Arturoo Opublikowano 22 Stycznia 2014 Opublikowano 22 Stycznia 2014 Drogi szpas...szkoda zachodu....i w dodatku żadna skuteczność....lepiej założyć coś co hamuje....288, 300 ...te mniejsze zestawy to lipa jest ... Pod ten zestaw 269 musisz mieć tarcze i jarzmo z d2 ...nie pamiętam wysokości tarczy...47,48 mm ?? ...występowało ich kilka do tego zaciski i klocki z s4b5 Lepiej kłaść to co jest dostępne ...zestawy z b7 3.0 ,2.0t ,s4b6/b7
davidlive Opublikowano 22 Stycznia 2014 Opublikowano 22 Stycznia 2014 Lepiej kłaść to co jest dostępne ...zestawy z b7 3.0 ,2.0t ,s4b6/b7 a przy tych zestawach co trzeba zmieniać aby podeszło ?
pioteros Opublikowano 22 Stycznia 2014 Opublikowano 22 Stycznia 2014 dlatego adapter i wio, wszystko zostaje stare procz tarczy
pioteros Opublikowano 22 Stycznia 2014 Opublikowano 22 Stycznia 2014 Ja mam dłuższe które mi zrobiłeś;p
Dev Opublikowano 22 Stycznia 2014 Opublikowano 22 Stycznia 2014 Owszem, ale jak dasz zaciski 288 lub 300mm to są inne końcówki.
pioteros Opublikowano 22 Stycznia 2014 Opublikowano 22 Stycznia 2014 Ale ja zostawilbym swoje stare zaciski odsune je tylko od środka koła pod większą średnicę tarczy
zgredek27 Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Opublikowano 23 Sierpnia 2015 Podbije, czy na 269 wejda mi seryjne 16ki bez dystansów itp?
zgredek27 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Dzięki, już i tak udało się przymierzyć, nawet z et59 siadło
fatboyA4 Opublikowano 18 Września 2015 Opublikowano 18 Września 2015 W zeszłym tygodniu momtowalem u siebie 256/22 jako dawca posłużył passat 4motion po lifcie niestety nie wszysko pasuje idealne a mianowicie otwory mocujące osłony tarcz są szerzej rozstawione ale to można latwo obejść, linki ręcznego musiałem trochę przeciągnąć do tyłu przez wahacz bo były za krótkie no i przewód elastyczny łączący przy zacisku jest też na styk, ale jakoś udało się to pousładać i wszystko śmiga, Moim zadaniem gra warta świeczki auto lepiej hamuje i nie ma aż takiego efektu nurkowania jak wcześniej z przodem 312 spokojnie daje rade. Koszt takiej przeróbki to 250zl za używane tarcze, klocki, zaciski i osłony do tego nowy zestaw gumek 40zl i 40 zł za przetocznie tarcz bo miały trochę rantu.
fatboyA4 Opublikowano 21 Września 2015 Opublikowano 21 Września 2015 Trzeba bylo od razu 269 robić Miałem cały zastaw z ładnymi tarczami no jak pisałem wyżej musiałbym jeszcze linki wymienić na dłuższe i przewody elastyczne a to nie potrzebny wydatek jak narazie jarzma mam kupione pod 269 z passata w8 może kiedyś założę jak skompletuje wszystko
Dev Opublikowano 22 Września 2015 Opublikowano 22 Września 2015 Na dniach będę mieć tylne zaciski z VW Passata W8 z jarzmami do tarcz 269/22mm. Ktos chetny ?
maliko Opublikowano 24 Września 2015 Opublikowano 24 Września 2015 Na dniach będę mieć tylne zaciski z VW Passata W8 z jarzmami do tarcz 269/22mm. Ktos chetny ? Daj cenę na PW
pioteros Opublikowano 24 Września 2015 Opublikowano 24 Września 2015 Trzeba bylo od razu 269 robić Miałem cały zastaw z ładnymi tarczami no jak pisałem wyżej musiałbym jeszcze linki wymienić na dłuższe i przewody elastyczne a to nie potrzebny wydatek jak narazie jarzma mam kupione pod 269 z passata w8 może kiedyś założę jak skompletuje wszystko linki starcza na 269, przewodu gumowego tez, owszem ciezko bylo wyciagnac je na maksa ale jest jeszcze margines na regulacje tak, ze po maksymalnym popuszczeniu reczny jest luzny
zgredek27 Opublikowano 25 Września 2015 Opublikowano 25 Września 2015 Linki są już w zamienniku więc luuuz
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się