MichalPoti Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Witam, wygląda na to, że mam uszkodzony czujnik G2 (wskazanie temp w grupie 007 w Engine jest prawie 80C natomiast w grupie 003 w Instruments wartość jest zaniżona). W związku z tym, że szykuję się do jego wymiany muszę go jakoś zlokalizować. Link w dziale diagnostyka niestety nie dostarcza mi potrzebnych info lub jestem po prostu ślepy Czy mam wnioskować, że czujnik G2 jest tożsamy z G62 w AWX?
wieczor15 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 tak, jesteś ślepy:) g2/g62 to jeden czujnik czteropinowy,czarny lub zielony. na forum jest mase info na jego temat. ---------- Post dopisany at 20:58 ---------- Poprzedni post napisany at 20:54 ----------
elmer80 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Opublikowano 2 Stycznia 2014 O ile zaniżona? Sprawdź również na zimnym. wysłane z Commodore 64
MichalPoti Opublikowano 3 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2014 Jestem już po wymianie. Wszystko wróciło na szczęście do normy. 90c na blacie jest. Czujnik w intercars 68 zł chwalony przez sprzedawcę jako oryginał. Niby znaczki audi ma ale na ile są one prawdziwe to się przekonamy. Swoją drogą zastanawiam się jak działa owy czujniczek. Skąd 2 różne odczyty z jednego czujnika i po co? po co wartości dawane do ecu i na deskę są różne?
banan291 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Opublikowano 4 Stycznia 2014 witam, podepnę się pod temat, silnik awx, na zimnym silniku: 01-engine, 007 temp. wynosi 14,4 stopni 17-instruments, 003 temp. wynosi 9 stopni natomiast na ciepłym odpowiednio 89,1 w engine i 90 w zegarach błędów żadnych nie ma, sprawny ten czujnik? MichalPoti ile stopni różnicy było w Twoim przypadku?
MichalPoti Opublikowano 5 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2014 na zimnym niestety nie sprawdzałem. Na nie do końca rozgrzanym pamiętam miałem 72 w engine natomiast w instrumentach było 53. To przekonało mnie o potrzebie jego wymiany. A jakie masz objawy? 89,1 pokazuje Ci VAG? Coś chyba dużo jeżeli się nie myle to VAG powinien pokazywać max 80C w Engine. Coś tak mi się przypomina....
elmer80 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 na zimnym niestety nie sprawdzałem. Na nie do końca rozgrzanym pamiętam miałem 72 w engine natomiast w instrumentach było 53. To przekonało mnie o potrzebie jego wymiany. A jakie masz objawy? 89,1 pokazuje Ci VAG? Coś chyba dużo jeżeli się nie myle to VAG powinien pokazywać max 80C w Engine. Coś tak mi się przypomina.... To źle Ci się przypomina... równie dobrze może być 105 i też jest prawidłowo. 80 to jest silnik niedogrzany wysłane z Commodore 64
banan291 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 objaw brak, żadnych zmian nie zauważyłem, wszystko w normie. U Cb była duża rozbiezność, dlatego nie bd wymieniał swojego. Co do temp w engine kiedy siedziałem z vagiem i sprawdzałem to zawsze w pełni rozgrzany silnik miał 87-89, nie przypominam sobie żeby przekroczył 90
elmer80 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Poczekaj na lato... wysłane z Commodore 64
banan291 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Poczekaj na lato... racja, w upalne dni jeszcze nie sprawdzałem
dziaba5 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Witam moze ktos podpowie co mam zrobic blad po kasowaniu wraca??? VAG-COM Version: Release 409.1-S Control Module Part Number: 038 906 019 JT Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG 1572 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 63251 Additional Info: WAUZZZ8E44A017611 AUZ6Z0C0145113 1 Fault Found: 17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus P1256 - 35-10 - - - Intermittent VAG-COM Version: Release 409.1-S Control Module Part Number: 8E0 614 517 Component and/or Version: ABS/ESP front 3429 Software Coding: 04255 Work Shop Code: WSC 06435 1 Fault Found: 00526 - Brake Light Switch-F 36-10 - Open Circuit - Intermittent
elmer80 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 No tak jak napisane. Czujnik temperatury płynu i włącznik świateł stop... wymienić!?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się