Skocz do zawartości
IGNOROWANY

BRAK mocy po czyszczeniu turbiny AFN


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mozna trafic sterujacym tak, ze bedzie pracowal a nie bedzie sterowal :wink:

Opublikowano

no wlasnie

a co wtedy dzieje sie z VNT ?

ma ciagle przeladowadnie czy jak u mnie brak doladowania ?

Opublikowano

jesli kierownice nie sa na sztywno to jak maja pracowac? spaliny nimi swobodnie ruszaja, stad wiekszosc idzie bokiem i nie ma doladowania.

Opublikowano

tak jest !! a wiec musiałem nie trafić !!

dzis to jeszcze sprawdze, dzieki

---------- Post dopisany 17-01-2014 at 16:59 ---------- Poprzedni post napisany 15-01-2014 at 10:19 ----------

Napisze dla potomnych może komus to kiedyś pomoże

- jezyk trafiony był ok

- jak widac jedna kierownca była nie wpięta w pierścien

Ale była wpięta ! przy składaniu faktycznie jakby nie równomiernie składały mi sie 2 połowy, nieco prężyły ale ale to 1sze turbo jakie robiłem nie wiedzialem ze coś nie halo... złożyłem zamkreciłem i gra

Jak się okazuje preżyło coś o pierścien uniosło go wyskoczyła tulejka i jedna kierownica i to dawało doładowania 0.2 BAR zaledwie

Wydaje mi się że to był powód, swoja droga zobaczcie jak wygląda turbo po 3 dniach jeźdzenia po czyszczeniu, a wyczyszczona elegancko... auto seria, kat i dawka wzorowe !! nie dymi nie kopci !! 3 dni i jest czarne !! takie czyszczenie moim zdaniem na długo nie pomoże ;)

---------- Post dopisany at 17:00 ---------- Poprzedni post napisany at 16:59 ----------

WP_20140117_002.jpg

WP_20140117_003.jpg

Opublikowano

Mam nadzieje że Ty wiesz, ze wytarcie z sadzy to nie czyszczenie turbiny? Okopcone bedzie zawsze, przeciez to diesel, czyszczeniem nie jest wytarcie sadzy tylko wyszlifowanie nalotu ktory jest jak kamien pod kierownicami.

Opublikowano

No przecież wiem, czyscilem i docierałem każdy element składowy na błysk :P kierownice od spodu na papierku na tip top, pierścien slizgowy dolny kierownic tez był na lusterko zrobiony :) ogolnie ona chodzi wzorowo pomimo tego 3 dniowego brudu tzn sadzy, kazda tulejka z osobna wytarta i oszlifowana ;) chodzi mi o to że tyle sadzy w 3 dni :)

no i znalazlem powód braku doładowania może komuś sie przyda albo będzie uważniej składał turbo niż ja :) no ale uczymy sie na własnych błedach co zrobić, teraz juz wiem jak to dokładnie robic...

---------- Post dopisany 11-02-2014 at 22:26 ---------- Poprzedni post napisany 17-01-2014 at 17:04 ----------

nie minal miesiac a moje turbo znowu sobie przeladowuje, czyszczone bylo wzorowo i jak sie nalezy, po miesiacu znowu jest zasyfione ?

Opublikowano

moze za bogata dawka??? tez sie spotykalem z takim czyms

Opublikowano

auto seria, elegancko jezdzil, pozniej wypalilem kolektor ssacy, zaslepilem egr i zepsul sie pedal gazu w sensie zapadl sie, mial 1.5 cm ruchu auto bylo slabe ok tygodnia az sie kapnalem ze tylko 1.5cm zakresu pracy ma pedal gazu... naprawilem pedal znowu stoi wysoko elegancko wypadl z prowadnicy gornej, no i po tym juz auto ma ciagle przeladowania...

nie bede czyscil turbo co miesiac chyba ? poza tym gruszka sie podciaga i dziala elegancko, zakres jej pracy ok 2 cm jest plynny

Opublikowano

kopci????

Opublikowano

wtryski na stół probierczy albo może trzeba nauczyć się jazdy innej niż PSJ?

Opublikowano

nie kopci, ew w granicach normy ale prawie nic

ja i PSJ :D a to dobre :D jak tylko temp zaczyna z 60 sie odklejac to auto z kazdego biegu jedzie od 1500 na bucie do 2500 a jak juz sie zagrzeje fest to i pod 3500 bardzo czesto wędruje

przeciez nie moge ciagle mu dopierdzielac max buta to nie wykonalne jak jade rano do pracy od startu do mety 5 km w tym 4x stoje na swiatlach i mam 3 ronda

nie o to chyba chodzi zeby nie sciagac nogi z podlogi no bez jajec :]

Opublikowano

Witam też mam podobny problem. Po czyściłem turbo około 2 miesiące temu i znowu zaczęło przeładowywać. Myślałem może, że to zawór ciśnienia turbiny, więc zamieniłem z zaworem egr, ale dalej to samo. Nie wiem, znowu czyścić turbo?

Opublikowano

a jak to bylo czyszczone? bylo w miare polerowane tam gdzie gromadzi sie najwiekszy syf?

Opublikowano

Wypolerowane na błysk. Sprawdzałem teraz i myślę że sztanga pracuję w pełnym zakresie bez żadnych przycięć. Podpinaliśmy z kumplem vaga i doszliśmy do wniosku, że trzeba spróbować zamienić zaworki, wymieniłem i dalej to samo, może kupić nowy? Poradźcie coś? Nie jestem typem kierowcy który zamula auto.

Opublikowano

kupielm strzykawke 100ML :D wielka jak dla konia :D

zalozylem wezyk podcisnienia i na gruszke, moja sztanga zaciaga sie powiedzmy na ok 1cm

ale jak np nabije strzykawe powietrzem ( w sensie zaciagne strzykwek na maksa) i zaloze wezyk i wcisne to powietrze w gruszke to jest takie pyk bringgg i leci duzo nizej, pozniej jak zassam znowu taki dzwiek sprezyny brynnnnn i znowu pracuje tak 1cm jak zaciagam

wydaje mi sie ze ona pracowala o moze 5mm wiecej jak ja składałem ale moze to sie tylko tak wydaje bo teraz slabo widac... sam nie wiem

moze cos sie blokuje w gruszce ?

---------- Post dopisany at 23:43 ---------- Poprzedni post napisany at 21:51 ----------

patrząc od 16:30 do 17:30 na tym filmie...

moja ma ruch dokładnie w takim samym zakresie płynny ...

skąd wiec moje ponowne przeładowania !! ??

---------- Post dopisany 13-02-2014 at 21:09 ---------- Poprzedni post napisany 12-02-2014 at 23:43 ----------

dorzucam 2 filmy mojej turbiny i sztangi

pierwszy to zaciaganie strzykawka 100ml gruszki

drugi to odpalanie i gaszenie auta

Opublikowano

na pierwszym filmie wyraznie widac jak mechanizm działa z oporem i sie przycina,

a na drugim filmie to sztanga wcale nie chodzi w pełnym zakresie w jakim powinna chodzic.

Opublikowano

to pokaz jak powinna chodzic prawidłowo dla porownania bo porownuje z innymi filmami i jest podobnie

na pewno taki ruch sztangi nie powodowalby 1.5 bara doladowania

przy 1.5 bara sztanga sie rusza 1-2mm a nie tak jak tutaj

turbo wyczyscilem przeciez nie dalej jak miesiac temu....

to zaciete to jest jak wciska powietrze strzykawka 100ml juz poza zakres pracy VNT wciskam na sile

Opublikowano

prawidłowo powinna chodzic tak jak na pierwszym filmie tylko bez tego zaciecia na srodku.

Opublikowano

skad wiec to zaciecie mi sie wzielo ?

chodzila mi tak jak na filmie zanim ja zlozylem i 2 tyg jezdzila idealnie

Opublikowano

u mnie tez tak sie przycinało na srodku az zaczeły sie notlaufy przy 3 tys obr i turbo do czyszczenia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...