Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Katalizator czy będzie pasował ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

w wrześniu nabyłem sobie po dobrej cenie A4 B8 Avant z silnikiem 2.0 TFSI 211ps S-tronicem oraz napędem Quattro z 2010r prócz problemów z żłopaniem oleju autko jest git ale taka jego natura niestety a raczej tego silnika, nic się nie dzieje a raczej nie działo :) jak wiadomo wszystko się zużywa auto ma przejechane dużo i nie dużo bo 150 000 ale serwisowane w ASO ostatni serwis 144 000 ostatnio zaświecił mi się check po podłączeniu kompa dowiedziałem się iż katalizator jest już pełny błąd usunąłem auto przegoniłem po autostradzie i na 2 m-c był spokój do dziś gdy się znowu zaświecił więc myślę że w końcu czas na wymianę i teraz moje pytanko mój katalizator to 8K0 131 701 S szukałem czegoś na allegro i znalazłem kilka do 2.0 TFSI które wyglądają idealnie tak samo ale mają inny nr czy będzie to pasować czy musi być katal o idealnie takim nr ? czy może takie rozwiązanie wybrać

Downpipe Audi A4 A5 2.0 TFSI +katalizator 100cpsi (3830779136) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.

mienił już ktoś katalizator w tym silniku ? a może jakaś polecana firma co regeneruje ? jeśli ktoś ma jakąś wiedze w tym temacie to prosił bym o pomoc ;)

Opublikowano

Napisz do MarcinOslo on cos takiego zakładał .

Jaki mialeś dokladnie bład ?

Opublikowano

Ja mam zgoła odmienny i pilny problem: co zrobić żeby KAT wygenerował jakiś błąd? Dostane wtedy nowy przy okazji rozbebeszania silnika:whistling:

Opublikowano

Jaki mialeś dokladnie bład ?

kurcze dokładnie nie kojarzę bo to 2 tygodnie temu było ale coś w stylu "katalizator - nadmierne zapełnienie"

---------- Post dopisany at 20:55 ---------- Poprzedni post napisany at 20:53 ----------

Ja mam zgoła odmienny i pilny problem: co zrobić żeby KAT wygenerował jakiś błąd?

chodź się zamienimy :decayed::naughty:

Opublikowano
chodź się zamienimy

No to machnium:)

Opublikowano

Stage 1 dają odrazu teraz. Tzn. jak chcesz mierzyć zużycie, najpierw zakładają separator, soft, następnie dolewają olej i tysiąc km jeździsz. Po tysiącu przyjeżdżasz i odczytują zużycie. Żadnego spuszczania i ważenia już nie ma.

Auto oczywiście musi mieć gwarancje.

Jakby KAT błąd wywalił, dostałbym nowy.

Opublikowano

to gwarancje miałeś przedłużoną tak jak ja widzę bo też masz 2010 r w tym że ja już przekroczyłem 150 000 i niestety gwarancja przepadła w czasie gwarancji w Niemczech jeszcze było robione stage 1 rezultat taki że aktualnie bierze ok 350-400ml na 1000 km :wink:

Opublikowano

Robiłem jakiś czas temu procedurę odsiarczania katalizatora w FSI, jesli chodzi o ten silnik to jeszcze nie było u nas klienta z takim problemem więc nie wiem czy podobna procedura jest przewidziana i tutaj...myślę że warto to sprawdzić zanim zaczniesz coś wymieniać...z drugiej strony jesli faktycznie KAT to już syf to może zrób sobie jakis fajny wydech z KATem sportowym ;-) i jakis program do tego :P

Opublikowano
z drugiej strony jesli faktycznie KAT to już syf to może zrób sobie jakis fajny wydech z KATem sportowym ;-) i jakis program do tego :P
szczerze myślę nad tym coraz bardziej :decayed::kox:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...