Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Słynny SENSOR


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Bry.

Po kupnie auta swiecił się błąd sensor wymieniłem czujnik problem znikł, po 2tys wywaliło mi poziom oleju min. i tak kila razy po jakieś 300km ale otwierałem maske na 5 minut zamykalem i po problemie, olej stan ok. Dzisiaj podczas wyprzedzania wywaliło sensor, podłączylem vag i nie ma tego błędu. Ktoś wie o co tu chodzi ?.

p.s problem z minimum oleju tez pojawiał sie jak wyprzedzałem... nie wiem czy ma to jakiś związek

Opublikowano

jak wymieniłeś czujnik poziomu oleju ( tak domniemam bo nie napisałeś jaki ) to sprawdz czujnik ciśnienia oleju bądz samą pompę jakie podaję ciśnienie w komorze silnika może na wyższych obrotach już nie domaga i dlatego ten check przy wyprzedzaniu to tak na początek jak coś to pisz

---------- Post dopisany at 19:34 ---------- Poprzedni post napisany at 19:30 ----------

albo też ten wymieniony czujnik nowy nie oznacza że jest sprawny czasem mógł już się przedwcześnie zepsuć

Opublikowano

Jak by bylo slabe cisnienie to chyba czerwona lampka by sie zapalala albo dlugo gasla przy odpalaniu a tu wszystko ok... Ale pewnie wybiore sie sprawdzic cisnienie oleju

---------- Post dopisany 03-01-2014 at 20:26 ---------- Poprzedni post napisany 02-01-2014 at 19:59 ----------

Znalazlem paragon zakupu czujnika, poade go zareklamowac,

Jaki kupic ? Jakiej firmy bedzie niezawodny ? No i cena jaka będzie tego badziewia ?

Opublikowano

Ile masz na bagnecie na zimnym a ile na rozgrzanym silniku, może jest za dużo oleju? W B8 to taki problem powstaje ale czy w B6 to nie wiem, tak mi przyszło do głowy bo jak piszesz że podnosisz maskę na 5min i jest okej tzn. że cośmusi nieco ostygnąć i wraca do normy.

Opublikowano

Podnoszenie maski dzialalo poki wywalal poziom oleju minimum teraz jest sensor i nawet jesli vag kasuje to zaraz wywala od nowa, na zimym oleju mam miedzy minimum a maksimum czyli tak jak nakazują :-)

Opublikowano

moim skromnym zdaniem to pompa oleju w misce

Opublikowano

kable od sensora sprawdz i samą wtyczkę bo są tylko dwie możliwości brak połączenia z sensorem lub sam sensor wadliwy i dlatego ten komunikat jest

pompa,czujnik ciśnienia nic nie mają do tego.

Opublikowano

a czujnik to bierz ori przynajmniej nie będzie więcej cyrków z zamiennikami

Opublikowano

Styki musza byc ok bo 2 miesiace temu bylo to samo wsadzilem ten zamiennik za 140 zl i bylo ok teraz to samo ...

Opublikowano

Ostatnia w swoim ALT wymieniałem bo się pojawił napis sensor, po wymianie wszystko OK, założyłem oczywiście oryginał.

Opublikowano

OIL Sensor pojawia się jak nie ma połączenia z czujnikiem - wtyczka, kable lub gdy jest uszkodzony sam czujnik. Jeśli na 110% połączenie jest prawidłowe, przechodzące rzecz jasna przez krańcówkę zamka pod maską, to pozostaje sam czujnik. Możesz kupić na alledrogo czujnik oryginalny używany za przysłowiową 100 stówę i podstawić, tzn. wyciągnąć wtyczkę z czujnika przykręconego do twojej miski olejowej i wpięcie tej wtyczki do zakupionego przez Ciebie używanego czujnika. Wówczas będziesz miał informację co i jak. Później wymienisz sobie ten czujnik jak olej będziesz zmieniał.

Nowy czujnik w ASO ja kupowałem jakieś 2 miesiące temu za 384zł bo musiałem mieć na 200% pewności. Ja mam problem z OIL MIN i nie mogę go dalej rozwiązać.

Pozdrawiam.

Opublikowano

Mi na nowym pokazywalo minimum az w koncu zaswiecil sie sensor i koniec .....

---------- Post dopisany 29-01-2014 at 15:47 ---------- Poprzedni post napisany 12-01-2014 at 13:36 ----------

Czy jest roznica miedzy sensorami symbol 660C a 660B ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...