Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zapowietrzony układ paliwowy.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

U mnie po wyczyszczeniu układ wtryskowego za pomocą środka LM 5154 układ się zapowietrzył. Odpowietrzyłem po przez poluzowanie nakrętek na wtryskach i silnik się uruchomił. Ale przy następnej próbie uruchomieniu znowu się zapowietrzył. Zrobiłem jeszcze kilka takich prób i dalej to samo. Co może być tego przyczyną ? Proszę o pomoc.

Opublikowano

Trzeba zobaczyć gdzie dostaje się powietrze. Najłatwiej wstawić w miejsce gumowych węży wężyki przezroczyste, tam gdzie pojawią się bąbelki w paliwie tam dostaje się powietrze.

Opublikowano

Posprawdzaj opaski,czy dobrze dokręciłeś.]

Jak zmieniałeś filtr paliwa to także do oblukania.

Opublikowano

A wiecie może do czego służy śruba w górnej części filtra obok przewodów ? Jest to może jakiś odpowietrznik ? Odkręcałem ją ale nic to nie pomogło.

Opublikowano

Dzięki. Po odkręceniu tej śrubki widać tylko na dnie trochę ON czy tak ma być czy powinno być do pełna ?

Opublikowano

Filtr powinien być zalany do pełna.

Opublikowano

Ja wkład filtra zalałem dzień wcześniej papier porządnie nasiąkł na drugi dzień wkład wymieniłem odkręciłem śrubkę zalałem do pełna strzykawką dokręciłem śrubkę i jazda nawet nie zadrżał przy odpalaniu.

Opublikowano

To masz wymienny wkład a nie cały filtr???

Opublikowano

A czy po przekręceniu stacyjki z przewodu który idzie do filtra z zbiornika ( nie powrót ) ma się lać ON ? Bo u mnie ani kropla się nie wydobyła.

Opublikowano

W tych silnikach jako tako nie ma pompy paliwowej w baku. Pompa wrryskowa sama sobie zaciaga paliwo. Wiec po przekreceniu stacyjki nie poleci paliwo

Opublikowano

Dzięki. Spróbuje zalać filtr od góry do pełna to może wtedy będzie palił.

Opublikowano

wtrysków się nie rusza. bierz strzykawke i zassij paliwo z pompy od ostatniego wężyka nadmiarowego. filtr paliwa zalany paliwem. bo jak go tez przy okazji zmieniales to ci nie zassie na raz okolo litra. zatrzesz pompe albo zajedziesz rozruch

Opublikowano

Dzięki wszystkim. Zalałem filtr i dzisiaj rano zapalił. Mam jeszcze jedno pytanie. Podczas jazdy na 2 lub 3 biegu gdy wchodzę na wysokie obroty w pewnym momencie traci moc i po chwili znowu ciągnie dalej i tak cały czas gdy trzymam go na obrotach. Turbinę czyściłem z półtora roku temu. Czy to może być zapchany katalizator który blokuje turbinę ?

Opublikowano

zapchany katalizator przyczynia sie do zapieczenia turbo wydłub go ze środka ale najlepiej jakbyś zrobił logi będzie wiadomo co boli auto

Opublikowano

systematycznie sa to objawy ?

1.przeplywomierz

2.N75

Opublikowano

Tak objawy powtarzają się teraz za każdym razem. Dzieje się to na 2 i 3 biegu. Na 4 łapie przeważnie od razu notlauf. Próbowałem go trochę przegonić ale nic to nie daje, objawy się powtarzają.

Opublikowano

turbo czyszczone ?

probowales moze poruszac sztange jak chodzi ?

Opublikowano

Turbo czyściłem jakieś 1,5 roku temu i później było wszystko ok. Teraz znowu powróciło. Sztangi nie ruszałem.

Opublikowano

Jesli bylo czyszczone to ok.bys to mogl wykluczyc tak wiec przeplywka oraz zawor n75

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...