------- Poprzedni post napisany at 10:58 ----------

SID-owe zwrotnice od S4:

6f67c3106d2c210dm.jpg

W poniedziałek wymiana łożysk w piastach i będziemy kompletować zestaw pod 345mm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...