S_opel Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Witam. Mam taki problem ze swoją A4 1998r z silnikiem 1,8T AEB że nie mogę jej sobie diagnozować. Sprawdzana już na 3 różnych sprzętach od VAG-Com 3.11 i nowsze, Polski VAG, VCDS, VW Tools do tego CDiF ( i tu można się połączyć tylko z klimą i zegarami ), interfejs diagnostyczny DELPHI. Jedyny sprzęt który się połączył bez problemu to interfejs KTS czy jakos tak. I tam z niczym nie ma problemu. Macie może pomysł o co chodzi ? Różne kable różne interfejsy i ciągle to samo. Nie znalazłem takiego przypadku na forum. Spotkał się ktoś z Was z czyms takim?? Z góry dziękuję za podpowiedzi. Pozdrawiam
DJ_Troll Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Sterowniki prawidłowo zainstalowane?
S_opel Opublikowano 27 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2014 Oczywiście. Sprzęty działają na innych autach. Czyli 100% sprawne. W ogóle nic do głowy mi nie przychodzi co może być przyczyną. Nie spotkałem sie nigdy z czymś takim.
DJ_Troll Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Spróbuj sterowniki odinstalować oraz wszystkie programy oraz je zainstalować. Najlepiej wszystkie instalki / potrzebne pliki sobie zgrać np. na płytkę lub Pendrive-a (lub cokolwiek innego), a następnie użyj przywracania systemu. Zaznacz datę, kiedy wszystko instalowałeś, wykonaj przywracanie, a następnie zainstaluj wszystko. Spróbuj. Jak nie pomoże, to już wina może leżeć po stronie sprzętu. (Porty USB itp.)
Tom A4 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 tu ewidentnie widac że to nie jest wina sprzętu skoro kts smiga to reszta tez musi obstawiam problem z linią k czyli linią diagnostyczną vcds to dobry sprzęt i ogarnia takie auto od strzała.
pox Opublikowano 28 Stycznia 2014 Opublikowano 28 Stycznia 2014 Jakie masz radio? Niektóre Concerty I Chorusy potrafią zablokowac linie K. Wyjmij radio i sprawdź bez niego.
S_opel Opublikowano 29 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2014 Nie ma to zupełnie związku ze sterownikami portami USB i tym podobne. Interfejsy DELPHI i CDiF nie są jakimiś programami ściąganymi z internetu. Radio mam już nie oryginalne więc to też odpada. W moim A4 nie ma jednej linii. Nie pamiętam teraz czy K czy L. Ale to też chyba nie ma większego znaczenia bo kolega w swoim A6 C5 też nie ma jednej linii i wszystkie wymienione sprzęty łączą się z jego autem. Jak sprawdzić linię diagnostyczną ? Co powinno tam być ? Oczywiście zasilanie i masa są .
Tom A4 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 lini l nie ma w twoim aucie immo masz ?
Tom A4 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 odepnij licznik i wtedy podłącz vag ewidentnie coś blokuje linie k sprawdzaj wszystko, climatronik , zegary, abs,air bag tu nie odepniesz wtyczki bo dostęp trudny do kostki ale wypnij wszystko i sprawdzaj czy się połączy jak połączysz się z silnikiem i air bagiem to wpinaj następny element i znowu test łącznści może któryś element jest uwalony i sieje sygnałem po lini diagnozy
S_opel Opublikowano 29 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2014 Wyciągnąłem komputer i wpiąłem się bezpośrednio w pin. Diagnostyka jest więc gdzieś po drodze coś blokuje.
edekxp Opublikowano 29 Stycznia 2014 Opublikowano 29 Stycznia 2014 Trzeba by po schemacie odpinać kolejne linie K, i znajdziesz
S_opel Opublikowano 29 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 29 Stycznia 2014 Hmmm a może ma ktoś z Was taki schemat? Albo wie gdzie go szukać ? Edit. Znalazłem kabelek przy radiu. Co mam zrobić żeby z nieoryginalnym radiem działała diagnostyka ??
pox Opublikowano 1 Lutego 2014 Opublikowano 1 Lutego 2014 Jeżeli radio nie-ori to tym bardziej odłącz.
S_opel Opublikowano 3 Lutego 2014 Autor Opublikowano 3 Lutego 2014 NIestety odłączenie radia nic nie pomaga. Nie widać zbytnio pociętych kabli więc zakładam że instalacja jest ori. Jeśli diagnostyka wchodzi do radia to musi tez wychodzić. Szkoda że nie mam oryginalnego radia. Mógł bym wykluczyć przerobioną instalację pod nie oryginalne radio
jaro1768 Opublikowano 3 Lutego 2014 Opublikowano 3 Lutego 2014 A może poprzedni właściciel pozamieniał wyjścia kabelków w gnieździe złącza? Takie zabezpieczenie żeby ewentualny złodziej nie mógł szybko wyłączyć fabrycznego immo przez podpięcie tych dezaktywatorów.
S_opel Opublikowano 3 Lutego 2014 Autor Opublikowano 3 Lutego 2014 W złączu wszystko jest na swoim miejscu. A poprzednim właścicielem był niemiec więc nie ma takiej opcji bo tam się takich rzeczy nie robi
Tom A4 Opublikowano 3 Lutego 2014 Opublikowano 3 Lutego 2014 odpinałeś wszystkie sterowniki które podlegaja diagnostyce ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się