Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T duze spalanie ( katalizator ? )


Keicam_Rider

Rekomendowane odpowiedzi

Ok. Dv'ka do demontażu i zaślepienia ?

Olej będzie bulgotał czy nie ? ( jak zrobie tak jak na filmiku ? )

Dostałem wiadomość, że wysypało check engine.

550a6fc22a1e014cdf8f97717a2f219c_800.jpg

Kanał 032. Korekta dlugo terminowa. Czy ta wartość w drugim okienku nie powinna być + - 5% ?

A jeszcze przyszło mi tak na myśl czy uszczelka wtrysku pb lekko zapocona może mieć wpływ? ( bo w sumie to nieszczelność jest - skoro się poci )

ps. na weekendzie będę w domu to będę to robił po kolei i wstawiał logi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja DV nie ruszałem

Olej trochę bulgocze

Trochę masz ubogo, więc jakaś nieszczelność.

Korekta powinna być jak najbliżej "0"

Przez taką korektę (10%) na pewno nie miałbyś "checka"

Jakie błędy?

U mnie przy sprawdzaniu szczelności powietrze nawet uchodziło przy wtryskach pb (gniazda takie plastikowe)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tzn to jest korekta dlugo terminowa (032). Na chwilowej czasem korekta do 25% (!) ( kanał 033 ). Na lpg takie korekty. Na pb dużo lepiej.

Błąd p0130 oraz p1292.

Po skasowaniu jeździ się kilka dni i nie wysypie od razu. Trzeba jeździć ~ tydzień i dopiero wysypie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok.

---------- Post dopisany 25-02-2014 at 08:30 ---------- Poprzedni post napisany 04-02-2014 at 17:44 ----------

LPG:

Lpg po strojeniu. Wniosek : mapa się ładnie poprawiło, spalanie już jest ok :wink:

PRZEPŁYW:

Przepływ dalej do kitu ( uzyskałem ~100 g/s przy 4800obr/min , więc coś nie tak ).

Zmieniłem na nowy filtr powietrza. Nic się nie poprawiło.

Zrobiłem szczelność = nic nie wyszło. Szumiało leciutko z bagnetu i delikatnie bable oleju było słychać. Dmuchałem ok. 0.8bara.

Wzorowałem się na:

:: a4mods.com :: - The Premiere Audi A4 Modification Guide and Pictures Library

CO JEST NIE TAK:

Sypie błąd ( już coraz częściej ok. raz na 2,3 dni) P0130.

OBJAWY:

Po odpaleniu ZIMNEGO spalanie 50-51 l. Podczas rozgrzewania sondy spalanie odpowiednio spada, aż do unormowania.

Czy możliwe że grzałka nie grzeje ? Wtyczka sondy wygląda ok, kabelki pod gumą również.

Gdy odpala się ciepły nie ma problemu, spalanie ok.

Z tego co zauważyłem błąd wyrzuca przy odpaleniu zimnego ( w 90%, raz wysypało podczas trasy )

---------- Post dopisany at 21:49 ---------- Poprzedni post napisany at 08:30 ----------

Na kanale 030, jak jest zimny silnik to w pierwszym okienku ( pierwsza sonda - przed kat ) powinnem uzyskać non stop wynik 100 ?

Przed chwilką sprawdzałem ten kanał i 3 sek 000, 0.5-1 sekunda 100 (czyli grzanie grzałki ).

Poprawnie to chodzi ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak ma byc, grzalke mozna sprawdzic mierzac opor we wtyczce sondy ok 8 ohm ma byc, ten blad wywala na lpg czy na pb?

Wysłane za pomoca sputnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiec tak:

błąd wyrzuciło podczas normalnej jazdy.

Sprawdziłem i na krótko terminowej korektach sonda doszła do 27% więc lpg od nowa do regulacji :)

Łukasz13 dzięki za dotyczasową pomoc.

Pozdrawiam,

ps. po regulacji lpg dam znać jak dalej sytuacja wyglada

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27% korekcji ? ciekawe kto to stroił :D

zrob pelne logi dynamiczne na benzynie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedzcie mi Panowie czy możliwa jest taka wersja, że :

"Sonda delikatne ma opóźnienia i ciężko wystroić LPG" ?

Taką wersję usłyszałem od gazownika.

Teraz kwestia czy gazownik chce mi wcisnąć nową sondę czy po prostu nie umie ustawić ?

Na Vagu wskazuję, że sonda jest sprawna ponad 80%.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie masz błędów sondy o małej reakcji to nic nie wymieniaj.Niech ustawia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. Dziękuje za odpowiedź.

Kwestia taka, że pojechałem do najlepszego w mieście i ... on zwala na sondę, że do wymiany. A wg mnie nie jest do wymiany bo skoro na benzynie jest ok, to ewidentna winna LPG.

Czy kojarzy ktoś czy ciężko takie korekty robić ? Bo może najlepiej wyjdzie jak sobie kupie kabel i sam to ustawie.

Nie chodzi o pieniądze, a o dokładność wykonanej pracy.

Domyślam się, że chodzi o dążenie do takich korekt co na Pb tak ?

Pytanie :

Czy przy odpaleniu pokazywanie przez jakis czas spalanie wysokiego ( 50 l podczas przyśpieszania ) jest normalne ? Dopóki się sonda się nie nagrzeje, potem jest ok. Chyba, że wyrzuci błąd to średnie spalenie wychodzi 15 l.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. Dziękuje za odpowiedź.

Kwestia taka, że pojechałem do najlepszego w mieście i ... on zwala na sondę, że do wymiany. A wg mnie nie jest do wymiany bo skoro na benzynie jest ok, to ewidentna winna LPG.

Czy kojarzy ktoś czy ciężko takie korekty robić ? Bo może najlepiej wyjdzie jak sobie kupie kabel i sam to ustawie.

Nie chodzi o pieniądze, a o dokładność wykonanej pracy.

Domyślam się, że chodzi o dążenie do takich korekt co na Pb tak ?

Pytanie :

Czy przy odpaleniu pokazywanie przez jakis czas spalanie wysokiego ( 50 l podczas przyśpieszania ) jest normalne ? Dopóki się sonda się nie nagrzeje, potem jest ok. Chyba, że wyrzuci błąd to średnie spalenie wychodzi 15 l.

ALe kiedy takie spalanie pokazuje podczas jazdy na lpg? znaczy to że jest bardzo ubogo na gazie i sterownik pb wydłuża bardzo czasy wtrysków zeby to zrekompensowac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda to tak:

Odpalasz na zimnym, zaczynasz ruszać i przez pierwszy kilometr spalanie kosmiczne pokazuje, później się to wszystko stabilizuje.

Czy na lpg ? no teraz tak ( w tej porze ), bo do 30 st to moment się nagrzewa, na pewno dużo szybciej niż jazda tego kilometra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli powinno to jezdzic i dać się wystroic sensownie, kup kable poczytaj dasz sam rade, może potrzebna korekta po temp. jesli na zimnym reduktorze jest ubogo, możliwe że reduktor ma rożne ciśnienia w zalezności od jego temp. trzeba poprostu podejrzec w programie co się dzieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Orientuje się ktoś, jak programowo wyłącza się drugą sondę?

A co chcesz sam wyłączyć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...