kondi169 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Witam jak w temacie zabrałem się do wymiany filtra paliwa zdjąłem wszystkie wężyki z filtra wyjąłem filtr odkręciłem go zlałem stare paliwo. Następnie wymieniłem zaworek ten na filtrze zalałem filtr ropą (wydaje mi się, że pod sam korek) przykręciłem filtr założyłem, pozakładałem wężyki i skręciłem. Zapaliłem go odpalił od kopa więc po 15 sekundach zgasiłem go, aby posprzątać bałagan kolejnym razem już tylko kręci i nie zapala... Co może być przyczyną? Dzięki za pomoc
Dev Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Trzeba bylo zalac filtr ropa Popusc nakretki na wtryskach i pokrec silnikiem az pokaze sie paliwo
kondi169 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2014 napisałem, że zalałem filtr ropą ;p
Dev Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Widocznie slabo, masz zapowietrzony uklad Po 15 sekundach od odpalenia nie gasi sie silnika tylko trzyma ze dwie minuty na obrotach rzedu 2000
Karolas11 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 pompa sie zapowietrzyła . Popuść jak kolega mówi tylko delikatnie tak żeby się tylko sączyło. Pokręć dłuższą chwile i dokręć nakrętki na wtryskach, odpali za pierwszym razem to że filtr zalałeś to nie znaczy ze w przewodzie nie było żadnego powietrza.
kondi169 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2014 to była moja pierwsza wymiana ;p Ale dzięki za zainteresowanie tematem na szczęście pokręciłem go kilka razy i w końcu zagadał i jak na razie odpala od kopa, zobaczymy jak będzie rano. Jeszcze raz dzięki za chęci
kondi169 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2014 a tak przy okazji zapytam czy jeżeli chciałbym teraz wymienić, któryś z tych wężyków co idą do filtra paliwa na nowy to czy układ mi się zapowietrzy jak go zdejmę??
lapek85 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 możesz śmiało wymieniać, nie ma co się bać o zapowietrzenie. Po wymianie jak odpalisz to tak jak kolega dev napisał trzymaj obroty z 2000 i wszystko będzie git.
kondi169 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2014 oki dzięki za pomoc a powiedz mi jeszcze jak działa ten zaworek na filtrze? jak sprawdzić czy jest sprawny? słyszałem, że dmucha się i się sprawdza tylko jak ma być opór czy nie podczas dmuchania?
lapek85 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 http://obrazki.elektroda.pl/3785329500_1358106012.jpg "Ok, rys.Poz.1 - przewód powrotny paliwa, jeżeli temp. paliwa jest większa niż 31 stopni, zawór w kierunku filtra jest zamknięty, otwarty jest przelot do baku, czyli poz. 6 na tym rys. Jeżeli temp. paliwa jest poniżej 15 stopni zawór otwiera się na filtr umożliwiając podgrzewania zimnego filtra i zawartego w nim paliwa przez ciepłe paliwo wracające z pompy. Jak z tego widać nie pełni on roli zaworu zapobiegającego cofaniu się paliwa, ale w niskich temp. zamknie on powrót do zbiornika a otworzy na filtr, więc z pewnością w jakimś stopniu pomoże."
PRZEMEKC Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 ja w afn przy wymianie fitra zalewałem filtr obracając go do góry 'odwadniaczem' ,wykrecałem odwadniacz i strzykawką wlewałem ropke do obucha az dziurką wylatywało trzymajac filtr w miare jak najwyszej, zakrecałem korek odwadniacza ,puzniej juz tylko filtr wsadzic na swoje miesce i finito. ma to plus ze odrazu duzo ropki idzie w same przewody gumowe i zero problemów z zapowietrzeniem.
tomek44480 Opublikowano 10 Lutego 2014 Opublikowano 10 Lutego 2014 Przy wymianie zalej nowy filtr ropa i odpalisz bez problemu.
Domie Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 O takich kombinacjach jeszcze nie słyszałem aby obracać filtr... bo w sumie i po co to robić skoro od góry jest śruba, która służy do zalania filtra,a skoro nie ściągasz węży paliwowych, bo i po co przy wymnie filtra to paliwo się nie cofnie. Od filozofia. Pozdrowienia dla lubiących utrudniać sobie życie:hi:
Bartollo Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 O takich kombinacjach jeszcze nie słyszałem aby obracać filtr... bo w sumie i po co to robić skoro od góry jest śruba, która służy do zalania filtra,a skoro nie ściągasz węży paliwowych, bo i po co przy wymnie filtra to paliwo się nie cofnie. Od filozofia. Pozdrowienia dla lubiących utrudniać sobie życie:hi: A co jak np u mnie po zakupie wymienialem filtr i ktoś wczesniej tak go zakręcił że bez wkręcenia górnej części w imadło i klucza lańcuchowego do filtrów olejowych się nie obeszło ?? też dasz radę na aucie zmienić ?? po wymianie wystarczyło zalać filtr przez zasilanie aż powrotem się przeleje i zalozyć węże i jara z pół obrotu
Domie Opublikowano 12 Lutego 2014 Opublikowano 12 Lutego 2014 Nie widzę problemu aby to zrobić na aucie. Na górze również znajduje się nakrętka bodajże nr 17 aby korpus od filtra odkręcić więc nakładasz klucz i jechana bez luzowania uchwytu trzymającego filtr,przekręcasz delikatnie aby nie pozrywać węży paliwowych. Następnie luzujesz uchwyt trzymający filtr i obracasz go do pozycji wyjściowej,zakręcasz uchwyt filtra i kręcisz 17-nastką. Czynność powtarzasz,aż filtr odkręcisz ręką.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się