krzysiek1606 Opublikowano 20 Lutego 2014 Autor Opublikowano 20 Lutego 2014 Troche zdolnosci manualnych i masz ICka wydajniejszego niz chinole. Teraz tylko korekta Zwłaszcza dzięki pozaginanym blaszkom, Daron7 tez miał taki IC i jakoś nie dorównywał chinolowi wszystko sie wyjasni po wekendzie Chyba lipcu bo na razie to mamy 8 stopni jak zajdzie taka potrzeba w lipcu to sie go wymieni i napewno nie na zadnego chinola
Daron7 Opublikowano 20 Lutego 2014 Opublikowano 20 Lutego 2014 Niestety seryjne coolery nie będą miały odpowiedniego przepływu do takich mocy... Ja miałem z A5 (dość podobny albo i identyczny jak ten który wrzuciłeś) i niestety latem gotował się. Oby ten spełniał swoje zadanie tak jak należy a kierownik był zadowolony.
krzysiek1606 Opublikowano 20 Lutego 2014 Autor Opublikowano 20 Lutego 2014 Niestety seryjne coolery nie będą miały odpowiedniego przepływu do takich mocy... Ja miałem z A5 (dość podobny albo i identyczny jak ten który wrzuciłeś) i niestety latem gotował się. Oby ten spełniał swoje zadanie tak jak należy a kierownik był zadowolony. no coz przekonamy sie latem ta chlodnica jest mercedesa c 350 cdi i jak wiadomo jest to 3 litrowy 6 cylindrowiec i tam przeplywu nie ogranicza to w 1.9 tym bardziej powinien dac se rade
konus Opublikowano 20 Lutego 2014 Opublikowano 20 Lutego 2014 co oznacza w nazwie tematu 1.9 TDI AGP/AVF? Przecież AGP to jednostka 1.9 SDI występująca poprzecznie m.in. w gulfach dużo zabawy ze swapem z 2.5 na 1.9? są jakieś pułapki które ciężko ominąć? sam się zastanawiam na kupnem 2.5 do ewentualnego swapa.
strus90 Opublikowano 20 Lutego 2014 Opublikowano 20 Lutego 2014 Niestety seryjne coolery nie będą miały odpowiedniego przepływu do takich mocy... Ja miałem z A5 (dość podobny albo i identyczny jak ten który wrzuciłeś) i niestety latem gotował się. Oby ten spełniał swoje zadanie tak jak należy a kierownik był zadowolony. Dziwne jest to co piszesz skoro ten IC ktory ma Krzysiek w serii obsluguje 260km w W212. Powiedzial bym wrecz odwrotnie chinol nie bedzie tak wydajny jak oryginalny icek dlatego ich rdzenie musza byc duze.
krzysiek1606 Opublikowano 20 Lutego 2014 Autor Opublikowano 20 Lutego 2014 co oznacza w nazwie tematu 1.9 TDI AGP/AVF? Przecież AGP to jednostka 1.9 SDI występująca poprzecznie m.in. w gulfach dużo zabawy ze swapem z 2.5 na 1.9? są jakieś pułapki które ciężko ominąć? sam się zastanawiam na kupnem 2.5 do ewentualnego swapa. glowica jest z sdi (zreszta asv ma taka sama)a blok z pompowtryska problemow i niespodzianek wiecej niz zakladalem na poczatku nowszy vp nie byl montowany wzdloznie jak bym swapowal afn albo avf to by bylo durzo latwiej i mniej niespodzianek
juby_p Opublikowano 20 Lutego 2014 Opublikowano 20 Lutego 2014 Niestety seryjne coolery nie będą miały odpowiedniego przepływu do takich mocy... Ja miałem z A5 (dość podobny albo i identyczny jak ten który wrzuciłeś) i niestety latem gotował się. Oby ten spełniał swoje zadanie tak jak należy a kierownik był zadowolony. Dziwne jest to co piszesz skoro ten IC ktory ma Krzysiek w serii obsluguje 260km w W212. Powiedzial bym wrecz odwrotnie chinol nie bedzie tak wydajny jak oryginalny icek dlatego ich rdzenie musza byc duze. Tylko to 260ps jest z 6 cylindrów i doładowania na poziomie 1.4 bara? Przypuszczam ze EGT rzędu 650 stopni. A modzony 1.9TDI jak dobrze pójdzie 2.1 bara i EGT bliskie 900 przy tej mocy, wiec nie do końca da się to tak porównać. Nie tylko moc ma wpływ na dobieranie IC.
Daron7 Opublikowano 20 Lutego 2014 Opublikowano 20 Lutego 2014 Zbyszek, wiesz jaka będzie różnica w temperaturze powietrza pomiędzy 1.4bara a np. jak podał Piotrek przy 2barach ? Z prawa Boyle’a o ~43% cieplejsze będzie powietrze przy 2barach niż przy 1.4b. Druga sprawa to temperatura muszli zimnej przy 650* i 900* EGT która również wpływa na wzrost temp w dolocie (nie wspominam o temp. pod maską, temp kolektora dolotowego etc). Łącząc tylko te dwa założenia (ciśnienie doładowania i EGT) uzyskamy ponad 50% wyższą temperaturę powietrza które opuszcza sprężarkę przy 2barach niż przy 1.4b (mówimy oczywiście o dwóch takich samych turbinach). Cooler jest zamontowany, niech właściciel testuje. Ja tylko wyraziłem swoją opinie może akurat jego wydajność będzie odpowiednia.
krzysiek1606 Opublikowano 21 Lutego 2014 Autor Opublikowano 21 Lutego 2014 Cooler jest zamontowany, niech właściciel testuje. Ja tylko wyraziłem swoją opinie może akurat jego wydajność będzie odpowiednia. nic innego nie zostaje tylko testy bedzie za mala mial wydajnosc to poszukam wiekszej seryjnej chlodnicy:decayed:
strus90 Opublikowano 21 Lutego 2014 Opublikowano 21 Lutego 2014 Tylko to 260ps jest z 6 cylindrów i doładowania na poziomie 1.4 bara? Przypuszczam ze EGT rzędu 650 stopni. A modzony 1.9TDI jak dobrze pójdzie 2.1 bara i EGT bliskie 900 przy tej mocy, wiec nie do końca da się to tak porównać. Nie tylko moc ma wpływ na dopieranie IC. To co piszesz ma sens ale nie martwil bym sie naa zapas, taki merc po programiema 300km i napewno sporo wiecej niz 1.4bara doladowania. Jesli chinczyk mial by byc wydajniejszy to pewnie ten 550x230. Zaden chinczyk o tych gabarytach co ori cooler nie bedzie wydajniejszy. Piotrek jeszcze chyba nie jezdziles w lato na GTB22 wiec bedzie w sumie to jakis odnosnik, bo u Krzyska niemal identyczny ICek w golfie dawal rade z GTB17 i Twoj chinol tez napewno dawal rade. Teraz obaj przeszliscie na GTB22 a IC macie takie jak na wczesniejszych setupach wiec bedzie mozna zaobserwowac roznice miedzy GTB17 i GTB22 oraz miedzy chinczykiem a coustomowym na ori rdzeniu. Zawsze bedzie to jakas wiedza dla potomnych
peter22 Opublikowano 21 Lutego 2014 Opublikowano 21 Lutego 2014 jak auta były strojone teraz , to latem na 100% pokaże się zadymienie przy górnych partiach obrotów. Znam to z autopsji ;o) Nie ma co gdybać składaj auto i testuj .
strus90 Opublikowano 21 Lutego 2014 Opublikowano 21 Lutego 2014 jak auta były strojone teraz , to latem na 100% pokaże się zadymienie przy górnych partiach obrotów. Znam to z autopsji ;o)Nie ma co gdybać składaj auto i testuj . Auto bylo strojone na 2x smic dopiero teraz wlecial fmic
krzysiek1606 Opublikowano 21 Lutego 2014 Autor Opublikowano 21 Lutego 2014 jak auta były strojone teraz , to latem na 100% pokaże się zadymienie przy górnych partiach obrotów. Znam to z autopsji ;o)Nie ma co gdybać składaj auto i testuj . a gdzie jest napisane ze program bedzie bezdymny:decayed: jest moc i ma byc dym:grin:
juby_p Opublikowano 21 Lutego 2014 Opublikowano 21 Lutego 2014 Tylko to 260ps jest z 6 cylindrów i doładowania na poziomie 1.4 bara? Przypuszczam ze EGT rzędu 650 stopni. A modzony 1.9TDI jak dobrze pójdzie 2.1 bara i EGT bliskie 900 przy tej mocy, wiec nie do końca da się to tak porównać. Nie tylko moc ma wpływ na dopieranie IC. To co piszesz ma sens ale nie martwil bym sie naa zapas, taki merc po programiema 300km i napewno sporo wiecej niz 1.4bara doladowania. Jesli chinczyk mial by byc wydajniejszy to pewnie ten 550x230. Zaden chinczyk o tych gabarytach co ori cooler nie bedzie wydajniejszy. Piotrek jeszcze chyba nie jezdziles w lato na GTB22 wiec bedzie w sumie to jakis odnosnik, bo u Krzyska niemal identyczny ICek w golfie dawal rade z GTB17 i Twoj chinol tez napewno dawal rade. Teraz obaj przeszliscie na GTB22 a IC macie takie jak na wczesniejszych setupach wiec bedzie mozna zaobserwowac roznice miedzy GTB17 i GTB22 oraz miedzy chinczykiem a coustomowym na ori rdzeniu. Zawsze bedzie to jakas wiedza dla potomnych Ja nie jeździłem ale inni jeździli, ale znów trochę popłynąłeś co do turbin i grzania powietrza:) ale w jednym masz racje jakieś porównanie będzie. Skończmy z OT.
spanky Opublikowano 23 Lutego 2014 Opublikowano 23 Lutego 2014 Doszedl 4 bar Mapsensor i FMIC Na tym etapie Krzyś postanowił zakończyć prace za jego zgodą i prośbą wstawiam efekt jego prac i mojego strojenia . [pomiar na 4-biegu]
Daron7 Opublikowano 23 Lutego 2014 Opublikowano 23 Lutego 2014 Bardzo smacznie, gratki Jak z dymem i EGT ?
krzysiek1606 Opublikowano 23 Lutego 2014 Autor Opublikowano 23 Lutego 2014 Doszedl 4 bar Mapsensor i FMICNa tym etapie Krzyś postanowił zakończyć prace jeszcze nie teraz ale po wydechu 2.5cala bedzie koniec dymu jest bardzo malo podczas hamowawania na 4 egt bylo 700 stopni
Daron7 Opublikowano 23 Lutego 2014 Opublikowano 23 Lutego 2014 700stopni to bardzo mało jak na 4bieg na takich dawkach i to na seryjnym wydechu..
strus90 Opublikowano 23 Lutego 2014 Opublikowano 23 Lutego 2014 przy 200km/h nie dobilo nawet do 800st. 400nm przy 2tys Prawdopodobnie namocniejsze A4 B5 TDI w KLUBIE
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się