tuiko Opublikowano 6 Stycznia 2014 Opublikowano 6 Stycznia 2014 w wrześniu nabyłem sobie po dobrej cenie A4 B8 Avant z silnikiem 2.0 TFSI 211ps S-tronicem oraz napędem Quattro z 2010r prócz problemów z żłopaniem oleju autko jest git ale taka jego natura niestety a raczej tego silnika, nic się nie dzieje a raczej nie działo jak wiadomo wszystko się zużywa auto ma przejechane dużo i nie dużo bo 150 000 ale serwisowane w ASO ostatni serwis 144 000 ostatnio zaświecił mi się check po podłączeniu kompa dowiedziałem się iż katalizator jest już pełny błąd usunąłem auto przegoniłem po autostradzie i na 2 m-c był spokój do dziś gdy się znowu zaświecił więc myślę że w końcu czas na wymianę i teraz moje pytanko mój katalizator to 8K0 131 701 S szukałem czegoś na allegro i znalazłem kilka do 2.0 TFSI które wyglądają idealnie tak samo ale mają inny nr czy będzie to pasować czy musi być katal o idealnie takim nr ? czy może takie rozwiązanie wybrać Downpipe Audi A4 A5 2.0 TFSI +katalizator 100cpsi (3830779136) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. mienił już ktoś katalizator w tym silniku ? a może jakaś polecana firma co regeneruje ? jeśli ktoś ma jakąś wiedze w tym temacie to prosił bym o pomoc
wrclaguna Opublikowano 7 Stycznia 2014 Opublikowano 7 Stycznia 2014 Napisz do MarcinOslo on cos takiego zakładał . Jaki mialeś dokladnie bład ?
griga-st Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Ja mam zgoła odmienny i pilny problem: co zrobić żeby KAT wygenerował jakiś błąd? Dostane wtedy nowy przy okazji rozbebeszania silnika:whistling:
tuiko Opublikowano 9 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2014 Jaki mialeś dokladnie bład ? kurcze dokładnie nie kojarzę bo to 2 tygodnie temu było ale coś w stylu "katalizator - nadmierne zapełnienie" ---------- Post dopisany at 20:55 ---------- Poprzedni post napisany at 20:53 ---------- Ja mam zgoła odmienny i pilny problem: co zrobić żeby KAT wygenerował jakiś błąd? chodź się zamienimy
griga-st Opublikowano 10 Stycznia 2014 Opublikowano 10 Stycznia 2014 chodź się zamienimy No to machnium:)
tuiko Opublikowano 15 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2014 kolego a co cię czeka stage 2 czy 1 i liczysz że i katal wymienią
griga-st Opublikowano 16 Stycznia 2014 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Stage 1 dają odrazu teraz. Tzn. jak chcesz mierzyć zużycie, najpierw zakładają separator, soft, następnie dolewają olej i tysiąc km jeździsz. Po tysiącu przyjeżdżasz i odczytują zużycie. Żadnego spuszczania i ważenia już nie ma. Auto oczywiście musi mieć gwarancje. Jakby KAT błąd wywalił, dostałbym nowy.
tuiko Opublikowano 18 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2014 to gwarancje miałeś przedłużoną tak jak ja widzę bo też masz 2010 r w tym że ja już przekroczyłem 150 000 i niestety gwarancja przepadła w czasie gwarancji w Niemczech jeszcze było robione stage 1 rezultat taki że aktualnie bierze ok 350-400ml na 1000 km
kmink Opublikowano 19 Stycznia 2014 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Robiłem jakiś czas temu procedurę odsiarczania katalizatora w FSI, jesli chodzi o ten silnik to jeszcze nie było u nas klienta z takim problemem więc nie wiem czy podobna procedura jest przewidziana i tutaj...myślę że warto to sprawdzić zanim zaczniesz coś wymieniać...z drugiej strony jesli faktycznie KAT to już syf to może zrób sobie jakis fajny wydech z KATem sportowym ;-) i jakis program do tego
tuiko Opublikowano 20 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2014 z drugiej strony jesli faktycznie KAT to już syf to może zrób sobie jakis fajny wydech z KATem sportowym ;-) i jakis program do tego szczerze myślę nad tym coraz bardziej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się