Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[TDI PD] Czy pompowtryskiwacze mam do wymiany ? Porady...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wg. Mnie takie wartości są jak najbardziej ok.

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Witam to i ja wrzuce to co mi pokazał vag i prosilbym o jakies porady bo jestem po czyszczeniu srodkiem liqui moly i wymianie oringów

Blok 13

Cyl 1: -0.38 mg/R

Cyl 2: -0.40 mg/R

Cyl 3: 0.49 mg/R

Cyl 4: 0.28 mg/R

Blok 23

Cyl 1: 15.0

Cyl 2: 31.0

Cyl 3: 21.0

Cyl 4: 26.0

Dodam ze wczesniej dwa wtryski mi laly. Prosze o wasze sugestie bo nie wiem czy dzialac z tym dalej czy wszystko jest ok

Opublikowano (edytowane)

Po tym wygladają okej. Skad wiesz, ze wczesniej dwie Ci lały? Odczules jakies zmiany/poprawy?

Edytowane przez KoJ@K
Opublikowano

Po tym wygladają okej. Skad wiesz, ze wczesniej dwie Ci lały? Odczules jakies zmiany/poprawy?

Miałem małą przygodę( tłok mi pękną) i jak rozbierałem silnik to w dwóch gniazdach pompek było pełno ropy i oringi były już mocno zużyte.

Wymieniłem te uszczelniacze, przeczyściłem środkiem liquy, jeszcze musze je wyregulować i małe pytanie w AVF odkręcamy o 180? czy 225? bo zdania są podzielone..dodam jeszcze ze było widoczne ze leją po spalaniu w vagu pokazywało mi 0.8-1l/h a teraz 0.6l/h na jałowym. Pozdrawiam

Opublikowano

I co macie pomysly na te moje objawy?

Opublikowano

Damiano - pompki se wyreguluj na 180*. A zwiekszone spalanie na vagu moze byc np od zlego synchro.

Opublikowano

Damiano - pompki se wyreguluj na 180*. A zwiekszone spalanie na vagu moze byc np od zlego synchro.

Ok na 180 wielkie dzięki, synchro mam ustawione na 1.5 ładnie pali na zimnym i ciepłym od reki:)

Opublikowano

Ale 1.5 w plusie czy w minusie? Probowales np cofnac na -1.2 i wtedy zobaczyc czy spalanie nie spadnie?

Opublikowano

Witam , mam takie pytanie, od czasu do czasu na lekkich obrotach mam lekkie drgania, mechanik podlaczyl komputer i na logach pompowtryskach pokazalo tak , pierwszy -0.20 , drugi -0.15, trzeci -0.30, czwarty 00, koles mi powiedzial ze mozemy zrobic Likl monly do ultradzwiekow, i pytanie jaki koszt tego plynu? i wogole czy to cos pomoze? tzw "chemia" nie znam sie i dlatego pytam:)

Opublikowano

Witam , mam takie pytanie, od czasu do czasu na lekkich obrotach mam lekkie drgania, mechanik podlaczyl komputer i na logach pompowtryskach pokazalo tak , pierwszy -0.20 , drugi -0.15, trzeci -0.30, czwarty 00, koles mi powiedzial ze mozemy zrobic Likl monly do ultradzwiekow, i pytanie jaki koszt tego plynu? i wogole czy to cos pomoze? tzw "chemia" nie znam sie i dlatego pytam:)

Na takie korekcje to ja bym się nie bawił w jakieś czyszczenie ultradźwiękowe. Kupił bym tylko z LM środek diesel spulung i wlał do baku i wtedy zobaczył czy coś pomoże. Drgania tez mogą być od kąta synchronizacji wałka. Zresztą ja mam gorsze korekcje i tez mi troszkę drga ale się tym nie przejmuje.

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Ale 1.5 w plusie czy w minusie? Probowales np cofnac na -1.2 i wtedy zobaczyc czy spalanie nie spadnie?

1.5 na + zostawie tak bo naprawde ładnie pali "na dotyk" a jak kombinowałem to faktycznie spalanie spadło ale dłuzej kręcił na ciepłym

Opublikowano

Witam ,podepne sie pod temat ,padl mi jeden pompowtrysk ,jestem aktualnie w Niemczech kosztr tutaj to 520€ + podatek gdzie najlepiej kupic i ile to kosztuje .Znajomy mechanik z Polski zaproponowal mi regenerowane pomowtryski w cenie 750 jeden w tym ze musze wziac cztery czyli razem 3tys.

Z gory dzieki za informacje.

Opublikowano

I znow powrót tematu... Zajezdzam do tyry na 20 zostawiam auto rano wsiadam odpalam troche pochodzi , jadę a tu muł, czasem pomoze puszczenie i dodanie gazu a czasem nie czasem wogole nie ma mula i jest wszystko oki. CZasem przed startem odpale ja zeby sie zagrzala i wtedy jest troche lepiej zdarza sie ze od razu jest moc ale jak jest zimno na dworze to raczej mułek sie częsciej objawia ale na zagr5zanym silniku idzie go wcześniej przezwycieżyć LAtem wyciąlem kata i byl spokój na jakis czas teraz znowu to samo. Dodam jeszcze ze jak mul trwa dłuzej to audi zakopci a potem nic ani dymka. I ten dźwiek który opisywalem juz dawno temu.

No wiec tak jak ssie domyslałem zrobilo sie cieplej noce tez cieplejsze i mul z rana znikl... Tak wiec napewno ma to związek z T.... Ale jeszcze z miesiac temu jak było zimniej postanowiłem zrobic logi na zimnym nie wiem czy roobienei logow na zimnym ma jakis sens ale moze ktos cos wychwyci, dźwięk też znikł... widamo ze nie sa to poprawnie zrobione logi ale zawsze cos:

http://vaglog.pl/log_214921.html. Pozostaje jeszcze problem z dymkiem tutaj za holere nie moge rozkminic zasady jego wystepowania czasami jest czasami nie. Czasem jest mocniejszy czasem slabszy. Zdaża sie tak ze auto stoji pod praca 2 dni i nic 0 dymka a czasem zostawie ją na 5 h wracam wyjęzdzam a z tylu zostaje oblok który szybko nie znika siara jak holera...

Opublikowano (edytowane)

Witam Panowie,

To i ja się poradzę w temacie pompowtrysków, dodam że po kupnie auta posiadam 1 negatywny objaw: silnik na wolnych obrotach buja się i czuć to w środku, sprzęgło chodzi lekko, podczas jazdy wszystko jest jak najbardziej ok, ogólnie myślę że to dwumasa, ale zaczne od wyników pompek na ciepłym:
20150428_193941.jpg20150428_194001.jpg

Edytowane przez smokehead
Opublikowano

Patrzac na korekcje i bipy to pompki wygladaja okej. :hi:

Opublikowano

Ktoś coś poradzi w mojej sprawie? Co to może być?

Opublikowano

tylko z 13 mam jak to wygląda?

43865964758868446386.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...