Skocz do zawartości
IGNOROWANY

wysokie obroty na jałowym


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

powitać forumowiczów może tytuł podobny ale problem inny

od 3 tyg nadworny mechanik walczy z problemem wysokich i falujących obrotów na jałowym biegu czy silnik ciepły czy zimny

zawsze to samo 1200-1600 obr zrobiona kompletnie głowica

padło że może przepustnica zorganizował inną i obroty się ustatkowały silnik pracuje równiutko,ale niestety nie reaguje absolutnie na ped. gazu nie daje się zaadaptować

przepust jest z passata 1.8t rok 99 moc brak danych nr części się zgadzają z moją a4b7 163KM tylko że rok 2005 nie wiem czy coś to zmienia

po założeniu mojej przepustnicy reaguje na gaz jezdzi ale obroty hulają żadnych błędów nic się nie świeci na tablicy

jakieś pomysły:facepalm:

Opublikowano

ponowna adaptacja przepustnnicy z vaga

Opublikowano

nic nie pomaga mieli mieli a na koniec nic z tego

i nie wiemy czego wina czy ze przepustnica za stara czy co

ewentualnie co sie uszkodziło w mojej

Opublikowano

Stało się tak po remoncie? wczesniej działała dobrze? wszystko dobrze podłączone? żadnych błedów w ecu nie ma?

Opublikowano

działo sie tak ponoć przed remontem głowicy niestety nie było mnie w kraju jakiś czas małżonka jezdziła autem

żadnych błędów po remoncie

dziwne są jednak jeszcze wskazania temperatury zewn jest sporo wyższa niż faktyczna może to powoduje takie skoki obrotów

czujnik jednak jest nowy ten w zderzaku

rocznik przepustnicy ma jakieś znaczenie ?

Opublikowano

No jeśli numery się zgadzaja to niby powinna działąć ale ja bym obstawiał inny problem, a na tej twojej starej adaptacje przechodzi? czujnik w zderzaku zawyża to znaczy ten co daje info na licznik? A na vagu temp. się zgadzaja? temp. płynu i w dolocie?

Opublikowano

tak moja daje sie adapt numery sie zdadzają ze starą tylko w tym roczniku nie było 1,8 163 KM

tak temp na licznik jest jeszcze jeden na silniku

temp czy sie zgadzaja nie wiem nie sprawdzałem

a co podejrzewasz

w nr etki 06B133062M przepustnica jest i do paska i do a4 a6 i jeszcze czegoś od 97 r więc i ta stara którą mamy powinna działać

tylko czemu nie chce się adaptować uszkodzona ? czy jest jakiś kruczek bo ci co sprzedają pytają także o rok i silnik pomimo takiego samego nr części

nie wspominam już o cenie od 50 do 250 za to samo

Opublikowano

Niby przepływka powinna pasować, czyli ta Twoja oryginalna się adaptuje i są podwyższone obroty, a ta kupiona obroty sa dobre tylko nie przechodzi adpatacji tak i nie działa? a czemu głowica była robiona? trzeba podejrzec na vagu parametry temp. czasy wtrysków, kąt otwarcia przepustnicy.

Opublikowano

głowica była robiona bo mechanik walczył ze wszystkim co mu przyszło do głowy żeby nie zrozbierać silnika wyskakiwał bład wypadanie zapł cyl 2

teoria że cewka upadła po losowej zamianie cewek i świec ten sam cyl 2

po rozebraniu okazało sie że już i spore progi na zaworach itd a na drugim nie pamietam czy zawór czy gniazdo wypalone

auto zagazowane ale objawy takie same benz/lpg

ta nabyta na test nie przechodzi adaptacji auto ponoć na niej odpala pracuje równo tylko nie reaguje na pedał gazu

Opublikowano

bloki mierzone sprawdzic, jak dziala przepustnica , jak działa pedał gazu

kto podłączał i sprawdzał bledy oraz czym (jaki interfejs)

tak miał moj kolega jak uszkodzony miał elektronikę pedału gazu 3 tys rpm i koniec

Opublikowano

co do interfejsu pojęcia nie mam

pedał gazu zaczej ok jak założył moją starą przepustnice lata jak dzika tylko na jałowym 1200-1600 obr trzyma czasem spadnie na 900

a jak założymy testową przepustnice jałowe obroty ładnie równiutko tylko brak reakcji na pedał gazu pewnie też ze względu na to że testowa przepustnica nie daje sie zaadaptować

dlatego chetnie bym nawiązał kontakt z kimś kto ma vag i pojęcie żeby przejrzał po swojemu

Opublikowano

Ostatnio w moim miałem to samo obroty jałowe podwyższone ok. 1200 -1500, a jak sie wyrównały do ok. 800 to strasznie telepało silnikiem. Na vagu wyszły błędy z ciśnieniem doładowania, regulacja przepustnicy i losowe wypadanie zapłonów. Kolejny objaw to powoli schodził z obrotów. Został wyczyszczony cały układ dolotowy, przepływomierz, przepustnica, sprawdzone cewki i świece. A na koniec okazało się że winien temu wszystkiemu był zaworek odpowietrzający nr. częsci 035 103 245 G. Po wymianie autko lata idealnie. Obroty równo 760. Koszt zaworka w serwisie to ok. 44 zł.

Opublikowano

Witam wszystkich!

Temat stary, ale i tak sie podepne.

Mam taki sam problem jak roberth_80 identyczne obroty 1200-1500, mozesz dokladnie powiedziec o jakim zaworku odpowietrzajacym tu mowa? Bylbym bardzo dzwieczny!

Opublikowano (edytowane)

035 103 245 G to zaworek odpowietrzania skrzyni korbowej. Założony na gumowym trójniku pod kolektorem ssącym. Bardzo często padają.

U mnie jak padł było łatwo sprawdzić. Gdy auto kulawo chodziło wystarczyło ścisnąć wężyk podciśnienia idący od przepustnicy albo kolektora i auto zaczynało pracować jak należy.

Edytowane przez kawowy19
Opublikowano

Super dzieki za odpoweidz! A PVR warto wymieniac? u mnie zaraz pod zaworem PVR widac slady oleju na wirzchu zaworu EGR (przynajmniej tak mysle ze to EGR). Wyglada na to ze z PVR moze sie cos wydostawac.

Opublikowano

pvr ? co masz na myśli?

Opublikowano

O rany! PRV sorki za pomylke pressure reducing valve

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...