Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Po serwisie zapala się żółta lampka oleju "min"


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

powachaj czy śmierdzi olej ropą

Opublikowano

po wymianie zrobiłem jakieś niecałe 200km i zapaliła się kontrolka wyssałem jakieś 400ml oliwy aby ją obejrzeć ani śladu (nie czuć w nim) ON po czym dolałem czystego oleju do maxa

jak na razie kontrolka od ponad 200km się nie zapaliła przypadek?

Opublikowano

możliwe że coś niechcący poruszyli!!

będę za niedługo rozbierał przód w celu wyjęcia wiatraka (zablokowany) i wymiany chłodnicy klimy to zbadam ów czujnik oraz przewody przychodzące do niego

Opublikowano

I jak sprawdziłeś czujnik?

Opublikowano

na razie nie mam kiedy tego zrobić :facepalm:

po czyszczeniu odmy wyssaniu 400ml oliwy i zalani 200ml nowej (pozi. max ) nie zapala się żółta lampka min

zbieg okoliczności czy coś pomogło?

Opublikowano

moze to również byc zbieg okolicznosci i poprostu czujnik zaczał fisiowac...

kolega z pracy ma A6 C6 zalał olej valvoline i tez czujnik poziomu mu zwariował, ale przejezdził z tym do kolejnej wymiany, wazne ze na miarce jest prawidłowy poziom.

co do miarki w brd nie da rady wozyc za długiej ze wzgledu ze "pochwa bagnetu" w komorze łaczy sie z dalsza częscia kanału który zaczyna sie dosc ostrym zakretem i niestety koncówka dłuzszago bagnetu nie wiedzie tam bo wiadomo skala jest na sztywno.

Opublikowano

Jaki zalałeś olej? Ten sam co w serwisie czy inny?

Opublikowano

auto kupiłem 06.12.2013 i nie wiem na jakim oleju jeździło (wymiany na pewno były robione w ASO) ja zalałem castrol edge 5w30

Opublikowano

I taki ma być.

Opublikowano

chyba już znam przyczynę

wczoraj zapaliła mi się żółta lampka "sensor"

Opublikowano

Jak to jaka - zapalająca żółtą lampkę "sensor".

Opublikowano

Mateusz i Rafał kilka lat temu, moja a4 2.0 tdi 170KM quattro z 2007 z salonu miała podobną dolegliwość, mechanicy wszelkiej maści mówili, że padł czujnik w misce olejowej lub padł czujnik w masce. Nasze audi jak otworzysz maskę resetuje akcje "niski olej" na 300km ale później od nowa.. Olej ok, a na desce olej min. Zadzwoniłem do ostatniej nadziei, mechanika z salonu audi, skasował mnie 600zl za podłączenie do kompa ale mówie ok, dla mojej a4 wszystko, po czym wydrukował po niemiecku informacje o bagnecie, wpisalem ją do translatora google nie wierząc mu i okazało się, ze trzeba było wymienić bagnet za 20kilka złotych. Wymieniłem w salonie i jak ręką odjął, od kilku lat oprócz dolewek motula co 5000 km nic, wszystko ok, naprawione, jutro wieczorkiem sprawdzę ten bagnet, zmierzę, może znajdę jakis numer to pomogę.

Opublikowano

DonMatteo:

Proszę naprawdę proszę i nie miej mi za złe ale nie pisz takich rzeczy bo inni zamiast diagnozować porządnie samochód będą wymieniali bagnety.

Druga sprawa który mechanik w ASO za diagnostykę bierze 600zł ?

Widzę że jesteś z Krakowa, więc zapraszam Cię ze starym i nowym bagnetem i pokażę Ci jak bardzo ktoś naciągnął Cię ale grubo.

Muszę podnieść koszt diagnostyki bo w tych realiach 50,00 zł to chyba za mało.

Opublikowano

Paweł ok, przyjadę do Ciebie ze starym i nowym bagnetem, przyszły tydzień ok?

P.S oświeć mnie ile kosztuje w modlniczce w auto specialu wstępna diagnostyka (czyli podłączenie pod ich "super:thumbdown:" kompa?

P.S druga sprawa po zmianie bagnetu problem znikł

A w przyszlym tygodniu na spokojnie prywatnie wytlumaczę Ci, że nie należy generalizować tych samych usterek w podobnych modelach. U mnie problem znikł więc albo mieli taką samą a4 i podmienili:naughty: albo zmienili bagnet dolali 1,5 oleju (którego ciągle i nagminnie brakowało) i po problemie. Więcej prywatnie już wkrótce

Opublikowano

albo zmienili bagnet dolali 1,5 oleju (którego ciągle i nagminnie brakowało) i po problemie. Więcej prywatnie już wkrótce

mam rozumieć że bagnet oszukiwał o 1,5 l oliwy?

Opublikowano

Być może oszukiwał o 0,4. 0,5... lub więcej plus dolewka...(jestem tylko kierowcą nie mechanikiem :slina:) po robocie musiałem kupić dwa litry oleju, liter odrazu a4 pochłoneła, resztę mechanik zrobił dolewkę. Jutro poszukam starego ori bagnetu w garażu (obiecałem Pawłowi :wink:), zrobię zdjecie różnicy, której wcześniej się nie przyglądałem bo nie było po co-działa to po sprawie, temat zamknięty. Opisałem swoją sytuacje by pomogła innym ale nie umniejszając praktyce Pawła szansę na to co pisze Paweł oceniam 50 na 50.. Być może mój post będzie sygnałem zwrotnym dla Niego by za diagnostykę brał więcej niz 50 PLN oprócz oczywiście mnie i mojej a4, Swojego Krajana czyli mnie ma kasować 50 PLN i ani grosza więcej:grin:

P.S Mati brd jak się sezon rozpocznie jedziemy coś pofruwać...

Opublikowano
Paweł ok, przyjadę do Ciebie ze starym i nowym bagnetem, przyszły tydzień ok?

P.S oświeć mnie ile kosztuje w modlniczce w auto specialu wstępna diagnostyka (czyli podłączenie pod ich "super:thumbdown:" kompa?

P.S druga sprawa po zmianie bagnetu problem znikł

A w przyszlym tygodniu na spokojnie prywatnie wytlumaczę Ci, że nie należy generalizować tych samych usterek w podobnych modelach. U mnie problem znikł więc albo mieli taką samą a4 i podmienili:naughty: albo zmienili bagnet dolali 1,5 oleju (którego ciągle i nagminnie brakowało) i po problemie. Więcej prywatnie już wkrótce

Jak możesz to spisz nr z bagnetu i napisz jaki jest, bo u mnie jak zbliża się do połowy stanu to zapala się komunikat , że mało oliwy. Na forum jest sporo osób co mają ten sam problem w silnikach 2,0.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...