grzegorz_124 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Opublikowano 4 Stycznia 2014 U mnie po wyczyszczeniu układ wtryskowego za pomocą środka LM 5154 układ się zapowietrzył. Odpowietrzyłem po przez poluzowanie nakrętek na wtryskach i silnik się uruchomił. Ale przy następnej próbie uruchomieniu znowu się zapowietrzył. Zrobiłem jeszcze kilka takich prób i dalej to samo. Co może być tego przyczyną ? Proszę o pomoc.
maciucha512 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Trzeba zobaczyć gdzie dostaje się powietrze. Najłatwiej wstawić w miejsce gumowych węży wężyki przezroczyste, tam gdzie pojawią się bąbelki w paliwie tam dostaje się powietrze.
wesz82 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Posprawdzaj opaski,czy dobrze dokręciłeś.] Jak zmieniałeś filtr paliwa to także do oblukania.
grzegorz_124 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2014 A wiecie może do czego służy śruba w górnej części filtra obok przewodów ? Jest to może jakiś odpowietrznik ? Odkręcałem ją ale nic to nie pomogło.
wesz82 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Audi 80 Klub Polska :: [b4 1.9tdi 1Z] Filtr paliwa - srubka?
grzegorz_124 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2014 Dzięki. Po odkręceniu tej śrubki widać tylko na dnie trochę ON czy tak ma być czy powinno być do pełna ?
maciucha512 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Filtr powinien być zalany do pełna.
Gniady Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Ja wkład filtra zalałem dzień wcześniej papier porządnie nasiąkł na drugi dzień wkład wymieniłem odkręciłem śrubkę zalałem do pełna strzykawką dokręciłem śrubkę i jazda nawet nie zadrżał przy odpalaniu.
wesz82 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 To masz wymienny wkład a nie cały filtr???
grzegorz_124 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2014 A czy po przekręceniu stacyjki z przewodu który idzie do filtra z zbiornika ( nie powrót ) ma się lać ON ? Bo u mnie ani kropla się nie wydobyła.
Mauros88 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 W tych silnikach jako tako nie ma pompy paliwowej w baku. Pompa wrryskowa sama sobie zaciaga paliwo. Wiec po przekreceniu stacyjki nie poleci paliwo
grzegorz_124 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 5 Stycznia 2014 Dzięki. Spróbuje zalać filtr od góry do pełna to może wtedy będzie palił.
m3e30 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Opublikowano 6 Stycznia 2014 wtrysków się nie rusza. bierz strzykawke i zassij paliwo z pompy od ostatniego wężyka nadmiarowego. filtr paliwa zalany paliwem. bo jak go tez przy okazji zmieniales to ci nie zassie na raz okolo litra. zatrzesz pompe albo zajedziesz rozruch
grzegorz_124 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2014 Dzięki wszystkim. Zalałem filtr i dzisiaj rano zapalił. Mam jeszcze jedno pytanie. Podczas jazdy na 2 lub 3 biegu gdy wchodzę na wysokie obroty w pewnym momencie traci moc i po chwili znowu ciągnie dalej i tak cały czas gdy trzymam go na obrotach. Turbinę czyściłem z półtora roku temu. Czy to może być zapchany katalizator który blokuje turbinę ?
goldi Opublikowano 7 Stycznia 2014 Opublikowano 7 Stycznia 2014 zapchany katalizator przyczynia sie do zapieczenia turbo wydłub go ze środka ale najlepiej jakbyś zrobił logi będzie wiadomo co boli auto
Frimuś Opublikowano 7 Stycznia 2014 Opublikowano 7 Stycznia 2014 systematycznie sa to objawy ? 1.przeplywomierz 2.N75
grzegorz_124 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2014 Tak objawy powtarzają się teraz za każdym razem. Dzieje się to na 2 i 3 biegu. Na 4 łapie przeważnie od razu notlauf. Próbowałem go trochę przegonić ale nic to nie daje, objawy się powtarzają.
Frimuś Opublikowano 7 Stycznia 2014 Opublikowano 7 Stycznia 2014 turbo czyszczone ? probowales moze poruszac sztange jak chodzi ?
grzegorz_124 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 7 Stycznia 2014 Turbo czyściłem jakieś 1,5 roku temu i później było wszystko ok. Teraz znowu powróciło. Sztangi nie ruszałem.
Frimuś Opublikowano 7 Stycznia 2014 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Jesli bylo czyszczone to ok.bys to mogl wykluczyc tak wiec przeplywka oraz zawor n75
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się