dany1135 Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Witam zamierzam wymienić łożyska z przodu ? Mam pytanko czy ma ktoś schemat przedniego zawieszenia, bo za bardzo nie wiem od czego zacząć ? Z góry dzięki
JACA4441 Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Opublikowano 15 Sierpnia 2008 kolego 50 zł za szutuke biorą po co ci sie grzebac jak mi wymieniali to widzialem jak wszystkie wachacze rozpinał kupe roboty z tym a za 100 we momen ci zrobia
dany1135 Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2008 dzieki ale tutaj to ze 150 ale euro :gwizdanie:i bede potem czywszystko dobrze dokrecone
.Pablo. Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Opublikowano 15 Sierpnia 2008 z wymianą łożyska jest troche roboty do tego są potrzebne narzędzia po 3 troche wiedzy o mechanice jak to wszystko masz to w warunkach polowych czyli brak możliwości podniesienia całego auta zajmie ci trochę czasu jeśli chodzi o kolejność to po zdjęciu koła będziesz widział co trzeba ściągnąć po kolei żeby wyjąć całą piastę czyli tarcza zacisk półoś wahacze itp :>
JACA4441 Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Opublikowano 15 Sierpnia 2008 jak w mojej bryczce wymianiali łożyska to widziałe ze mieli problem z wybiciem starych ale dali sobie rade.oby tobie w warunkach domowych udało sie wybić stare powodzenia!
lukaszek13ns Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Opublikowano 15 Sierpnia 2008 wybicie wybiciem stare mozna wybic, bo i tak sie do niczego nie nadaje, ale nowego nie wolno wbijac bo je uszkodzisz, łozyska zawsze sie wprasowywuje, i do tego potrzebna juz jest prasa. Rozbierania troszke jest odkrecasz wachacze dolne w miejscu gdzie sworznie wchodza do piasty, wybijasz sworznie, odchylasz piaste wyciagasz z niej przegub z poloska, nastepnie demontujesz zacisk klocki jazmo i tarcze. Odkrecasz koncowke drazka i gorne wachacze wybijasz sworznie i wyciagasz cala zwrotnice, puzniej wybijasz lub wyprasowywujesz piaste ze zwrotnicy na piascie przewaznie zostaje bierznia z lozyska wiec delikatnie ja nacinasz ze by nie uszkodzic piasty i zciagasz, i wyprasowywujesz stare lozysko ze zwrotnicy, nastepnie wprasowywyjesz nowe lozysko najlepiej jest wprasowywac starym i uwazac aby nie uszkodzic metalowego uszczelniacza lozyska, puzniej wprasowywujesz piaste i zkladasz w odwrotnej kolejnosci. Jesli cos pomylilem to mnie poprawcie, bo tak na sucho jak nie mam przed oczami rozebranego samochodu moglem cos pominac.
Mariusz Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Opublikowano 17 Sierpnia 2008 140 zł za łożysko SKF+ 50 zł wymiana
krzysiek23 Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Opublikowano 17 Sierpnia 2008 a zeby wyciagnac zwrotnice,trzeba odpiac ABS i czesto jest to najwiekszy problem,reszta tak jak kolega opisal
wesz82 Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Opublikowano 17 Sierpnia 2008 mi tarcza zeszla bez wiekszych problemow z zaciskami chodz troche musiałem pogimnastykowac sie. kostke od ABS-u masz zaraz za gumowa uszelka(po kablu latwo ja zlokalizujesz)potem przeciagasz ten kabel przez zwrotnice nie zapomnij odpiac klemy od aku powodzenia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się