Mateos Opublikowano 24 Stycznia 2014 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Witam Ubywa mi płynu chłodniczego ok 300ml na miesiąc, silnik ma przebieg 157tyś prawdziwe, jak dodaje gazu na zimnym i ciepłym to widze we wstecznym biały dym na postoju również dymi na biało ale nie mam kata mam zrobiony downpipe oleju nic nie ubywa czysty i klarowny Shell 10W60 mam nadzieje ze to wyciek z któregoś węża kolanka itp a nie uszczelka pod głowicą jakieś proste metody aby wykluczyć uszczelkę? czy widoczny biały dym z rur wydechowych to normalne przy braku kata?może to para? ale na rozgrzanym też dymi/paruje nie wiem jak było wcześniej ponieważ od niedawna jestem posiadaczem B6 proszę o pomoc
jacek70 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Dym jest biały z powodu różnicy temperatur - to normalne . Sprawdź czy niemasz plam oleju w zbiorniku wyrównawczym . Jeśli są plamy to uszczelka do roboty . Możesz mieć wyciek przez słynny kruciec z tyłu silnika . Zdarza się że z niego kapie wprost na wydech i ciężko to wybadać .
Mateos Opublikowano 24 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2014 Jeżeli chodzi o plamy typu(przepraszam za porównanie) jak "oka" w rosole to nie zauważyłem nic takiego w zbiorniczku, płyn w zbiorniczku nie jest czysty ma jasno brązowawy kolor
gregor10 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Wszystko w normie, po wycince kata ma dymić. Aha i zmień ten olej ! bo katujesz silnik i nic wiecej. Zalej 5w40 millers motul, ew 0w40. 10w60 to grzmot nie olej, dobry do wyczynu i mocy rzedu +450km w 1.8t.
Mateos Opublikowano 25 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2014 Mam zrobiony program na 185ps i 300Nm to też zmienić olej? ---------- Post dopisany at 14:14 ---------- Poprzedni post napisany at 11:01 ---------- Jeżeli chodzi o płyn to jak się zagrzeje np po trasie to jest w zbiorniczku trochę powyżej max to jest chyba ok?
noxes Opublikowano 26 Stycznia 2014 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Dym jest biały z powodu różnicy temperatur - to normalne . Sprawdź czy niemasz plam oleju w zbiorniku wyrównawczym . Jeśli są plamy to uszczelka do roboty . Możesz mieć wyciek przez słynny kruciec z tyłu silnika . Zdarza się że z niego kapie wprost na wydech i ciężko to wybadać . To że nie ma plam nie świadczy o tym, że uszczelka jest ok. Jakby były plamy oleju w zbiorniczku, świadczyłoby to o uszkodzeniu usczelki pomiędzy kanałem olejowym a wodnym. Powąchaj sobie dym czy nie ma słodkiego zapachu/smaku, jeśli jest słodki to płyn przedostaje się do komory spalania. Co do wycieku, obadaj chłodnicę, obudowę termostatu, korek obok termostatu i króciec z tyłu silnika.
Mateos Opublikowano 26 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2014 Wąchałem, wali spalinami i gryzie trochę bo kata nie ma czy jest słodki hmm trudno stwierdzić raczej nie a jeżeli przedostaje się do komory spalania to co wtryski? czy też uszczelka?
kdawid Opublikowano 26 Stycznia 2014 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Wąchałem, wali spalinami i gryzie trochę bo kata nie ma czy jest słodki hmm trudno stwierdzić raczej nie a jeżeli przedostaje się do komory spalania to co wtryski? czy też uszczelka? też uszczelka, tylko przepuszcza między kanałem wodnym a cylindrem
Mateos Opublikowano 27 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2014 Reasumując: 1.Nie ma plam oleju w zbiorniczku obydwa korki czyste - kanał olejowo-wodny OK 2.Zakładam że spaliny są normalne -kanał olejowy a cylinder OK pkt 3 co jeszcze? aby wykluczyć uszczelkę? Dodam że większy dym widze we wstecznym gdy agresywnie nacisne na gaz, przy wolnym wkręcaniu na obroty i przyspieszaniu wygląda OK
dracus6662 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 dokręć wszystkie opaski od gazu , trójniki itp , moga być luźne jak jest zimno to każdemu kopci na biało:wink: sprawdz opaski najlepiej na ciepłym spróbuj dokręcić wtedy węze latwiej się poddadza , i opaski nie zerwiesz, chyba że już stare węze twarde to wtedy tylko uciąc kawałek i na nowo założyć
MARCIN607 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 A układ masz idpowietrzony? U mnie jak był źle odpowietrzony płyn uciekał. Dopiero po spuszczeniu powietrza płyn,przestał znikać. Odpowetrzalem tym wezykiem co wchodzi do kabiny.
Mateos Opublikowano 28 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2014 Gdzie ten wężyk się dokładnie znajduje?
Mario Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Jeżeli chodzi o plamy typu(przepraszam za porównanie) jak "oka" w rosole to nie zauważyłem nic takiego w zbiorniczku, płyn w zbiorniczku nie jest czystyma jasno brązowawy kolor Płyn powinien być różowy
MARCIN607 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Gdzie ten wężyk się dokładnie znajduje? Mjiej więcej na.środku ściany grodziowej. Jak kierownik się zmyje to walnę fotkę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się