KoJ@K Opublikowano 16 Października 2014 Opublikowano 16 Października 2014 Za jedna pompke dales tyle? Dla wiekszej pewnosci ja przelozylem pompke z inna miejscami,ktora miala dobre korekcje no i po podmiance ujowe korekcje poszly wraz z pompką-czyli wiadomo o co kaman.
kollrong Opublikowano 16 Października 2014 Opublikowano 16 Października 2014 Tak za regeneracje na podzespolach boscha w diesel nadarzyn bo dla mojej konkretnej pomki nie było tańszych zamienników aha musze wybrać sie do jakiegoś konkretnego mechanika od diesla Wysłane z mojego GT-I9205 przy użyciu Tapatalka
lisek120 Opublikowano 16 Października 2014 Autor Opublikowano 16 Października 2014 Koj@k czyli u Ciebie przyczyną kopcenia byla pompka? Jutro zrobie logi... wymieniałem uszczelniacz na PD jakies 5 miesięcy temu i korekje wtedy si poprawiły ale nie pamięta jak z dymkiem.
KoJ@K Opublikowano 16 Października 2014 Opublikowano 16 Października 2014 (edytowane) Kollrong - nie wiem, nie znam sie na elementach zamiennych do pompek, ale nie pasuje mi to troche i wydaje mi sie, ze chcieli naciagnac mowiac Ci w ten sposob. A co Ty masz za pompki? U mnie ogolnie wszystkie pompki, jak kupilem auto to byly na wymarciu. Zloguj auto podczas odpalania i chwile po. Jak wymieniales gumki na pd to zerknales na ich gniazda czy nie mialy ostrych krawedzi w miejscach wyrobienia (bo takie raczej napewno masz) ? Edytowane 16 Października 2014 przez KoJ@K
kollrong Opublikowano 16 Października 2014 Opublikowano 16 Października 2014 Nr pompowtryskiwacz 038130073bh na alledrogo uzywane jest jedna aukcja i jeszcze nie sprawne nie wiem czy byly wzery bo pompke zakładał mechanik pzdr Wysłane z mojego GT-I9205 przy użyciu Tapatalka
lisek120 Opublikowano 17 Października 2014 Autor Opublikowano 17 Października 2014 Ja nie wymienialem gumek tylko mechanik i mowil ze juz z jednej strony gniazda są wyrobione i maja ostrą krawędź. U mnie wygladalo to tak ze przed wymiana uszczelniaczy mialem na ostatniej pompce 1,8, zamienilem je miejscami wymienialem uszczelniacze zrobilem logi i wrzucilem tutj to koledzy pisali ze korekcje wzorowe... A teraz nie wiem jak sie to ma bo od zabiegu przejechalem juz z 10 tys km, jutro zloguje na zimnym silniku i zobacze co sie dzieje.
KoJ@K Opublikowano 18 Października 2014 Opublikowano 18 Października 2014 (edytowane) Ostre krawedzie przed zalozeniem pasowaloby "przyfazowac" , bo przy wkladaniu pompek moze pociachac nowe oringi. Edytowane 18 Października 2014 przez KoJ@K
damian19886 Opublikowano 18 Października 2014 Opublikowano 18 Października 2014 (edytowane) Witam.Dzis odebralem samochod byly regenerowane PD i korekcje na 1 i 4 wygladaja tak na 1 . -1.34 do -1.93 na 4 1.27 pytalem mechanika czy regulowal pompki tymi srubami regulujacymi w stopniach powiedzial ze nie przy demontarzu nie ruszal tej regulacji i po przejechaniu ok 2000km przyjechac to wyreguluje bo tak mu serwis powiedzial ze tak sie robi choc sam na koncu przyznal ze on bardziej jest od spraw mechanicznych.Dzwonilem do warsztatu ktory sie zajmuje pompowtryskami i gosciu powiedzial ze zawsze przy demontazu trzeba je ustawiac tym bardziej ze sa po regeneracji i maja nowe podkladki i odleglosci sie zmienily bez ponownego ustawienia PD moga ulec zepsuciu.Co o tym myslicie? moim zdaniem gosci ma racje i w poniedzialek do niego jade by zobaczyl, aha i czy ktos regenerowal we Wroclawiu PD na ul.Żmigrodzkiej 249e firma Bzoma? Za wszystkie odpowiedzi z gory dziekuje. Edytowane 18 Października 2014 przez damian19886
KoJ@K Opublikowano 18 Października 2014 Opublikowano 18 Października 2014 (edytowane) No dokladnie, powinien pompki od razu ustawic. A zakladal je chociaz z suwmiarka, wedlug danych odleglosci? I co, teraz przy zdejmowaniu pokrywy znowu zalozy i skasuje Cie za nowa uszczelke, czy pewnie zlozy na starej , a pozniej bedzie sie pocic?! Jak na regenerowane pompki to takie nie male te korekcje, choc w sumie to nie same pompki maja na to wplyw. Edytowane 18 Października 2014 przez KoJ@K
damian19886 Opublikowano 18 Października 2014 Opublikowano 18 Października 2014 Tez mi sie tak wydaje ze powinien od razu ustawic.Odleglosci z tego co mowil to raczej dobrze ustawil tylko tej regulacji nie dokonal a w poniedzialek jade do innego ktory w rozmowie przez tel.wydaje sie byc kumaty.Uszczelka pod deklem chyba zostaje stara bo podobno jak nowa sie zalozy to lubi sie pocic.Wiem ze nie same pompki maja wplyw na korekcje cisnienie mam na kazdym po 30 wiec silnik zdrowy.Zobacze co tamten mechanik powie.
KoJ@K Opublikowano 18 Października 2014 Opublikowano 18 Października 2014 W sensie, ze na starej bedzie trzymac, a na nowej bedzie sie pocic? A co w wypadku jesli stara sie juz poci?
damian19886 Opublikowano 18 Października 2014 Opublikowano 18 Października 2014 Jak bedzie sie pocic to mozna wtedy wymienic.
lisek120 Opublikowano 19 Października 2014 Autor Opublikowano 19 Października 2014 Ale zeby je przyfazowac to nie trzeba glowicy rwać?
KoJ@K Opublikowano 19 Października 2014 Opublikowano 19 Października 2014 Nie trzeba, wkladasz cos w gniazdo, zeby syf nie wpadal i wygladzasz papierkiem (ja zaczynalem od ~400 i pozniej delikatniejszymi)
damian19886 Opublikowano 19 Października 2014 Opublikowano 19 Października 2014 Ale po kazdym wyciagnieciu PD trzeba nowe oringi zakladac?
KoJ@K Opublikowano 19 Października 2014 Opublikowano 19 Października 2014 Ja to zrobilem zanim je wlozylem. Jezeli oringi masz nowe i po ponownym ich wyjeciu nie beda mialy zadnych zadziorow, przeciec i uszczerbien to mysle, ze mozna by je zalozyc jeszcze.
damian19886 Opublikowano 19 Października 2014 Opublikowano 19 Października 2014 No zobaczymy czy mechanik bedzie je wyciagac czy tylko wyreguluje.
mateusz233 Opublikowano 23 Października 2014 Opublikowano 23 Października 2014 (edytowane) Szybkie pytanko Silnik AVF, Przebieg 260 tys Korekcje max odchyłki -55 do +45 Grupa 18 wszystko na 0 Bipy gr 23 na wolnych obr wszystkie w okolicach zera a jeden 25. Przy 3000 obr wszystkie ok -15 a jeden 20-27 Jak oceniacie pompowtryski? Martwą mnie troche te bipy na jednym Sorry ze podaje tak z głowy, ale nie miałem kiedy logów zrobić. Edytowane 23 Października 2014 przez mateusz233
piotrsob1 Opublikowano 31 Października 2014 Opublikowano 31 Października 2014 (edytowane) pytalem mechanika czy regulowal pompki tymi srubami regulujacymi w stopniach powiedzial ze nie przy demontarzu nie ruszal tej regulacji i po przejechaniu ok 2000km przyjechac to wyreguluje bo tak mu serwis powiedzial ze tak sie robi choc sam na koncu przyznal ze on bardziej jest od spraw mechanicznych. Czyli oddałeś auto do mechanika-partacza, nie masz żadnej gwarancji że pompki się nie uszkodziły podczas pierwszego uruchomienia po zamontowaniu I co, teraz przy zdejmowaniu pokrywy znowu zalozy i skasuje Cie za nowa uszczelke, czy pewnie zlozy na starej , a pozniej bedzie sie pocic?! Ten typ uszczelki, który uszczelnia pokrywę zaworów można można montować i demontować tyle razy, ile dusza zapragnie. I nie powinno się to odbić na jej szczelności, pod warunkiem że się jej nie uszkodzi mechanicznie Oddałem kiedyś swoją do mechów, w lato zaglądam pod pokrywę, a tu kuźwa debile posmarowali uszczelkę silkonem Tyle co im H..i nasłałem , to starczyło by na pułk wojska , półtorej godziny zeszło mi z oczyszczeniem uszczelki, pokrywy i głowicy z tego badziewia. Mimo tego że podczas odklejania ją w jednym miejscu naderwałem do połowy szerokości, to jest szczelna Ja to zrobilem zanim je wlozylem. Jezeli oringi masz nowe i po ponownym ich wyjeciu nie beda mialy zadnych zadziorow, przeciec i uszczerbien to mysle, ze mozna by je zalozyc jeszcze. Oringi na pompkach po paru latach twardnieją i odkształcają się trwale. Poza tym pompki się kiwają i uszczelniacze się wycierają, tak że po ponownym zamontowaniu do głowicy nie będziesz miał pewności że są szczelne. Co więcej, przy wyrobionych gniazdach pompek w głowicy , nawet z nowymi oringami nie będziesz miał pewności , że zapewnią szczelność Korekcje max odchyłki -55 do +45 Chyba raczej -0,55 do +0,45 Takie korekcje to wszystko w normie , BIP na tym jednym trochę wysoki, ale jeszcze pojeździsz Właśnie zacząłem u siebię walkę, bo zaczął telepać motorówką na wolnych obrotach, jak się zaczyna telepanie , to korekcja na czwartym idzie pow. +2,3, a BIP na nim skacze od -60 do -70 Po niedzieli, jak znajdę trochę czasu, to będę zamieniał pompki miejscami, i zapodam nowe oringi , zobaczymy co się po tej operacji zmieni w grupach 13 i 23 Edytowane 31 Października 2014 przez piotrsob1
damian19886 Opublikowano 31 Października 2014 Opublikowano 31 Października 2014 A moje pompki zostaly z powrotem odeslane do regeneracji bo praktycznie w gr. 13 nic sie nie zmienilo.Mam pytanie przy demontarzu PD mozna uszkodzic oringi czy przy wkladaniu jest mozliwosc ich uszkodzenia? mechanik jak je wyciagnal ponownie na 2 czyli 1 i 2 PD byly oringi uszkodzone i teraz nie wiem czy to byly moje stare oringi i ich nie zmieniono bo korekcje praktycznie takie same jak przed regeneracja.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się