JarQ_A4 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Witam Mam problem z audi. Po odpaleniu auto od razu zgasło tak jak by komputer odciął zapłon, po podłączeniu vaga ukazały się trzy błędy 17564 Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym - zwarcie do masy/przerwa brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 17569 Czujnik temperatury powietrza - przerwa/zwarcie do plusa brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 16706 Czujnik obrotów silnika - brak sygnału brak osprzętu / nie związany ze sprzętem Po wymianie czujnika na wale korbowym auto dalej nie odpala, zauważyłem wycieki ropy prawdopodobnie z pompy vacum, cały silnik od strony turba i grodzi jest w ropie aż po skrzynie biegów. Podejrzewam uszczelki w pompie vacum, ale nie jestem pewien czy skończy się tylko na wymianie uszczelek lub całej pompy
thomyk Opublikowano 12 Stycznia 2014 Opublikowano 12 Stycznia 2014 vacum zdechło nowe trzeba by zakupić
Musashi Opublikowano 12 Stycznia 2014 Opublikowano 12 Stycznia 2014 sprawdz zlaczke elektryczna silnika, pewnie sie wyczepila...
JarQ_A4 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2014 vacum zdechło nowe trzeba by zakupić Kolega miał racje pompa vacum zdechła.. fabryczna pompa była firmy luk, wyczytałem negatywne opinie o tej pompie między innymi obluzowujący króciec i niedostępne uszczelki pod tylny dekiel Teraz mam zamontowaną pompę bosch
karol24 Opublikowano 30 Marca 2014 Opublikowano 30 Marca 2014 Że tak odgrzeję czyli z tego co widzę uszczelka pompy nie jest dostępna w ogóle? ostatnio też zauważyłem jakiś wyciek ropy i na 99% to Vacum
Biszczan Opublikowano 30 Marca 2014 Opublikowano 30 Marca 2014 Uszczelka jest dostępna, ale to nie załatwi sprawy jeśli nie podaje odpowiedniego ciśnienia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się