niziol13 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Opublikowano 1 Stycznia 2014 Witam, od niedawna jestem posiadaczem b5tki z 96r i chce zamienić silnik z 1.9tdi 90km na 1.9tdi tylko że 110km i tu moje pytanie, czy podejdzie on bez jakiś ważnych problemów czy trzeba coś przerabiać?
trepek Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 A czemu chcesz zmieniac caly silnik? Roznice sa tylko w osprzecie. Wracajac do Twojego pytania - wszystko podchodzi bez problemow. Widze, ze jestes z Tarnowa. Czesto bywam w Sikorzycach, gmina Wietrzychowice. Jakbys chcial to pokazalbym Ci jak moze jechac 90KM po przerobkach niewielkiego kosztu
vp-tdi Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Witam, od niedawna jestem posiadaczem b5tki z 96r i chce zamienić silnik z 1.9tdi 90km na 1.9tdi tylko że 110km i tu moje pytanie, czy podejdzie on bez jakiś ważnych problemów czy trzeba coś przerabiać? jak masz dobry swoj silnik to sobie go zostaw ,nigdy nie wiesz co kupisz i w jakim bedzie stanie a z 90km 1z wsadzasz wtryski z afn ,lekki soft i masz lepszy silnik jak w afn( 2-masa i turbo vnt - awaryjne ) i wiecej koni koszt okolo 600zl to i tak mniej jak za wymiane silnika i grzebanie.
niziol13 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2014 Zgadzam sie z wami w 100%- nigdy nie wiadomo co sie kupi, ale ten mój jest niecakawy leje z niego i jak podejrzewam jest po dużym przebiegu i nikt zabardzo nie dbał o niego, a jakby sie mi udało kupić taką 110 z całym osprzętem za max 1800zł to przełożył bym go odrazu.
gremlin112 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Szczerze to za te 1800zł zrobisz przyzwoity remont.Potem jak koledzy mówili lekki soft+wtryski i masz pewny i solidny silnik, na którym bezawaryjnie pośmigasz dobre ładnych lat
Daduś Opublikowano 7 Stycznia 2014 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Naj lepszym rozwiązaniem jest zakup wtrysków i wymienić tłoczek w pompie na większy, potem ustawic dawke i wirusik komputera
Lukasz_N Opublikowano 7 Stycznia 2014 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Szczerze to za te 1800zł zrobisz przyzwoity remont.Potem jak koledzy mówili lekki soft+wtryski i masz pewny i solidny silnik, na którym bezawaryjnie pośmigasz dobre ładnych lat Zapomnij, ze za 1800 PLN zrobisz "przyzwoity remont".... Głowica+szlif wyjdzie lekko ponad te 1800 PLN. Chyba ze pod tym pojeciem rozumiesz wymiane golych pierscieni i uszczelniaczy na trzonkach zaworow
gremlin112 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Kolego chodziło mi o remont podzespołów,bo nie chce mi się wierzyć że kolega był w stanie zajechać sam silnik.Turbo+regeneracja pompy i wymiana uszczelek co by się nie lało i pośmiga.
Lukasz_N Opublikowano 8 Stycznia 2014 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Po pierwsze to pomiar kompresji. Jak wyjdzie słabo, to próba olejowa i wtedy można coś myśleć dalej. W ciemno to i wróżka szklaną kulą nie da rady.
grzegorzmen Opublikowano 8 Stycznia 2014 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Szczerze to za te 1800zł zrobisz przyzwoity remont.Potem jak koledzy mówili lekki soft+wtryski i masz pewny i solidny silnik, na którym bezawaryjnie pośmigasz dobre ładnych lat Zapomnij, ze za 1800 PLN zrobisz "przyzwoity remont".... Głowica+szlif wyjdzie lekko ponad te 1800 PLN. Chyba ze pod tym pojeciem rozumiesz wymiane golych pierscieni i uszczelniaczy na trzonkach zaworow to tak samo niech zapomni że znajdzie i przeszczepi 110 z całym osprzętem i kompem za 1800 zł jeszcze jak ma to komuś zlecić . Albo doprowadzić swój silnik do ładu albo jak piszą inni znaleźć słupek z jak najmłodszego 90km i jeszcze zostanie mu kaski , na wtryski i program , a będzie lepiej śmigał jak fabryczna 110. Atak w ogóle to zależy skąd mu cieknie , i w jakiej kondycji jest silnik bo może tylko cieknąć , a nie być zajechany , trzeba to wszystko zweryfikować i przemyśleć , bo może lepszym rozwiązaniem będzie sprzedać furke dołożyć 1800 zł i kupić druga jeśli faktycznie ktoś wcześniej o nią nie dbał i w tak złej kondycji.
ŁukaszA4 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Opublikowano 8 Stycznia 2014 I pytanie czy jak kupisz tą 110-tkę to myślisz że będzie w idealnym stanie? Za jakiś czas i tak coś padnie a jak zrobisz tak jak koledzy Ci podpowiadają że remont + zwiększenie mocy to będziesz miał na LATA, inna opcja to sprzedanie i dołożenie na nowszą no ale to znów zatoczy koło bo zawsze będzie trzeba coś dłubnąć żeby później nie narzekać że coś nie tak.
vp-tdi Opublikowano 8 Stycznia 2014 Opublikowano 8 Stycznia 2014 jak dobry słupek z afn-a sprzedalem za 500zł czasami żaluje bo przy -15 odpalał bez swiec ,kompreche mial jak nowy ,glowica cicha. znam goscia co ma tez dobre silniki slupki i kompletne ,wszystko z niemiec lub belgii ,za taka kase kupil bys od niego dobry kompletny silnik,ze mna pojedziesz to nawet rabat dostaniesz
Bartollo Opublikowano 8 Stycznia 2014 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Watpie ze w tych pieniądzach zakupisz i przeszczepisz silnik 110km (1z ahu-turbo z zaworem upustowym na nadciśnieniu a afn ma Vtg na podcisnieniu) koszt silnika komputer przerobienie ukladu na podcisnienie itp. Raczej nie oplacalne lepiej kupić dobry slupek 90 pompa 11mm wtryski 216 soft i żadna fabryczna 110 nie ma polotu do Twej fury Wysłane z telefonu stacjonarnego.
niziol13 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2014 zorientowałem sie w temacie 110 i za pewny silnik z przebiegiem do 200tyś km trzeba dać dobrze ponad 2 tyś zł i do tego komputer i inne pierdoły i doszedłem do wniosku, że zostawie sobie ten co mam i zrobie koło niego, wszystkie uszczelnik z których wycieka olej, regeneracje turba, regeneracje pompy i będe miał pewny silnik bo nigdy nie wiadomo co sie trafi i gdy bede miał czas i pieniądze zrobie te wtryski AFNa i te rzeczy o których pisaliście. Wielkie dzięki Panowie za porade
vp-tdi Opublikowano 26 Stycznia 2014 Opublikowano 26 Stycznia 2014 to lepiej anglika kupic w calosci i ile masz gratów w razie czego
Lukasz_N Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Zeby piwa sie napic, wcale nie trzeba od razu kupowac browaru...
tomek44480 Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 Wszystko pasuje, silnik nie jest z prawej strony.
vp-tdi Opublikowano 14 Lutego 2014 Opublikowano 14 Lutego 2014 Wszystko pasuje, silnik nie jest z prawej strony. ta .... serio poważnie ?
Sebastiano87 Opublikowano 17 Lutego 2014 Opublikowano 17 Lutego 2014 Osobiście bym zamienił na 115km PD najlepszy silnik do B5 i najmocniejszy pod względem mocy , turbo wstaje od 1500 obr. przy 1800 szarpie a 2000 obr. wciska w fotel. 160 km osiaga bardzo szybko 180 troche myśli a póżniej to już ukazuje sie oczom 200:slina: dalej to już Anioł Pański:shock3: . Audi b5 to lekka buda a z tym silnikiem odpycha sie piorunem . Jesli nic nie wznosze do wątku to
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się