zwalowy Opublikowano 21 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2014 Zdjęcią niestety nie mam.Dobierasz się do elektroniki w przepustnicy i masz tam "ruchomą część, względem klapy przepustnicy". Część ta, na zamknietej klapie opiera się o kawałek metalu, czyli czujnik biegu jałowego. Najlepiej zanim rozbierzesz i zadasz sobie trudu, podepnij vaga i sprawdź czy czujnik reaguje na każde zamknięcie i otwarcie przepustnicy prawidłowo. (kanał 60) "kanal 60" nie rozumiem oco chodzi z tymi kanalami........ciekawe jest to ze vag-com mi sie nie laczy z silnikiem tylko polski wag Jeżeli z czujnikiem wszystko okej, sprawdź potencjometr. Tutaj masz ładnie opisane jak to zrobić: Zdiagnozowanie przepustnicy Audi a4 99r 1.8 benzyna - elektroda.pl psikniecie sprajem do pot. nie zaszkodzi?
TyBucu Opublikowano 21 Stycznia 2014 Opublikowano 21 Stycznia 2014 nie zaszkodzi, tylko oczywiscie odłącz najpierw
zwalowy Opublikowano 21 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2014 nie zaszkodzi, tylko oczywiscie odłącz najpierw to oczywiste(jestem elektronikiem)...oco kaman z tymi kanalami?
TyBucu Opublikowano 21 Stycznia 2014 Opublikowano 21 Stycznia 2014 Na vagu, wchodzisz w bloki danych, wybierasz kanał 60, i obserwujesz ruch przepustnicy przy wciskaniu gazu (możesz na wyłączonym silniku) ---------- Post dopisany at 17:53 ---------- Poprzedni post napisany at 17:52 ---------- tam też powinno sie wyświetlić (zamknięta, w połowie otwarta, max) Po puszczeniu gazu odrazu powinno pokazywać że zamknięta.
zwalowy Opublikowano 21 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2014 wag-com nie laczy mi sie z silnikiem..ktorej wyrsji kolega uzywa?
TyBucu Opublikowano 21 Stycznia 2014 Opublikowano 21 Stycznia 2014 409 ale też polskiego vaga czasem, sprubuj zwiekszyć czas transmisji danych
zwalowy Opublikowano 22 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2014 mi ten 409.1 tylko z abs sie laczy..dlatego pobralem polskiego waga i dopiero ten sie laczy z silnikiem ale z abs juz nie.....paranoja!! ---------- Post dopisany 22-01-2014 at 16:35 ---------- Poprzedni post napisany 21-01-2014 at 21:28 ---------- przed chwilka wywalilem przepustnice....odkrecilem dekiel....i jest taki styk ktory sie łaczy w momencie zamknietej przepustnicy,psiknelem go sprajem do stykow.....pod calymi tymi dziwadlami jest taka czarna warstwa rezystywna na plastikowej plytce po ktorej chodzi srodkowy odczep potencjometru sprzezony scisle z linka i 2 srodkowy odczep potencjometru(sa 2 potencjometry) ktory jest sterowany silniczkiem,wszystko to opryskalem sprajem do potencjometrow i wyczyscilem patyczkami do uszu....owszem byly lekko brudne.....aby zrobic to dokladniej zalecam pare razy wykonac ta czynnosc dodam tez ze warto rozpiac sprezynke od mechnizmu silniczka krokowego.... w dolocie zaraz przy samej przepustnicy jest jakis czujnik....jak go wyjac?po odkreceniu srubki nidiabla nie chce wyjsc ---------- Post dopisany at 16:36 ---------- Poprzedni post napisany at 16:35 ---------- 409 ale też polskiego vaga czasem, sprubuj zwiekszyć czas transmisji danych jak? ---------- Post dopisany at 17:54 ---------- Poprzedni post napisany at 16:36 ---------- juz wiem...trzeba bylo najzwyklej na hamca go wyrwac...tam jest bodajze termistor......czy to jest moze czujnik temp. powietrza?
TyBucu Opublikowano 22 Stycznia 2014 Opublikowano 22 Stycznia 2014 W menadżerze użądzeń odnajdujesz fejsa vag, praawym opcje, zaawansowane i tam powinna być pozycja "Latency timer" Mniejszy latency krócej czeka na odpowiedź sterownika, za czym idzie szybciej zbiera dane. Wieksza wartość daje troche więcej czasu na zastanowienie się sterownika, ale gorzej loguje dane na bierząco. Tak to jest czujnik temperatury zasysanego powietrza.
zwalowy Opublikowano 22 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2014 o LOL!!!bylem sie przejechac i po powrocie znow wpielem polskiego waga i nadal blad czujnika przepustnicy i co gorsza doszedl blad czujnika zasysanego.... jakim kuzwa cudem skoro nic mu nie zrobilem!!!???nooo popier.. to jest chyba czeka mnie wymiana przepustnicy...ale tak na doibra sprawe poco?auto jezdzi wiec wsumie ten blad przepustnicy tak naprawde nic nie zmienia,moze to olac?kolejna sprawa ze tez nie widze roznicy w pracy silnika mimo ze doszedl blad czujnika zasysa.... kuzwa kiedys jezdzilem stara 100C3 1.8 na pelnym,auto z 86 roku,jakies 3 lata temu zezlomowane(tak naprawde na chodzie,bez grama rdzy itp pierdoletow)>K U R W A mac tam nie bylo zadnych problemow!!!!linka 4 wtryski filtr powietrza i kuzwa auto jezdzilo nie wspomiajac juz o tym ze mialo przez chwilke akusa 32AH!!!!!!!i zapalal jak nowka nawet na rozladowanym znacznie aku!!!
pioteros Opublikowano 22 Stycznia 2014 Opublikowano 22 Stycznia 2014 mam przepustnice na sprzedaz z 96r 1.8t dam gwarancje rozruchowa ;]
zwalowy Opublikowano 22 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2014 mam przepustnice na sprzedaz z 96r 1.8t dam gwarancje rozruchowa ;] taaa i pewnie dom bym msial sprzedac:D
pioteros Opublikowano 22 Stycznia 2014 Opublikowano 22 Stycznia 2014 80zl, nie wiem w jakich kategoriach ty myslisz
zwalowy Opublikowano 23 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2014 80zl, nie wiem w jakich kategoriach ty myslisz dobrze wiedziec..ja nie mysle:) ---------- Post dopisany 23-01-2014 at 10:18 ---------- Poprzedni post napisany 22-01-2014 at 21:25 ---------- juz mnie nie stac na przepustnice bo dostalem dwa mandaty jednego dnia jeden na 200 zl + 6 pkt karnych a 2 na 500 zl i 10 pkt karnych.....ten 2 na 50tce jechalem 120...miodzio
szczur_84 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Opublikowano 23 Stycznia 2014 to niedługo nie będzie ani prawka ani przepustnicy
zwalowy Opublikowano 24 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2014 to niedługo nie będzie ani prawka ani przepustnicy spokojnie...bez tez da sie jezdzic:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się