Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czujnik G2


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, wygląda na to, że mam uszkodzony czujnik G2 (wskazanie temp w grupie 007 w Engine jest prawie 80C natomiast w grupie 003 w Instruments wartość jest zaniżona). W związku z tym, że szykuję się do jego wymiany muszę go jakoś zlokalizować. Link w dziale diagnostyka niestety nie dostarcza mi potrzebnych info lub jestem po prostu ślepy :decayed: Czy mam wnioskować, że czujnik G2 jest tożsamy z G62 w AWX?

Opublikowano

tak, jesteś ślepy:) g2/g62 to jeden czujnik czteropinowy,czarny lub zielony. na forum jest mase info na jego temat.

---------- Post dopisany at 20:58 ---------- Poprzedni post napisany at 20:54 ----------

DSCI4123.jpg

Opublikowano

no tak :) dzięki za pomoc!

Opublikowano

O ile zaniżona? Sprawdź również na zimnym.

wysłane z Commodore 64

Opublikowano

Jestem już po wymianie. Wszystko wróciło na szczęście do normy. 90c na blacie jest. Czujnik w intercars 68 zł chwalony przez sprzedawcę jako oryginał. Niby znaczki audi ma ale na ile są one prawdziwe to się przekonamy. Swoją drogą zastanawiam się jak działa owy czujniczek. Skąd 2 różne odczyty z jednego czujnika i po co? po co wartości dawane do ecu i na deskę są różne?

Opublikowano

witam, podepnę się pod temat, silnik awx, na zimnym silniku:

01-engine, 007 temp. wynosi 14,4 stopni

17-instruments, 003 temp. wynosi 9 stopni

natomiast na ciepłym odpowiednio 89,1 w engine i 90 w zegarach

błędów żadnych nie ma, sprawny ten czujnik? MichalPoti ile stopni różnicy było w Twoim przypadku?

Opublikowano

na zimnym niestety nie sprawdzałem. Na nie do końca rozgrzanym pamiętam miałem 72 w engine natomiast w instrumentach było 53. To przekonało mnie o potrzebie jego wymiany. A jakie masz objawy? 89,1 pokazuje Ci VAG? Coś chyba dużo jeżeli się nie myle to VAG powinien pokazywać max 80C w Engine. Coś tak mi się przypomina....

Opublikowano
na zimnym niestety nie sprawdzałem. Na nie do końca rozgrzanym pamiętam miałem 72 w engine natomiast w instrumentach było 53. To przekonało mnie o potrzebie jego wymiany. A jakie masz objawy? 89,1 pokazuje Ci VAG? Coś chyba dużo jeżeli się nie myle to VAG powinien pokazywać max 80C w Engine. Coś tak mi się przypomina....

To źle Ci się przypomina... równie dobrze może być 105 i też jest prawidłowo. 80 to jest silnik niedogrzany

wysłane z Commodore 64

Opublikowano

objaw brak, żadnych zmian nie zauważyłem, wszystko w normie. U Cb była duża rozbiezność, dlatego nie bd wymieniał swojego. Co do temp w engine kiedy siedziałem z vagiem i sprawdzałem to zawsze w pełni rozgrzany silnik miał 87-89, nie przypominam sobie żeby przekroczył 90

Opublikowano

Poczekaj na lato...

wysłane z Commodore 64

Opublikowano
Poczekaj na lato...

racja, w upalne dni jeszcze nie sprawdzałem :decayed:

Opublikowano

Witam moze ktos podpowie co mam zrobic blad po kasowaniu wraca???

VAG-COM Version: Release 409.1-S

Control Module Part Number: 038 906 019 JT

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG 1572

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 63251

Additional Info: WAUZZZ8E44A017611 AUZ6Z0C0145113

1 Fault Found:

17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus

P1256 - 35-10 - - - Intermittent

VAG-COM Version: Release 409.1-S

Control Module Part Number: 8E0 614 517

Component and/or Version: ABS/ESP front 3429

Software Coding: 04255

Work Shop Code: WSC 06435

1 Fault Found:

00526 - Brake Light Switch-F

36-10 - Open Circuit - Intermittent

Opublikowano

No tak jak napisane. Czujnik temperatury płynu i włącznik świateł stop... wymienić!?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...