yyyeee Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Podczas zwyklego hamowania na suchej nawierzchni załącza się niepotrzebnie ABS. Czuć wtedy, że pedał 'twardnieje'. ABS nie załącza się tylko podczas delikatnego hamowania. Od czego zacząć szukanie rozwiązania tego problemu?
yyyeee Opublikowano 25 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2014 Nic nie grzebałem, ale jest świeżo kupiony i od początku tak było. Ale był lekko (tak mówił) puknięty w lewy przedni bok - wyklepany błotnik i lekko maska, więc mogło coś się wydarzyć...
Dev Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Trzeba sprawdzić VAGiem predkosci na wszystkich kołach
yyyeee Opublikowano 25 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2014 Jeszcze niestety nie mam, ale mam zamiar kupić w najbliższym czasie, więc wtedy na pewno sprawdzę. A tymczasem da się coś poradzić? Albo chociaż tymczasowo wyłączyć ABS?
Dev Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Nie cuduj. Kup VAGa za 50zl i wszystko się wyjasni
yyyeee Opublikowano 25 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2014 Okej, oddam go do mechanika i sprawdzi to VAGiem. Dzięki za informacje i zamawiam kabelek
Fido Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Wyczyść koronki ABS i spróbuj dobić czujniki. Jak nie pomoże to VAG powinien wykryć co jest nie tak. U mnie kiedyś to pierwsze pomogło.
yyyeee Opublikowano 7 Lutego 2014 Autor Opublikowano 7 Lutego 2014 To sprawdzę Twój sposób najpierw. Dzięki ---------- Post dopisany 07-02-2014 at 15:46 ---------- Poprzedni post napisany 25-01-2014 at 20:55 ---------- Właśnie sprawdziłem VAGiem prędkości kół i na wszystkich kołach jest taka sama prędkość. Pod VAGiem dostałem też błąd 290, czyli Czujnik koła ABS lewy tył - G46, Sygnał prędkości kół ABS #4 (lewy tył) zakres / działanie - G46. Czujnik tylny lewy został wymieniony 2 dni temu, jednak nic to nie dało i objawy te same. Co w takim razie może nie grać?
yyyeee Opublikowano 11 Lutego 2014 Autor Opublikowano 11 Lutego 2014 Sprawdzałem koronkę i wydaje się być ok - trochę ją sprężarką przedmuchałem i lekko szmatą wytarłem w takim stopniu jakim się dało po wyciągnięciu czujnika. Niestety wciąż problem jest. Zrobiłem test prędkości kół i widzę, że jedna z kolumn dosyć skacze VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM . Czy to jest wina jednak koronek, czy może czegoś jeszcze innego? PS Wyczyściłem błąd i teraz się jeszcze nie pojawił. ---------- Post dopisany 11-02-2014 at 19:15 ---------- Poprzedni post napisany 08-02-2014 at 15:07 ---------- Jakieś pomysły, rady?
Kobuch5 Opublikowano 17 Lutego 2014 Opublikowano 17 Lutego 2014 Witam chciał bym się dołączyć do tematu posiadam 1.9 tdi w quattro i blokuje mi się koło prawy przód i cholernie grzeje mi się tarcz. Nie wyświetla mi się błąd na kompie, sporadycznie zapala się kontrolka abs'u ale gaśnie automatycznie po upływie maksymalnie minuty. Czy przyczyna bedzie taka sama ? Sent from my Lumia 710 using Tapatalk
Kobuch5 Opublikowano 19 Lutego 2014 Opublikowano 19 Lutego 2014 Nie sadze 3miesiace temu mial wymiane tracz klockow przod tyl. Po wymianie bylo ok. Ale dwa tygodnie temu po wymianie wachacza pojawil sie problem (sporadycznie zapalal sie ABS) odpialem czujnik wyczyscilem kontrolka od tamtego czasu juz sie nie pali ale prawe kolo nadal blokuje sie nawet przy delikatnym hamowaniu z chociazby 30 km/h do zera. Czy pozostaje wymiana czujnika czy jest jeszcze jakas inna mozliwa przyczyna?
Fido Opublikowano 20 Lutego 2014 Opublikowano 20 Lutego 2014 3 miechy temu był sprawny a teraz się zatarł. Rozebrać,wyczyścić,wymienić zużyte części,odpowietrzyć układ.
yyyeee Opublikowano 21 Lutego 2014 Autor Opublikowano 21 Lutego 2014 U mnie pomogła wymiana klocków tylnich i wyczyszczenie i przeszlifowanie koronek.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się