gargus8 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Witam mam takie pytanie co mi da jak katalizatory wytne z mojego audi i zastosuje przelot tak zwany. Mysle ze praca silnika bd lepsza i dobry dzwiek bd wydobywac z siebie tylko cze na orginalmym tłumiku ostatnim??
RobertWS Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Jak z robisz przelot, wywalając kata i środkowy, a zostawisz tylko końcowy tłumik, to nie radzę w trasę jechać głowa Ci peknie od buczenia:grin:
jacek70 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 A jak myślisz o przyroście mocy to daje tyle co naklejka firmy tuningowej .
sony_dark Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 ja tam u siebie wyciąłem kata i jestem zadowolony, przyrostu mocy brak, ale jakby sie lepiej zbierał. Na pewno lepszy wypływ spalin z silnika i oto przede wszystkim chodzi.
gargus8 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2014 chce tylko wywalic katy tłimik srodkowy zostanie no i myslałem o jakims tłumiki koncowym tylko strasznie drogie sa;/ na allegro
RobertWS Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Sam szukałem i wiem, że są drogie. Dlatego kupiłem od 2.8 uzywany za 30zl i przerabiam na lekko przelotowy i zobaczymy jak wyjdzie:wink:
bawół1 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Witam mam takie pytanie co mi da jak katalizatory wytne z mojego audi i zastosuje przelot tak zwany. Mysle ze praca silnika bd lepsza i dobry dzwiek bd wydobywac z siebie tylko cze na orginalmym tłumiku ostatnim?? Nie wywalaj katów! Mocniejszy nie będzie, a może stracić ( sonda lambda może inaczej czytać ). Spaliny czuć jak z poloneza , a dźwięk czasem pod obciążeniem pierdzący.
sony_dark Opublikowano 26 Stycznia 2014 Opublikowano 26 Stycznia 2014 to zależy stracic raczej nie starcisz tylko zyskasz nie na mocy lecz na zwinności. U mnie na kacie sondy głupiały teraz jest ok. A co do spalin to niestety w środku nie czuć ale na zewnątrz jest różnica, i przy wyższych obrotach trochę dźwięk jest inny ale to tylko przy 5000 tyś wzwyż. Ja usunąłem i nie załuje tego.
bast Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Moje auto kupiłem bez katalizatorów i zamiast nich były rury. Dźwięk podczas jazdy był tragiczny. Zamówiłem 2 tłumiki w obudowie katalizatora za 90 zł i od razu samochód chodzi tak jak należy. Słychać ładny dźwięk V6, żadnego dzwonienia nie ma.
sony_dark Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 to ja dokładnie mam to samo wspawane, to się nazywa tłumik przelotowy.
wojtek20DW Opublikowano 2 Lutego 2014 Opublikowano 2 Lutego 2014 ogólnie kwestia sporna ale z wyciętymi katami chodzi na wolnych obrotach jak kredens nie ma tego dźwięku przyrost mocy po wycięciu zerowy osobiście nie polecam szkoda pracy i kasy
gregor10 Opublikowano 3 Lutego 2014 Opublikowano 3 Lutego 2014 takie 3 grosze, Wycięcie kata tak na prawdę wpłynie jedynie na dzwięk niż poprawe osiągów. Dopiero program jest w stanie podnieść moc mierzalnie i zdecydowanie odczuwalnie. Niedługo będą wykresy ile co daje. Katy jak nie zatkane to po wycieciu na serii moc nie wzrosnie , jak juz to jedynie dluzej bedzie utrzymywana. A co do sond, to sondy przed katalizatorem nie maja prawa dzialac inaczej jak po wycieciu kata. Jesli tak to jest jakaś usterka w samochodzie. Chyba ze mowa o sondach za katem to wtedy trzeba je wylaczyc programowo jesli są , bo bedzie sypać błędami.
A-rek Opublikowano 6 Lutego 2014 Opublikowano 6 Lutego 2014 Chyba ze mowa o sondach za katem to wtedy trzeba je wylaczyc programowo jesli są , bo bedzie sypać błędami. dokładnie tak. a w tych silnikach są 2 przed katami i 2 za katami
franekd4 Opublikowano 24 Marca 2014 Opublikowano 24 Marca 2014 nie w kazdym 2.8 30v sa sondy za katalizatorami u mnie motor jest z 2000 i sondy sa dwie przed katami tylko
karoleq Opublikowano 7 Października 2014 Opublikowano 7 Października 2014 Zależy kto co lubi - miałem wcześniej zamontowane dwie strumienice... dźwięk był tragiczny. Obecnie jest zrobiony przelot z rury i opróżniony końcowy - warczy jak V8 jak wysokich obrotach
oca69 Opublikowano 14 Października 2014 Opublikowano 14 Października 2014 Witam mam takie pytanie co mi da jak katalizatory wytne z mojego audi i zastosuje przelot tak zwany. Mysle ze praca silnika bd lepsza i dobry dzwiek bd wydobywac z siebie tylko cze na orginalmym tłumiku ostatnim??Katy wycięte ? Zadowolony?
dawid12112 Opublikowano 28 Stycznia 2015 Opublikowano 28 Stycznia 2015 U mnie w audi mamy strumiennice przelotowe i reszta seria dźwiek - miazga ciary przechodzą Za niedługo daję końcowy przelotowy Pozdrawiam
oca69 Opublikowano 4 Lutego 2015 Opublikowano 4 Lutego 2015 takie 3 grosze, Wycięcie kata tak na prawdę wpłynie jedynie na dzwięk niż poprawe osiągów. Dopiero program jest w stanie podnieść moc mierzalnie i zdecydowanie odczuwalnie. Niedługo będą wykresy ile co daje. Katy jak nie zatkane to po wycieciu na serii moc nie wzrosnie , jak juz to jedynie dluzej bedzie utrzymywana. A co do sond, to sondy przed katalizatorem nie maja prawa dzialac inaczej jak po wycieciu kata. Jesli tak to jest jakaś usterka w samochodzie. Chyba ze mowa o sondach za katem to wtedy trzeba je wylaczyc programowo jesli są , bo bedzie sypać błędami. Jak tam są już te wykresy ? Opłaca się robić program ?
wojtek20DW Opublikowano 30 Marca 2015 Opublikowano 30 Marca 2015 czekamy na wykres czy się opłaca sam musisz ocenić pewnie więcej jak może 10-15KM nie wypluje
oca69 Opublikowano 30 Marca 2015 Opublikowano 30 Marca 2015 (edytowane) Może coś będzie. Edytowane 30 Marca 2015 przez oca69
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się