SowaBezOka Opublikowano 17 Stycznia 2014 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Szykuje sie do zmiany wtryskow na 216 oraz prawdopodobnie turbiny na AWX, a nastepnie na czipsa, dlatego chce sprawdzic w jakiej kondycji jest moj silnik oraz podzespoly. Dlatego prosze o pomoc bardziej doswiadczonych kolegow Dynamiczne: Log (0 - 000) Log (1 - 001) Log (2 - 003) Log (3 - 004) Log (4 - 007) Log (5 - 008) Log (6 - 011) Normalne (MB): Log (0 - 000) Log (1 - 001) Log (2 - 003) Log (3 - 004) Log (4 - 005) Log (5 - 007) Log (6 - 008) Log (7 - 010) Log (8 - 011) Log (9 - 013) Log (10 - 015) Basic settings: Log (0 - 000) Log (1 - 003) Log (2 - 004) Log (3 - 011)
koziol1172 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Opublikowano 17 Stycznia 2014 silnik niedogrzany, i przepływomierz trochę nie halo
SowaBezOka Opublikowano 17 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2014 Silnik rozgrzany na maksa (30km), później logi wiec butowanie, i na koniec logowanie 007 gdzie wskazuje temp. 75st, na blacie cały czas 90st... Czemu tak jest że na vagu jest niedogrzany? Z przeplywka co zrobić? Bo już benzyna ekstrakcyjna była czyszczona.. .
Ossek Opublikowano 17 Stycznia 2014 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Przepływomierz jest zdrowy, nic z nim nie rób. Korekcje praktycznie idealne, termostat do wymiany. Trochę niestabilne ciśnienie doładowania, ale skoro wymieniasz turbinę, to nie ma się czym przejmować.
koziol1172 Opublikowano 18 Stycznia 2014 Opublikowano 18 Stycznia 2014 bo na blacie już od około 80C pokazuje 90 a rzeczywiście masz tak jak w logach, termostat do wymiany
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się