Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

hamulce a4 b5 269 tyl wentylowane


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Drogi szpas...szkoda zachodu....i w dodatku żadna skuteczność....lepiej założyć coś co hamuje....288, 300 ...te mniejsze zestawy to lipa jest ...

Pod ten zestaw 269 musisz mieć tarcze i jarzmo z d2 ...nie pamiętam wysokości tarczy...47,48 mm ?? ...występowało ich kilka :doh:

do tego zaciski i klocki z s4b5

Lepiej kłaść to co jest dostępne ...zestawy z b7 3.0 ,2.0t ,s4b6/b7 :decayed:

Opublikowano

Lepiej kłaść to co jest dostępne ...zestawy z b7 3.0 ,2.0t ,s4b6/b7 :decayed:

a przy tych zestawach co trzeba zmieniać aby podeszło ?

Opublikowano

Wszystko lacznie z przewodami

Opublikowano

:eusathink: odpuszczam

Na jakiś czas :wink:

Opublikowano

dlatego adapter i wio, wszystko zostaje stare procz tarczy

Opublikowano

O przewodach zapomniałeś

Opublikowano

Ja mam dłuższe które mi zrobiłeś;p

Opublikowano

Owszem, ale jak dasz zaciski 288 lub 300mm to są inne końcówki.

Opublikowano
:kawa::decayed:
Opublikowano

Ale ja zostawilbym swoje stare zaciski odsune je tylko od środka koła pod większą średnicę tarczy

Opublikowano

Podbije, czy na 269 wejda mi seryjne 16ki bez dystansów itp?

Opublikowano

Jo

Opublikowano

Dzięki, już i tak udało się przymierzyć, nawet z et59 siadło :o

Opublikowano

W zeszłym tygodniu momtowalem u siebie 256/22 jako dawca posłużył passat 4motion po lifcie niestety nie wszysko pasuje idealne a mianowicie otwory mocujące osłony tarcz są szerzej rozstawione ale to można latwo obejść, linki ręcznego musiałem trochę przeciągnąć do tyłu przez wahacz bo były za krótkie no i przewód elastyczny łączący przy zacisku jest też na styk, ale jakoś udało się to pousładać i wszystko śmiga, Moim zadaniem gra warta świeczki auto lepiej hamuje i nie ma aż takiego efektu nurkowania jak wcześniej z przodem 312 spokojnie daje rade. Koszt takiej przeróbki to 250zl za używane tarcze, klocki, zaciski i osłony do tego nowy zestaw gumek 40zl i 40 zł za przetocznie tarcz bo miały trochę rantu.

Opublikowano

Trzeba bylo od razu 269 robić ;)

Opublikowano

Trzeba bylo od razu 269 robić ;)

Miałem cały zastaw z ładnymi tarczami no jak pisałem wyżej musiałbym jeszcze linki wymienić na dłuższe i przewody elastyczne a to nie potrzebny wydatek jak narazie

jarzma mam kupione pod 269 z passata w8 może kiedyś założę jak skompletuje wszystko

Opublikowano

Na dniach będę mieć tylne zaciski z VW Passata W8 z jarzmami do tarcz 269/22mm.

Ktos chetny ?

Opublikowano

Na dniach będę mieć tylne zaciski z VW Passata W8 z jarzmami do tarcz 269/22mm.

Ktos chetny ?

Daj cenę na PW
Opublikowano

Trzeba bylo od razu 269 robić ;)

Miałem cały zastaw z ładnymi tarczami no jak pisałem wyżej musiałbym jeszcze linki wymienić na dłuższe i przewody elastyczne a to nie potrzebny wydatek jak narazie

jarzma mam kupione pod 269 z passata w8 może kiedyś założę jak skompletuje wszystko

linki starcza na 269, przewodu gumowego tez, owszem ciezko bylo wyciagnac je na maksa ale jest jeszcze margines na regulacje tak, ze po maksymalnym popuszczeniu reczny jest luzny

Opublikowano

Linki są już w zamienniku więc luuuz ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...