danielom Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 mozna trafic sterujacym tak, ze bedzie pracowal a nie bedzie sterowal
tarq Opublikowano 14 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2014 no wlasnie a co wtedy dzieje sie z VNT ? ma ciagle przeladowadnie czy jak u mnie brak doladowania ?
danielom Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 jesli kierownice nie sa na sztywno to jak maja pracowac? spaliny nimi swobodnie ruszaja, stad wiekszosc idzie bokiem i nie ma doladowania.
tarq Opublikowano 17 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2014 tak jest !! a wiec musiałem nie trafić !! dzis to jeszcze sprawdze, dzieki ---------- Post dopisany 17-01-2014 at 16:59 ---------- Poprzedni post napisany 15-01-2014 at 10:19 ---------- Napisze dla potomnych może komus to kiedyś pomoże - jezyk trafiony był ok - jak widac jedna kierownca była nie wpięta w pierścien Ale była wpięta ! przy składaniu faktycznie jakby nie równomiernie składały mi sie 2 połowy, nieco prężyły ale ale to 1sze turbo jakie robiłem nie wiedzialem ze coś nie halo... złożyłem zamkreciłem i gra Jak się okazuje preżyło coś o pierścien uniosło go wyskoczyła tulejka i jedna kierownica i to dawało doładowania 0.2 BAR zaledwie Wydaje mi się że to był powód, swoja droga zobaczcie jak wygląda turbo po 3 dniach jeźdzenia po czyszczeniu, a wyczyszczona elegancko... auto seria, kat i dawka wzorowe !! nie dymi nie kopci !! 3 dni i jest czarne !! takie czyszczenie moim zdaniem na długo nie pomoże ---------- Post dopisany at 17:00 ---------- Poprzedni post napisany at 16:59 ----------
danielom Opublikowano 17 Stycznia 2014 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Mam nadzieje że Ty wiesz, ze wytarcie z sadzy to nie czyszczenie turbiny? Okopcone bedzie zawsze, przeciez to diesel, czyszczeniem nie jest wytarcie sadzy tylko wyszlifowanie nalotu ktory jest jak kamien pod kierownicami.
tarq Opublikowano 11 Lutego 2014 Autor Opublikowano 11 Lutego 2014 No przecież wiem, czyscilem i docierałem każdy element składowy na błysk kierownice od spodu na papierku na tip top, pierścien slizgowy dolny kierownic tez był na lusterko zrobiony ogolnie ona chodzi wzorowo pomimo tego 3 dniowego brudu tzn sadzy, kazda tulejka z osobna wytarta i oszlifowana chodzi mi o to że tyle sadzy w 3 dni no i znalazlem powód braku doładowania może komuś sie przyda albo będzie uważniej składał turbo niż ja no ale uczymy sie na własnych błedach co zrobić, teraz juz wiem jak to dokładnie robic... ---------- Post dopisany 11-02-2014 at 22:26 ---------- Poprzedni post napisany 17-01-2014 at 17:04 ---------- nie minal miesiac a moje turbo znowu sobie przeladowuje, czyszczone bylo wzorowo i jak sie nalezy, po miesiacu znowu jest zasyfione ?
PiterA4 Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 moze za bogata dawka??? tez sie spotykalem z takim czyms
tarq Opublikowano 11 Lutego 2014 Autor Opublikowano 11 Lutego 2014 auto seria, elegancko jezdzil, pozniej wypalilem kolektor ssacy, zaslepilem egr i zepsul sie pedal gazu w sensie zapadl sie, mial 1.5 cm ruchu auto bylo slabe ok tygodnia az sie kapnalem ze tylko 1.5cm zakresu pracy ma pedal gazu... naprawilem pedal znowu stoi wysoko elegancko wypadl z prowadnicy gornej, no i po tym juz auto ma ciagle przeladowania... nie bede czyscil turbo co miesiac chyba ? poza tym gruszka sie podciaga i dziala elegancko, zakres jej pracy ok 2 cm jest plynny
danielom Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 wtryski na stół probierczy albo może trzeba nauczyć się jazdy innej niż PSJ?
tarq Opublikowano 11 Lutego 2014 Autor Opublikowano 11 Lutego 2014 nie kopci, ew w granicach normy ale prawie nic ja i PSJ a to dobre jak tylko temp zaczyna z 60 sie odklejac to auto z kazdego biegu jedzie od 1500 na bucie do 2500 a jak juz sie zagrzeje fest to i pod 3500 bardzo czesto wędruje przeciez nie moge ciagle mu dopierdzielac max buta to nie wykonalne jak jade rano do pracy od startu do mety 5 km w tym 4x stoje na swiatlach i mam 3 ronda nie o to chyba chodzi zeby nie sciagac nogi z podlogi no bez jajec :]
sql23 Opublikowano 12 Lutego 2014 Opublikowano 12 Lutego 2014 Witam też mam podobny problem. Po czyściłem turbo około 2 miesiące temu i znowu zaczęło przeładowywać. Myślałem może, że to zawór ciśnienia turbiny, więc zamieniłem z zaworem egr, ale dalej to samo. Nie wiem, znowu czyścić turbo?
pioteros Opublikowano 12 Lutego 2014 Opublikowano 12 Lutego 2014 a jak to bylo czyszczone? bylo w miare polerowane tam gdzie gromadzi sie najwiekszy syf?
sql23 Opublikowano 12 Lutego 2014 Opublikowano 12 Lutego 2014 Wypolerowane na błysk. Sprawdzałem teraz i myślę że sztanga pracuję w pełnym zakresie bez żadnych przycięć. Podpinaliśmy z kumplem vaga i doszliśmy do wniosku, że trzeba spróbować zamienić zaworki, wymieniłem i dalej to samo, może kupić nowy? Poradźcie coś? Nie jestem typem kierowcy który zamula auto.
tarq Opublikowano 13 Lutego 2014 Autor Opublikowano 13 Lutego 2014 kupielm strzykawke 100ML wielka jak dla konia zalozylem wezyk podcisnienia i na gruszke, moja sztanga zaciaga sie powiedzmy na ok 1cm ale jak np nabije strzykawe powietrzem ( w sensie zaciagne strzykwek na maksa) i zaloze wezyk i wcisne to powietrze w gruszke to jest takie pyk bringgg i leci duzo nizej, pozniej jak zassam znowu taki dzwiek sprezyny brynnnnn i znowu pracuje tak 1cm jak zaciagam wydaje mi sie ze ona pracowala o moze 5mm wiecej jak ja składałem ale moze to sie tylko tak wydaje bo teraz slabo widac... sam nie wiem moze cos sie blokuje w gruszce ? ---------- Post dopisany at 23:43 ---------- Poprzedni post napisany at 21:51 ---------- patrząc od 16:30 do 17:30 na tym filmie... moja ma ruch dokładnie w takim samym zakresie płynny ... skąd wiec moje ponowne przeładowania !! ?? ---------- Post dopisany 13-02-2014 at 21:09 ---------- Poprzedni post napisany 12-02-2014 at 23:43 ---------- dorzucam 2 filmy mojej turbiny i sztangi pierwszy to zaciaganie strzykawka 100ml gruszki drugi to odpalanie i gaszenie auta
marjon Opublikowano 14 Lutego 2014 Opublikowano 14 Lutego 2014 na pierwszym filmie wyraznie widac jak mechanizm działa z oporem i sie przycina, a na drugim filmie to sztanga wcale nie chodzi w pełnym zakresie w jakim powinna chodzic.
tarq Opublikowano 14 Lutego 2014 Autor Opublikowano 14 Lutego 2014 to pokaz jak powinna chodzic prawidłowo dla porownania bo porownuje z innymi filmami i jest podobnie na pewno taki ruch sztangi nie powodowalby 1.5 bara doladowania przy 1.5 bara sztanga sie rusza 1-2mm a nie tak jak tutaj turbo wyczyscilem przeciez nie dalej jak miesiac temu.... to zaciete to jest jak wciska powietrze strzykawka 100ml juz poza zakres pracy VNT wciskam na sile
marjon Opublikowano 14 Lutego 2014 Opublikowano 14 Lutego 2014 prawidłowo powinna chodzic tak jak na pierwszym filmie tylko bez tego zaciecia na srodku.
tarq Opublikowano 14 Lutego 2014 Autor Opublikowano 14 Lutego 2014 skad wiec to zaciecie mi sie wzielo ? chodzila mi tak jak na filmie zanim ja zlozylem i 2 tyg jezdzila idealnie
marjon Opublikowano 15 Lutego 2014 Opublikowano 15 Lutego 2014 u mnie tez tak sie przycinało na srodku az zaczeły sie notlaufy przy 3 tys obr i turbo do czyszczenia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się