tomasz102 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Witam, Czy dopuszczalne są luzy na przegubach zewnętrznych ? Chwyciłem półoś ręką i przekręcałem do przodu i do tyłu(ten sam ruch co przy ruszaniu i cofaniu samochodu) i zauważyłem 2 mm luz. Czy on jest w normie ? Czy może być tam jakikolwiek luz jeśli chodzi o te kierunki sprawdzania ? Dodam, że nic nie stuka przy skręconych kołach itp.
vp-tdi Opublikowano 24 Stycznia 2014 Opublikowano 24 Stycznia 2014 jezeli gora dół ma taki luz to sa do wymiany ,jezeli na boki ma taki mozna jezdzić.
tomasz102 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2014 Niedawno w sumie były wymieniane. W takim razie pójdzie reklamacja na nie
Dejzor Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Myśle, że 2mm to jeszcze nie tragedia. Jakiej firmy te przeguby? Ważne żeby były dobrze nasmarowane i osłona żeby nie była przerwana. Jeśli nie stukają to nie szukałbym problemu na siłe
tomasz102 Opublikowano 30 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2014 No właśnie mam szarpanie podczas puszczania i naciskania pedału gazu. Firma to: spidan
Dejzor Opublikowano 31 Stycznia 2014 Opublikowano 31 Stycznia 2014 Szarpanie powodują dopiero mocno zużyte przeguby i na mój gust gdyby były aż tak zużyte że by szarpały, to na skręconych kołach wczesniej by stukały(szczególnie na wstecznym biegu). Spidan to dobra firma ale wszystko sie może zdarzyć. Ja kiedys Metelli wymieniałem po miesiącu bo zaczal stukać. Ps. Szarpanie może mieć różne przyczyny, od zawieszenia, przez dwumas, a nawet nieszczelność ukł podcisnienia lub niesprawny n75. Skoro twierdzisz ze to przegub powoduje szarpanie to nie czekaj tylko reklamuj.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się