Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Analiza logów A4B5 1.6 AHL


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich. Nacieszyłem się swoim samochodem i zaczęły się problemy,otóż standard w 1.6,falujące obroty + bardziej dokuczliwe "nieregularne" przyspieszanie - tzn. ciągnie i odpuszcza -ciągnie etc - szczególnie przy niższych obrotach (2-3k) (mam nadzieję, że w miarę zrozumiale :decayed:) .Nie oczekuje rakiety i sportowego zacięcia od tego 1.6, jednak był trochę żwawszy. Sprawdziłem vagiem, błędów jako takich brak, jedynie " 00787 - Temperature Sensor in Fresh Air intake duct (G89)". I stąd moje pytanie, czy ten czujnik może mieć jakikolwiek wpływ na to co się dzieje?Kolega rozwiązał ten problem jadąc do jakichś "czarodziejów" podłączyć pod komputer, zapłacił 60zł i jak ręką odjał, jednak wiadomo, nie powiedzieli co zrobili bo z tego żyją :) . Dołączam świeże logi, może coś Wam wpadnie w oko.

Log (0 - 018)

Log (1 - 001,002,003)

Log (2 - 004,005,006)

Log (3 - 013,010,011)

Log (4 - 006,007,008)

Z góry dziękuję za pomoc :wink:

Opublikowano

zrób jeszcze raz logi z bloku 1 i 4 osobno kazdy blok .kiedy miałes wymienine swiece ? umyj i zaadaptuj przepustnice .

Opublikowano

Świec od kupna co prawda nie zmieniłem,jutro święto,więc wszystko pozamykane,ale pojutrze postaram się kupić i zmienić dla świętego spokoju. Wrzucam logi

Log (0 - 001,004)

Log (1 - 001)

Log (2 - 004)

Ten pierwszy z jazdy,dodaje gratis, bo pewnie nie wiele powie.Natomiast drugi i trzeci wedle wytycznych oddzielnie :wink:

EDIT:

Dorzuciło mi błędy- pierwszy raz od samego początku - najpierw z dopiskiem SPORADYCZNIE - po skasowaniu pojawiły się znowu:

00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation

19-10 - Lower Limit - Intermittent

00520 - Air Mass / Air Flow Sensor (G70)/(G19)

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

Mozliwe, że to wina świec? Nie spala wszystkiego i lambda odczytuje to jako za bogatą mieszankę?Świece wykręciłem,kolor jest ok,elektrody też,dla pewności zmienię,ale to pojutrze,tymczasem,może jakieś rady?Ewentualnie powody pojawienia się tych błędów?(Przepływka czyszczona sprayem do elektroniki w wakacje,nigdy wcześniej nie pojawiał się ten błąd)

Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź.:wink:

---------- Post dopisany 07-01-2014 at 14:58 ---------- Poprzedni post napisany 06-01-2014 at 16:53 ----------

Panowie, zmiana świec, kupiłki i palca nie pomogła, zamieniałem też kable. Jakieś inne rady ? Moglibyście mi powiedzieć po logach, czy przepływka i lambda pracują prawidłowo?

Opublikowano

Sonda na jałowych pracuje dobrze, przepływka przy dynamicznym daje dziwne odczyty w jednym momencie 50 a za chwile 80, lpg jest? logi na benzynie były?

Opublikowano

Czysta benzyna, bez lpg. Przepływka tak patrzę, że jest jeszcze z rocznika samochodu, ale jest czysta,właśnie trzymam ją w ręku.Ale też szarpanie na wolnych obrotach nie było by chyba jej winą?

Opublikowano

Może być tez jej winą bo na jałowym wskazuje ok, 1.5 g a jak się nie myle to troche mała wartość, zreszta raz wskazuje 1,5 potem 2,5 bardzo dziwne odczyty, nie wiem poskładaj to jeszcze raz może wtyczka gdzies nie łączyła i zrób jeszcze raz 001+004 chwile na jałowych i dynamicznie.

---------- Post dopisany at 17:23 ---------- Poprzedni post napisany at 17:21 ----------

No i dolot i podciśnienia sprawdzone masz lewizny nie łąpie? bo to też może być przyczyną dziwnych odczytów.

Opublikowano

Przejrzałem wszystko, było ok, odpiąłem przepływkę i jak ręką odjął, wszystko wskazuje na to, że to ona była winowajcą.

Dzięki wszystkim za pomoc w rozwiązaniu ;) Teraz pora szukać przepływki, czyszczenie nic nie pomaga.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...