grusznik86 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Witam borykam się z tym problemem od 4 miesięcy komputer wyłącza mi gaz z brzęczykiem przeważnie na słabo rozgrzanym pod większą górke lub przy wysokich obrotach podobna sytuacja jadąc autostradą 130km/h lekka górka i wyłącza z brzęczykiem już dobrze rozgrzanym silnikiem , przy delikatnym dodawaniu gazu lekko przerywa przy obrotach 1600 -2000 dusi sie tak jakby gazu było mało a jest full, mapa pokazuje ,że jest wszystko ok ciśnienie wtrysków ok 3 różnych gaziarzy BRC w krk nie poradziło sobie z faktem co wy myślicie, autko sprawdzane było na hamowni moc autka idealnie dobrana do wtrysiwaczy(na hamowni nie wyłączył się gaz ) . Panowie/Panie pomocy! Instalacja BRC sequent 9 letnia silnik 1.8T
Dev Opublikowano 19 Stycznia 2014 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Parownik masz zwykly czy ten większy ? Jakie masz czasy wtryskow ?
grusznik86 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2014 , jeśli chodzi o prace wtrysków twierdził każdy fachowiec ,że wszystko jest ok. Parownik, nie wiem jak rozpoznać który to większy czy mniejszy
Dev Opublikowano 19 Stycznia 2014 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Cos mi sie nie chce wierzyc. Sprawdzali podczas jazdy czy na miejscu ?
RAWULI Opublikowano 19 Stycznia 2014 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Mapsensor może skończył współpracę, gdybać można długo. Widać ciency fachmani ...przypuszczam że kalibrowali na postoju , są tacy wiem bo sam się nadziałem...i oczy robią i karpika jak moją v-ka telepało jak grzechotką, szkoda słów. Zwalają winę jeden na drugiego zamiast mózg uruchomić.
grusznik86 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2014 podczas jazdy też na drodze oraz na hamowni, twierdzą ,że wtryski są ok
RAWULI Opublikowano 19 Stycznia 2014 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Jak nie widzimy tego co komp pokazuje to możemy tu polemizować do us...śmierci, powód usterki może tkwić od zaworu w buli po reduktor i mapy i czujniki -temp., ciśnienie, sprawdzali czy mapa dla gazu nie jest zbyt uboga?;
Łukasz13 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Pisałem Ci już w innym temacie żebys uruchomił vaga i porobił logi dynamiczne na benzynie i na lpg, może częsciowo da się dojśc przyczyny problemu, instalacja ma 9 lat czyszczony był lub regenerowany parownik?
RAWULI Opublikowano 19 Stycznia 2014 Opublikowano 19 Stycznia 2014 No to temat do przeniesienia:decayed:
Roboform550 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Przy 9-cio letniej instalacji parownik do wymiany...
grusznik86 Opublikowano 20 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2014 Łukasz13 wiem,że temat jest odgrzewany, z logami tak jak pisałem miałem problem z połączeniem przy włączonym silniku więc pojchałem do znachorów w krk od brc wytłumaczyłem temat aby zrobili logi dynamiczne i tak jak pisałęm Panowie równie twierdzą,że jest wszystko "OK" może dla tego ,że nie mogą złapać tego momentu wył. z brzęczykiem ?? albo tego przerywania podczas dodawania gazu. Parownik wątpie, że był czyszczony bo temat nie miał miejsca przy pierwszych miesiącach użytkowania , i cięzko mi powiedzieć czy zaczeło się to dziać po zmianie świec czy filtrów, żadnej innej ingerencji nie było w instalke.Pozdro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się